Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kuvaaminen tunneilla

Siirry alas 
+9
tankomau
siru
Riuku
Ish
maimiau
nasu
-Hanna-
Mortianna
Cayanne
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Kuvaaminen tunneilla - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvaaminen tunneilla   Kuvaaminen tunneilla - Sivu 2 Icon_minitimePe Toukokuu 07, 2010 10:08 am

Lainaus :

Pe Toukokuu 07, 2010 9:24 am
"Mutta eikö teistä suurin osa käy kesällä rannalla ottamassa aurinkoa? Eikö siellä olla vielä vähemmissä vaatteissa? Eikö se ranta kuitenkin ole julkinen tila, tässä verrattavissa kadulla kävelemiseen?"

Ranta on eri asia kuin katu. En kävelisi pelkissä bikineissä kaupungilla, enkä myöskään tankoilusortseissa. Voin olla alasti vieraiden ihmisten kanssa saunassa tai puku/pesutiloissa, mutta en muualla.

Johtuu juurikin siitä, että rannalla on hyväksyttävää olla bikineissä, mutta kadulla se ei mielestäni ole hyväksyttävää.


Mä itse käytän joitakin treenisortsejani kesällä myös ulkona, en näe siinä mitään ongelmaa, miehet saa kulkea ilman paitaa ulkona, niin kyllä mun pitäs saada kulkea sortseissa jos tykkään. Bikineissä en kulje kaupungilla, mutta treenitoppi päällä kyllä.

Aina voi kääntää katseen pois jos ei tykkää. Niin mäkin teen.


Ja meidän tunneille kukaan ei ainakaan voi vaan "tulla katsomaan" ja odottaisin että jos joku haluaa kuvata tunnilla, niin kysyisi luvan ensin. Tilat ei kuitenkaan NIIIIN ja melkein pakostakin joku muukin siellä vilahtaisi. Jamithan taas on aivan eri asia. Siellä kuvaaminen on vakio.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kuvaaminen tunneilla - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvaaminen tunneilla   Kuvaaminen tunneilla - Sivu 2 Icon_minitimePe Toukokuu 07, 2010 10:16 am

Mun mielestä vastuu on kuvaajalla, mutta myös ohjaajalla. Itse ainakin ohjaajana kysyn / varmistan, että esimerkiksi kuvaus on OK, ennen kuin annan ottaa kuvia tunneilla. Kuitenkin kaikkien tunnista maksaneiden pitäisi rauhassa saada tunnilla harrastaa. Samaten olen joskus kysellyt esimerkiksi tuntien katselijoista - kenellä on ollut sisar, kenellä on ollut oma lapsi mukana tunneilla. Mua se ei haittaa, mutta jotakuta muuta voi haitata.

Ensisijassa tietty vastuu on kuvaajalla (tai kaverin tuojalla) ja usein olenkin pyytänyt kuvaajaa itse kysymään muilta, onko kuvauksesta haittaa. Mutta näinhän meillä Suomessa hoidetaan asiat, jotka vaivaa, että tuijotetaan jalkohin ja toivotaan, että ongelma menee pois. Harvalla on pokkaa sanoa, että voitko olla kuvaamatta mua, kun siinä leimautuu meidän kulttuurissa helposti "hankalaksi."
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Kuvaaminen tunneilla - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvaaminen tunneilla   Kuvaaminen tunneilla - Sivu 2 Icon_minitimePe Toukokuu 07, 2010 10:29 am

Oon ihan samaa mieltä Iinan kanssa tuosta, että ei moni uskalla asiasta sanoa, kun leimataan helposti vaikeaksi ja valittajaksi. Siksi musta on hyvä, että asiasta täällä keskustellaan.

Voisivathan koulut vaikka ohjeistaa tästä kuvausasiasta vaikka lapulla. Tai oikeastaan eikö voisi tehdä jonkinlaiset tankotanssijan tai tankokoulun ohjeet, johon kirjattaisiin näitä perusasioita? Siinä voisi olla tän kuvausasian lisäksi esmes vaikka just noista kavereiden tuomisesta, vartalorasvan käytöstä, tankojen putsaamisesta ja ylipäätään toisten koululaisten huomioimisesta jne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kuvaaminen tunneilla - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvaaminen tunneilla   Kuvaaminen tunneilla - Sivu 2 Icon_minitimePe Toukokuu 07, 2010 11:07 am

Kuten tässäkin näkyy ni monella koululla on tosi eri käytännöt asian suhteen Smile Tietty joku perusetiketti ois ihan hauska kasata, vaikka sitten foorumivoimin. Jos saadaan tekstit jossain threadissa kasaan voin tehdä siitä printattavan pdf:n kyllä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
eledra
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 35
Registration date : 04.10.2008

Kuvaaminen tunneilla - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvaaminen tunneilla   Kuvaaminen tunneilla - Sivu 2 Icon_minitimePe Toukokuu 07, 2010 4:30 pm

-Hanna- kirjoitti:
Olen myös sitä mieltä että aivan sama mitä laki sanoo, ennen kaikkea pitää ottaa huomioon muiden tunteet ja muistaa hyvät tavat!

Joo, siis tottakai niin että ensin otetaan tällaisissa asioissa ihmiset huomioon (ja sitten vasta mietitään sitä varsinaista lakia). Mutta välillä tuntuu että ihmiset ei välitä kummastakaan ja koska asiasta puhuttiin niin ajattelin että on ihan asiaan kuuluvaa sanoa myös se lakipuoli. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kuvaaminen tunneilla - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvaaminen tunneilla   Kuvaaminen tunneilla - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kuvaaminen tunneilla
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: