Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Nooran tunnit rtp:llä

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
noora
basic spinner
basic spinner
noora


Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 42
Location : rööperi
Registration date : 04.08.2009

Nooran tunnit rtp:llä Empty
ViestiAihe: Nooran tunnit rtp:llä   Nooran tunnit rtp:llä Icon_minitimeTo Toukokuu 13, 2010 12:48 pm

Mo!!
Pientä tiedotetta kaikille ajattelin laittaa, kun mun jatkamisesta ollut epävarmuutta.. Palaverin antia siis:
Mun tunteja tulee olemaan jatkossakin! Aamutunneista tulee todennäköisesti jos ei poistumaan, niin ainakin vähentymään kello kahdentoista tunnit. Mutta keskiviikkoaamu pitäisi siirtyä piakkoin takaisin mun nimiin. Mulle tulee pidettäväksi myös iltapäivätunteja eli varttia vaille neljä ja viideltä alkavia.
Oppilasraja on JÄLLEEN kerran muuttunut ja palannut alkuperäiseen "tunti pidetään jos ilmoittautuneita on KOLME tai enemmän"! Tosin toimistolta vannottiin että peruutusviestit on lähetetty (tiedän ettei se ihan noin menny) mutta toivotaan että jatkossa saatte tiedon ajoissa edellisenä iltana (ei yöllä) jos tunti on peruttu. Eli pliis yrittäkää ilmoittautua jo edellisenä päivänä, jotta mahdollisimman vähän tunneista perutaan.
Jotta mun duunit pysyis kannattavana, mä tarvitsen uusia oppilaita. Sitä varten tähän asti mun tunnit on ollu liian vaikeita. Eli ykköstasolla tehty kakkosen juttuja ja kakkosella kolmosen juttuja. Mun tunnit selkeytyy nyt tasoiltaan ja samalla tasot muuttuvat helpommiksi. En sanoisi että kukaan tutuista oppilaista tarvitsee enää ykköstasoa, vaan kakkostaso tulee olemaan tarpeeksi helppo tutuille ykkösillekin. Vastaavasti osa kakkosista voi siirtyä jo kolmosille, jutelkaa mun kanssa jos ette ole aivan varmoja mikä olisi itselle sopiva taso. Älkää aliarvioiko itseänne!!! Suurin osa teistä mimmeistä on oikeesti pirun hyviä ja oppii nopeasti!! Kolmostason tunti tulee kerran viikossa puol kasiin ja kerran ysiltä. Sitten voidaan harkita yhdessä olisiko nelostasolle tarvetta.. mun mielestä se olis hyvinkin mahdollista.
Niin ja sitten jos on reippaita ja innokkaita mimmejä esiintymään niin mun tiimillä olis mahdollisuus tehdä esitys. Aikaa ei liiemmin ole tuhlattavaksi, joten jos on halukkaita niin ilmoittakaa pikimmiten. Millään herkkä ballerina-koreografiatoiveilla mun luokse ei kannata tulla, siihen löytyy muita osaavia opettajia. Jos taas löytyy asennetta vaikka muille jakaa ja musiikissa soi skeba ja rummut niin katsotaan monta meitä löytyy ja saadaanko mitään aikaiseksi : )
Kesällä aikataulut tulee pysymään jokseenkin samana, ilmeisesti muissa opettajissa on lomalaisia paljon, mutta mä lomailen sitten syksymmällä joten tarkkaa aikataulua en pysty sanomaan mutta ainakin mä oon mestoilla!
Nyt jos jäi mitään kysymyksiä vaille vastausta tai haluaa muuten vaan avautua tai hihkua niin mulle voi aina soittaa tai textaa!! numero on edelleen 050 348 16 39 enkä oo vaihtamassa sitä heti ens viikolla Razz Facebookista löytää nimellä ja sähköposti on rantamaeki@hotmail.com (josta vastausta ei kannata odottaa henkeä pidätellen, sillä tsiigaan sen yleensä kerran viikkoon) ja nämä yhteydenotot tulee suoraan mulle ilman että kukaan muu pääsisi niihin käsiksi ja jää meidän välisiksi jos niin haluaa.
Tunneilla nähdään!!
Noora Rantamäki
Rtp, (Hattarat)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://Rock the Pole - Tankotanssi http://www.rockthepole.fi
 
Nooran tunnit rtp:llä
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Rock The Pole Ballet tunnit
» Tanjan tunnit Tampereella lauantaina 27.9

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: