Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 viestien poisto

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

viestien poisto Empty
ViestiAihe: viestien poisto   viestien poisto Icon_minitimeKe Toukokuu 19, 2010 5:51 pm

huomasin ettei omia viestejä voi poistaa jos joku on vastannut niihin.. saako omia viestejään täältä pois edes silloin jos poistaa tunnuksensa kokonaan? ei löytynyt FAQusta .. confused
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

viestien poisto Empty
ViestiAihe: Vs: viestien poisto   viestien poisto Icon_minitimeKe Toukokuu 19, 2010 6:14 pm

Ei, viestit jää foorumille elämään, vaikka käyttäjä lähtee. Jos on jotain viestejä, jotka erityisen painavasta syystä tarvitsee poistaa, voi mulle laittaa viestiä. Mutta huvikseni ilman erityistä syytä en lähde viestejä poistamaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

viestien poisto Empty
ViestiAihe: Vs: viestien poisto   viestien poisto Icon_minitimeKe Toukokuu 19, 2010 6:56 pm

ok! ois voinu tätäkin miettiä ENNEN kuin kirjoittelee foorumin täyteen turhanpäiväisyyksiä.. no onneks en mitään hävyttömiä oo kirjotellu! Very Happy

kiitti vastauksesta:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

viestien poisto Empty
ViestiAihe: Vs: viestien poisto   viestien poisto Icon_minitimePe Toukokuu 21, 2010 9:17 am

Joo eli käyttäjäkuvan muuttamalla tai poistamalla ja nimimerkin vaihdolla saa jo aika paljon lisää anonyymiyttä takaisin. Kuvat ja muut tunnistetiedot pystyy muokkaamaan pois. Kun käyttäjä unohtuu jää viesteistäkin mahdottomia tunnistaa Smile Ja jos tosiaan sitten on mennyt vaikkapa työpaikkansa osoitetta laittamaan tai muita yksityisyyden kannalta ongelmallisia tietoja, voin minä sitten tarvittaessa vaikka poistaa keskusteluja tai viestejä.

Mutta tosiaan ensisijaisesti kannattaa miettiä, mitä tälle palstalle tai internetiin yleensä haluaa laittaa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Nounours
intermediate inverter
intermediate inverter
Nounours


Viestien lukumäärä : 115
Location : Tampere
Registration date : 20.10.2008

viestien poisto Empty
ViestiAihe: Vs: viestien poisto   viestien poisto Icon_minitimePe Toukokuu 21, 2010 9:41 am

Voihan omia viestejään editoida myöhemminkin vaikka pelkäksi viivaksi, jos siltä tuntuu. Jos siis joku tietty viesti rupeaa kaduttamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.wackywords.fi/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

viestien poisto Empty
ViestiAihe: Vs: viestien poisto   viestien poisto Icon_minitimePe Toukokuu 21, 2010 11:15 am

Näinpä Smile Editoimalla viestit, poistamalla käyttäjäkuvan ja muuttamalla käyttäjänimen ennen kuin lähtee vahvistaa jo aikamoisen anonymiteetin lähtiessään. Tarvittaessa minä voin sitten poistaa tarpeettomat esim. kuvaketjut kokonaisuudessaan, jos koko ketjun sisältö puuttuu. Mutta ilmaistaan asia näin, että jos ei itse viitsi viestejään jahdata ja editoida, niin minä en sitä tee kenenkään puolesta Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

viestien poisto Empty
ViestiAihe: Vs: viestien poisto   viestien poisto Icon_minitimePe Toukokuu 21, 2010 11:30 am

juu ymmärsin toki että viestejä voi editoida, mutta kyllä siinä vähän urpon maineen varmaan saa jos kaikki ketjut on täynnä tyhjiä viestejä. mutta siis, mulla ei ole mitään ongelmaa siinä että mun viestit täällä on:) sitten joskus kun lopetan tän foorumin käytön niin vähän siivoilen jälkiäni ja katson että mitkä jutut on sellasia jotka haluan koko maailmalle jättää luettavaksi:D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





viestien poisto Empty
ViestiAihe: Vs: viestien poisto   viestien poisto Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
viestien poisto
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Testiajoalue-
Siirry: