Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Poleketti

Siirry alas 
+9
Foxmagon
maimiau
tasuni
Johanna
nasu
-Hanna-
Em Kay
hemuliini
Iina
13 posters
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Poleketti Empty
ViestiAihe: Poleketti   Poleketti Icon_minitimePe Toukokuu 07, 2010 11:49 am

Niin, tuolla valokuvauskeskustelussa tuli puhetta, että jonkun näköinen etiketti / ohjeistus tankoilua harrastaville olis hyvä kasata Smile Koska käytännöt eri kouluilla vaihtelee niin toivoisinkin tässä foorumilaisten apua pienen etikettiohjeen listaamiseen. Tässä muutama minulta...

-Käytä shortsien alla hyvin istuvia alushousuja, jotka pysyvät varmasti myös liikkuessa paikoillaan.

-Jos olet epävarma, soveltuuko käyttämäsi kosteusvoide tai muu vartalonhoitotuote tankoiluun, pese se pois. Kaikki voiteet eivät lähde puhdistamallakaan tangoista irti, vaan haittaavat myös seuraavia tangon käyttäjiä aiheuttaen onnettomuuksia.

-Pidä perus- ja intiimihygieniasi kunnossa (käytä deodoranttia, vältä vahvoja hajusteita sekä hajusteiden lisäämistä koulun tiloissa).


Lisäilkää, mitä mieleen tulee, niin pyrin kasaamaan näistä jonkin sopivan listan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimePe Toukokuu 07, 2010 12:01 pm

Tässä pari, mitä tuli nyt mieleen flower :

- Ota kaikki korut pois tankoillessasi
- Älä käytä tankoillessa rintaliivejä, joissa on kaarituet. Kaarituet saattavat olla vaarallisia iskeytyessään rintaa/kainaloa vasten, jos esim. spinni menee pieleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimePe Toukokuu 07, 2010 12:23 pm

HYVIN tärkeä etikettisääntö tankoiluun:

- Mikäli olet säätänyt tankosi spinny modelle, säädä tanko käyttösi jälleen staattiseksi.

...On nääs aika vaarallista lähtee leikkimään tangolla, joka on spinnaava, kuvitellen, että se on staattinen...
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimePe Toukokuu 07, 2010 12:33 pm

- Muistathan kysyä kanssatankoilijoilta ja ohjaajalta luvan mikäli aiot valokuvata tai videokuvata tunnin aikana tai mikäli kutsut katsojia tunnille.
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimePe Toukokuu 07, 2010 1:48 pm

- Kaikki tunnilla olijat ovat ohjaajan vastuulla, joten pyydäthän hänet valvomaan ja auttamaan, kun kokeilet uutta/vaikeaa/"pelottavaa" liikettä (korjatkaa, jos meni pieleen)
- Älä syö purkkaa tunnilla.
- Tankotunnille tullaan saamaan opetusta, joten ethän juttele kavereidesi kanssa niin, että se häiritsee opetusta.

Viimeiseen en ole tankotunneilla juuri törmännyt (eikä se siis tarkoita, ettei tunneilla saisi puhua, musta on kivaa, kun porukka kommentoi omia ja muiden tekemisiä tunnilla), mutta muistan joskus aerobic-tunneilla, kun vaikka venytellessä jotkut tyypit on höpöttänyt ja kikattanut koko ajan. Vielä pahempaa, jos puhutaan niin, ettei kuule mitä opettaja sanoo. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Johanna
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 20.01.2010

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeSu Toukokuu 09, 2010 6:25 pm

Pitäisikö todella ottaa kaikki korut pois?
Kuuluvatko tähän listaan sekä kaikki lävistykset (kuten napa-, nenä-, kulma ym.) että kaulakorut ja korvakorut?
Toki sormukset otan aina pois tankoillessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeSu Toukokuu 09, 2010 7:07 pm

Mä pyydän ottamaan mahdollisesti tankoja naarmuttavat korut (sormukset, rannekorut, rannekellot, sykemittarit, nilkkakorut) pois ennen tuntia, muut korut sitten omalla vastuulla (kaulakorut, korvikset, lävistyskorut).
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 7:14 am

Australiasta Suomeen tullessa ensimmäinen asia joka löi todella voimakkaasti vastaan kun menin tanssitunneille oli juuri tämä kieltojen ja määräysten määrä. Australiassa se yksi asia, joka aina tuotti iloa, oli positiivinen ja kannustava asenne tuntien aikana. Kukaan ei vahtinut koruja eikä puheen määrää, ei vaatetusta, ei mitään. Huono puoli oli tietenkin se, että oppiminen oli minun mielestäni hitaampaa kuin olisi voinut olla mahdollista, kun aina vain keskityttiin hauskanpitoon. Mutta jokin kompromissi Suomen tyylin ja Aussien tyylin välillä olisi minusta paras.

Mitenkäs tähän tyyliin, kun kyseessä nyt on etiketti eikä turvallisuussääntöjen lista:

1. Tunnilla on sallittua hymyillä ja nauraa ja iloita omista ja toisten onnistumisista!

2. Kysy aina jos jokin on epäselvää: on todennäköistä, että toiset oppilaat painivat saman ongelman kanssa.

3. Ehdota vapaasti uusia variaatioita opettajan näyttämistä liikkeistä. Näin kannustat muitakin olemaan luovia.

4. Älä hermostu, jos et pysty johonkin liikkeeseen. Osaat varmasti jotain, mitä viereinen oppilas ei vielä hallitse!
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 9:45 am

^kiitos I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
Foxmagon
Superman
Superman
Foxmagon


Viestien lukumäärä : 539
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 07.01.2009

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 9:52 am

Tanja, aamen.

Kieltovaltiossa lisäkieltojen pykääminen on typerää tohua, mieluummin tekee sitten kannustavampia plakaatteja jos jotain on pakko tehdä ja jättää turhista nurisemiset kokonaan pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 10:25 am

En tiedä mihin tässä turhista nurisemisella viitataan, mutta jos esim. sormuksista nuriseminen on turhaa ni ehdotan saman tien, että sormuksia käyttävät maksaa sit studiolle aina uudet tangot Very Happy Voihan noi purkatkin ajatella tietty niin, että omapahan on ongelmansa, mutta ainakin mä ohjaajana koen, että oppilaiden turvallisuus on mun vastuulla. Siitä syystä noita "pykäliä" tarvitaan. Tosin sit sanon tunneilla ihan itse että saa täällä ihan rupatellakin ja kysellä kavereiltakin neuvoa, toisilleen tutumpi porukka sit juttelee enempi ja vähän oudompi porukka vähän vähempi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 11:43 am

Sormukset tuottaa vahinkoa koululle joten musta on ihan asiallista sanoa, että ne pitäisi poistaa. Mutta mua tökki se kieltolause- ja käskytyyli: "Älä juttele tunnilla liian kovalla äänellä" "Poista kaikki korut" "Huolehdi hygieniastasi". Hitto, enhän mä gynekologille ole menossa vaan tanssitunnille ilmaisemaan itseäni, raatamaan ankarasti mutta myös pitämään hauskaa Very Happy!

Kaikki tää on hyvä sanoa, tai mitä ikinä studion omistajat nyt haluaakaan sanoa, mutta se tyyli...miten olisi selitysten kera näin:

"Sormukset, nilkka- ja rannekorut naarmuttavat tankoja, joten muistathan jättää ne pois tunnille tullessasi! Voit piristää oloasi ja treeniasuasi korva- ja kaulakoruilla."

"Poleshortsit paljastavat joskus enemmän kuin on tarkoitus; tätä voit ehkäistä hyvin istuvilla alushousuilla, jotka pysyvät paikallaan kovemmassakin menossa."

"Oppilastoverien kaikinpuolinen kannustaminen, auttaminen ja liikkeistä keskusteleminen edesauttavat oppimista ja luovat mukavaa ilmapiiriä - varo vain ettei opettajan ääni huku alle!"

Nää on vaan mun henkilökohtaisia mielipiteitä, enhän mä edes omista studiota enkä tiedä, mitä kaikkea omistajat joutuu päivittäin kohtaamaan Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cayanne
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 04.06.2009

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 12:01 pm

Tanja ehtikin jo vastata... Menköön toistona.

Tanjalla on hyvä pointti. Monet tulee tunneille varsinkin ekaa kertaa niin epäluuloisina, että positiivista kannustusta ei voi olla liikaa. Eikö poleketti voisi kuitenkin sisältää sekä kannustavia ohjeita, että turvallisuuteen ja viihtyvyyteen liittyviä ohjeita? Muotoilisin turvallisuus ja viihtyvyyskohdat yleisemmiksi yksittäisten kieltojen sijaan enkä käyttäisi käsky/kieltomuotoja (esim. Otathan myös seuraavat asiat huomioon turvallisuuden ja viihtyvyyden kannalta: korut ja muut metalliosat saattavat vaurioittaa tangon pintaa ja aiheuttaa varaa tankoilijalle itselleen,... jne, eikä esim. "älä käytä koruja").

En tiedä, mitä joillekin tangoille on saleilla käynyt (naarmuja, outoja kohtia tangon pinnassa, kuin pinttynyttä likaa, tai kemikaalia, spinniruuvit rikki x-poleissa, jne), voi olla vaan kovasta käytöstäkin johtuvia juttuja, mutta osittain varmaan myös vältettävissä olevia vaurioita. Oon kyllä sitä mieltä, että ei voi olettaa, että kaikki osaisivat ottaa nämä asiat huomioon, joten parempi ne on kirjoittaa ylös. Ne voi kirjoittaa nätisti toivemuodossa, käsky-/kieltomuodon sijaan. Jokaisella on oikeus katsoa omaisuutensa perään, mutta voitaisiin mieluummin luoda "Hei, huomioithan nämä" tyylinen lista sen sijaan, että luodaan lista kielloista ja pilkuntarkasti aletaan niitä kieltoja vahtimaan. Stalinhan sen tosin jo aikanaan totesi: luottamus hyvä, valvonta parempi Very Happy (Tää oli vitsi...)
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 12:07 pm

Hienoja lauseita Tanja Very Happy Noin se toisiaan olisi hyvä ilmaistakin! Noin esimerkiksi ensikertalaiselle, joka ehkä viikkojen rohkaistumisen jälkeen uskaltautuu tunnille ja saa hirmuisen litanian siitä mitä saa ja mitä ei saa tehdä, saattaa helposti säikäyttää. Noin kerrottuna tulee paljon vastaanottavampi ja mukavampi olo.

Koska yksi asia, mihin minäkin tässä lajissa ihastuin alussa, oli se tunnilla käytävä keskustelu ja ihana avoin ja rohkaiseva ilmapiiri. Ja musta noi tankoilukeskustelut on hirmuisen tärkeitä, vaikka niitä käytäisiinkin tunnilla, koska se on ainoa paikka monille, jossa ne tapaa muita harrastajia, olisi ikävää jos se kiellettäisiin.

Mä olen aina sallinut tunnilla käytävät keskustelut ja rohkaissutkin siihen, niin kauan kun ne ei häiritse omaa opetusta.

Ton listanhan vois printata RTP:n seinälle Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 12:47 pm

Kiitos, Laura Smile. Joo mäkin olen aina ihaillut tätä meidän tankoiluyhteisön positiivisuutta ja avoimuutta, ja muista tanssilajeista poikkeavaa huumoria ja rentoa meininkiä, joka ilmenee tunneilla, workshopeissa ja tapahtumissa. Mä olen aina tyytyväinen jos tunnilla on innokasta puheensorinaa, eikä mua haittaa yhtään vaikka joutuis huutamaan välillä siihen päälle että haloo, kuunnelkaa, kunhan ihmiset puhuu pääosin tunnilla opetettavista liikkeistä eivätkä häiritsevässä määrin jostain muusta.

Paljon ikävämpää on olla haudanhiljaisella tunnilla, jossa kukaan ei sano mitään. Mun luonteesta johtuu että mä heti alan kuvitella että kaikilla on ihan älyttömän tylsää, vaikka tietenkin suomalaisena tiedän ettei sen tarvii sitä tarkottaa ja ettei kaikki tykkää jatkuvasta kailotuksesta ja kaakatuksesta, jota itse harrastan kun olen hyvällä tuulella Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
angela
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
angela


Viestien lukumäärä : 434
Ikä : 41
Location : Espoo
Registration date : 15.09.2009

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 12:56 pm

Joo, se olis kauheeta, jos ei vois höpötellä Shocked

Ja tunnin aikana se keskustelu yleensä liittyy tekemiseen, mutta esim. loppuvenyttelyjen aikana voi musta ihan hyvin jutella kaikkea muutakin.. Tosin niillä tunneilla, joilla pääasiassa käyn meitä on yleensä max. 5 tyyppiä ja yleensä kaikki tuntee toisensa, joten ehkä siellä on vähän eri meininki Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 2:06 pm

Mä yritin pidemmän aikaa tota että "otathan" ja "huomioithan" jne mut valitettava fakta oli et ne ei vaikuttanu asioihin pätkääkään Sad Vasta ku o isolla, punasella iso KIELTO ni ihmiset alkaa kuunnella. Pyrkisin totta kai mieluummin kannustavaan ilmaisuun, mutta valitettavasti Toope Keskiverto ei ota ohjeita silloin edes ohjeina vaan suoraan ohitettavana "turhana läpätyksenä."

Hyvä idea, ei toimi käytännössä. Valitettavasti. Nim. kokeiltu on Very Happy Ainahan positiivinen ilmaisu että teethän näin, toteutathan tälleen ois mukavampi. Mukava vaan kun ei mee 70% tapauksista perille.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 2:09 pm

Lainaus :
Ainahan positiivinen ilmaisu että teethän näin, toteutathan tälleen ois mukavampi. Mukava vaan kun ei mee 70% tapauksista perille.

Totta.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 2:12 pm

No tää on just sitä kun mä en tiedä omasta kokemuksesta mitä koulujen omistajat joutuu kohtaamaan. Todella ärsyttävää käytöstä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 2:16 pm

Mulla kaikkein parhaimmillaan sain vartin huudot puhelimessa, kun studion säännöissä oli lukenut, että "Ovet on lukittuna tuntien ajan, saavuthan paikalle ajoissa!" että MIKS IHMEESSÄ SIEL LUKEE ETTÄ SAAVUTHAN JOS KERRAN ON PAKKO TULLA AJOISSA, PITÄIS NYT LUKEE ETTÄ ON PAKKO JOS ON PAKKO KUN MÄ OLIN VAA 5 MINSAA MYÖHÄSSÄ JA HAKKASIN JA HAKKASIN JA KUKAA EI AVANNU!! Sen siitä saa, kun yrittää kauniisti Sad Nyt lukee, että saavu paikalle ajoissa, ettei vaan oo liian pehmeesti ilmaistuna.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Johanna
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 20.01.2010

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 2:20 pm

Tolloja on aina liikkeellä. Mä ite ajattelen ehkä liiankin paljon sitä, että tekisin kaiken sekä sääntöjen mukaan että ottaen huomioon kaikki muut. Täydellinen resepti koulukiusauksen aikaansaamiseksi Very Happy Ei pitäs olla liian kiltti.

Se on (lähes) aina oma vika jos on myöhässä. Ei tankotanssikoulut ole vielä niin isoja, että sinne pystyisi palkkaamaan ihmisen tiskin taakse= ovet voisi pitää aina auki.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 2:22 pm

Voi taivas, ei voi olla totta!!! No, kai se on uskottava. Mä en varmaan ikinä vois pitää studiota kun saisin niin hirveät raivarit takaisin tuollaiselle tyypille että olisin hyvin äkkiä out of business Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeMa Toukokuu 10, 2010 2:38 pm

Joo ja ihan sellanen simppeli juttu, että kun kaikki muut on kuitenki ollu paikalla ajoissa, ni mä en ainakaan lämmittelemättä ketään tunnille päästä eikä koko ryhmää voi odotuttaa sen takia, että joku sitten tulee tai ei tule paikalle. Et vaikka oliskin joku tiskillä ni jos on 5 min myöhässä tunnin alusta ja menee 5 min vaatteiden vaihtoon ni siinä on melkeen koko lämppäri jo käyty ja en pitäis eettisenä ratkaisuna päästää ihmisiä aina ilman lämmittelyitä kroonisesti myöhässä tangoille. Suurin osahan varmasti tulis ihan ajoissa, mut sit sille yhdelle joka on aina vartin myöhässä pitäis erikseen selittää, että miks ei taas voida ottaa sitä myöhässä tunnille kun on otettu aina ennemminkin. On huomattavasti helpompaa ja kaikkia osallisia kohtaan helpompaa vaan pitää aina sama linja (tule ajoissa) kaikille Smile

Tietty sit jos on ollu bussi myöhässä, lapsi kipeenä tms ja on studiolle yrittäny soittaa ni ollaan poikkeuksiakin tehty ja tunnin on päässy korvaamaan ihan normaalisti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitimeTi Toukokuu 11, 2010 8:36 am

Iina kirjoitti:
Mulla kaikkein parhaimmillaan sain vartin huudot puhelimessa, kun studion säännöissä oli lukenut, että "Ovet on lukittuna tuntien ajan, saavuthan paikalle ajoissa!" että MIKS IHMEESSÄ SIEL LUKEE ETTÄ SAAVUTHAN JOS KERRAN ON PAKKO TULLA AJOISSA, PITÄIS NYT LUKEE ETTÄ ON PAKKO JOS ON PAKKO KUN MÄ OLIN VAA 5 MINSAA MYÖHÄSSÄ JA HAKKASIN JA HAKKASIN JA KUKAA EI AVANNU!! Sen siitä saa, kun yrittää kauniisti Sad Nyt lukee, että saavu paikalle ajoissa, ettei vaan oo liian pehmeesti ilmaistuna.



lol! Siis ei voi olla totta!!!! Piäisikö tässä itkeä vai nauraa, en tiedä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Poleketti Empty
ViestiAihe: Vs: Poleketti   Poleketti Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Poleketti
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: