Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole Camp 2010

Siirry alas 
+18
Carita
Henrietta
Rosal
-Hanna-
Hennu/Henriikka
Sileh85
Evani
Eeva
Henna.C
merqus
hansi
Iina
Johanna
maimiau
sluippa
Marie
Ish
Jutta
22 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 12:22 pm

Mun tunneista sen verran, että koreografiassa tehdään tän kesän kolmosen tunneilta tuttua Sentencedin Killing Me, Killing You vetoa. Kolmosen tuntien koreosta huolimatta temppujen ja liikkeiden tason on ykkös-kakkostasoa, eli lankku, ranneistunta ja kopteri on vaikeinta muuvia, ja mukaan voi tulla vaikka ne ei sujuiskaan.

Trikeissä tehdään lähinnä vaihtelevia trikkikomboja, jotka on kakkos-kolmostasoa. Mukaan voi tulla jos perusinvertit ja takanoja sujuu, hyvä ois olla esim. skorpparit ja kaksosetkin hanskassa mutta ei ole välttämättömiä.

Kertauksena siis:

12.00 90' koreografia
14.00 90' trikit

Hinta 25 euroa / workshop ja 40 euroa molemmat jos osallistujia on vähintään neljä, 20 euroa / workshop ja 30 euroo molemmat jos osallistujia on 6 tai enemmän.

Muutoksena molemmat järkätään jos osallistujia on vähintään 2, eli olen tulossa paikalle jatkuvista ilmoittautumismäärien muutoksista huolimatta. Ennakkoilmoittautumista ei myöskään välttämättä tarvita, eli vaikka kaikki leiriläiset mahtuu halutessaan mukaan. Pyytäisin kuitenkin tunneille haluavia varaamaan riittävästi käteistä tai liikunta-, virike- tai kulttuuriseteleitä mukaan. Kortilla ei siis voi maksaa, kun korttipäätettä tarvitaan studiolla yksityistunteja varten Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 12:26 pm

olinkin juuri tulossa ilmoittautumaan tunneillesi, mutta näköjään ei tarvitse =) luultavasti osallistun sun molemmille tunneille kuitenkin. En ole ihan varma onko toi trikkitunti mun tasoa (teillä tais olla erilaiset tasomerkinnät tampereella), mutta sä varmaan otat sitten huomioon oppilaiden tason ja annat sopivia harjoitteita eikö vaan? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 12:29 pm

Juuri näin Smile Koska paikalle on tulossa paljon eri tasoista porukkaa enkä tiedä kaikkien tasoja, katsotaan temppuyhdistelmiä sitten sen mukaan, kuinka osallistujat osaavat ja jaksavat. Kunhan invertoinnin perusteet sujuvat voi mukaan tulla, mutta tämä ei tarkoita sitä, että jos osaa jo olkanousun koko tunti on sit turha vaan haastetta riittää varmasti myös kaikille.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Johanna
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 20.01.2010

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 12:33 pm

Jee, kohta pääsee jo leirille. Se myös mukavati aloittaa mun loman king

Niistä paidoista. Olis kiva tietää jotain summittaista mittataulukkoa, että osais kertoa kokoja. Kiva kun sellaset järjestetään sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Henrietta
intermediate spinner
intermediate spinner
Henrietta


Viestien lukumäärä : 68
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 11.03.2010

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 12:44 pm

Mä saan tatskan alaselkään tossa keskiviikkona, enkä oikein tiedä että mitä se sitten kestää viikonloppuna. Ajattelin ne omat tuntini kyllä ohjata, mutta pääsenkö tankoilemaan niin se on sitten toinen juttu. Täytyy katella miten se alkaa paranemaan jne. Kai ainakin jotakin spinnejä voi koittaa Smile Saunaan en kyllä pääse Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Jutta
intermediate spinner
intermediate spinner
Jutta


Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 42
Location : Linnavuori
Registration date : 10.10.2009

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 4:19 pm

Tässä vaiheessa on aika kurja perua tulemisiansa. Tällä ilmoittautuneella porukalla saadaan hädintuskin paikkavuokra kustannettua. Siitä syystä olen niin moneen kertaan ja aikaisin kysellyt halukkaita ja tulijoita, että tiedettäisiin kannattaako koko leiriä järjestää. Jos leiristä tulee rahallista tappiota, niin lupaan, että toista kertaa en ainakaan koita järjestää leiriä.

Toivottavasti leirille tulee paljon innokasta sakkia (jotka ottavast kaikki innokkaat kaverinsakin mukaan) ja toivottavasti ainakin kaikki lähiseudun ihmiset käyttävät tämän mahdollisuuden hyväkseen!

Ainakin upea leirisää meille on luvattu!

Pistän maksutietoja leiristä ja paidoista lähitulevaisuudessa.

Mukaan leirille omat eväät ja makuupussi ja makuualusta.




Ja Maimille piti sanoa, että busseja leiripaikan läheisyyteen ei varmaankaan kulj, mutta olen varma, että kyydit Tampereelle töihin varmasti onnistuu! Ole vaikka privana tai livenä yhteydessä paremmin jos tarvit kyytiä!

Leiripaikkana on Nokian Kuusisto Lehtiniementiellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 4:26 pm

Mä ainakin lähden omien tuntieni jälkeen ajamaan takaisin Tampereen keskustaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Johanna
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 20.01.2010

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Heinä 05, 2010 10:02 pm

Ei sun kuitenkaan kannata tappiollisesti tätä järkätä. Mä oon ainakin valmis maksamaan vaikka kympin ekstraa, ettet ihan miinukselle jää.

En kyllä ymmärrä miten kukaan voi näin myöhään perua Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeTi Heinä 06, 2010 8:27 am

Eli koko viikonlopun ruoat kaikki pitää tuoda itse? Onko jääkaappia? Onko siellä lähellä mitään ruokapaikkoja? Kauppaa?

Niin ja onko se kuinka syrjässä, voiko sinne tilata ruokaa? Ku en varmaan tässä viikolla kauheasti kerkeä kokkailemaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
Jutta
intermediate spinner
intermediate spinner
Jutta


Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 42
Location : Linnavuori
Registration date : 10.10.2009

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 3:56 pm

Ihania olette! Toivottavati ei tarvi ruveta kyselemään lisää rahaa keneltäkään!

Jos listalla suluissa olevat ihmiset tuovat tangon tullessaan ja tuplasuluissa olevat ei, niin sitten olisi 2 ihmistä per tanko ja ohjaajalle yksi oma tanko.
Jos (toivottavasti) saadaan/saatte lisää sakkia mukaan, niin sitten tarvitaan lisää tankojakin.

Leirille tuodaan itse omat ruoat.
Jos haluaa porukalle tuoda nyyttärijuttuja, niin sopii, tai jos joku muu haluaa järkätä ruokahommia, niin sopii sekin.
Siellä on kunnon keittiö jääkaappeineen, helloineen, mikroineen, astianpesukoneineen ja kahvinkeittimineen. Astioitakin löytyy, tai sitten voi ottaa mukaan kertakäyttöastioita.
Lähellä ei ole ruokapaikkoja eikä kauppoja. Enkä usko, että löytyy edes kotiinkuljetusta miltään paikalta.
Pihasta löytyy myös grilli.

Eväiden lisäksi mukaan nukkumis- ja saunavälineet.

Paidoista: Saatavilla on S ja M-kokoisia valkoisia paitoja 10€ kappale. Eteen tulee mustalla teksti POLE CAMP 2010. 2€n lisähinnalla saa oman nimensä selkään!
Paidat voi maksaa käteisellä leirillä. (Tai NOHUHin tilille, näin tehtäessä viestiksi lisäksi +paita)
Paidan haluavat ilmoittakaa koko, niin pistän heti tiedon eteenpäin, niin saadaan paidat leirille.

Leirimaksu 40€/20€ tulee suorittaa tilille 529309-20114738 saajan nimeksi NOHUH RY. Viestiksi Leirimaksu (ja vaikka nimimerkki tms, niin pysytään mukana).

*huh*
Takaisin alkuun Siirry alas
Johanna
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 20.01.2010

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 6:15 pm

Enköhän mä ota ton M- kokosen paidan... helpompi pienentää kuin suurentaa elephant

Laitan rahat vielä tänään tulemaan sekä paidasta että leiristä.

Kohta pitäis varmaan sopia jo tarkempia yksityiskohtia reissusta. Mä vähän epäilen, että mut on pakko tulla hakemaan Kannelmäestä... en saa yksin kuljetettua tota tankoa mihinkään.
Tässä on kuitenkin mun puhelinnumero, että on hiukka nopeempaa sopia asioista: 0445339694
Takaisin alkuun Siirry alas
Jutta
intermediate spinner
intermediate spinner
Jutta


Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 42
Location : Linnavuori
Registration date : 10.10.2009

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 7:49 pm

Jos leirin suhteen on taloudellisia hankaluuksia, niin ottakaa silti rohkeasti yhteyttä vaikka privana, niin suunnitellaan yhdessä! Asiat saadaan varmasti sovittua! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
nita
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nita


Viestien lukumäärä : 304
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.07.2008

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 8:19 pm

no minäpä ilmottaudun mukaan mikäli saan kyydin! tulisin lauantaina..mikäköhän oli se viimeisin osallistujalista Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Sileh85
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 12.06.2009

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 9:14 pm

Kone simahti kesken viestin, joten tää voipi tulla tuplana... Onkohan paitojen koko lähellä Lindexiä, henkkamaukkaa vai jotain ihan miniä? Very Happy No, ei se varmaan ole niin justiinsa - voisin ottaa S-kokoisena ja nimellä, kiitos (Heli)! Pitää tosiaan muistaa ottaa käteistä mukaan.

Saiskos vielä järjestäjän yhteystiedot ja paikan tarkan osoitteen? Moneltako ensimmäiset on tulossa paikalle? Paljonko on muuten tänhetkinen osallistujamäärä?

Iinan tunnit kuulostaa kyl hauskoilta, ihana biisivalinta ekalla. Niin, ja osallistuisin molemmille tunneille. Oon kyl niin innoissani tästä, etten malttais odottaa bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Sileh85
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 12.06.2009

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 9:26 pm

En sitten näköjään lukenut yhtään noita aiempia viestejä, samoja asioita oli näköjään jo kyselty Smile Mut voihan tosiaan olla niin, että päästäis yhteistaksalla poikkeaan auton kanssa täydentämässä eväitä tai jos halutaan kimpassa esim. grillata jotain?
Takaisin alkuun Siirry alas
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 10:37 pm

nita kirjoitti:
no minäpä ilmottaudun mukaan
jeeee!
harmi vaan et miun osalta leiri taitaa olla pe-la, tuskin jaksaa sinne enää töistä raahautuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
nipsu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Location : Helsinki
Registration date : 22.09.2009

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 11:42 pm

Mä tilaisin S-kokoisen paidan nimellä (Anja). Ja otan varmaan joka tapauksessa tangon mukaan, kun ehdin sen jo purkaa ja tuun itse autolla, niin se kulkee helposti mukana, jos sitä tarvitaan. Mun auto ois lähössä stadista neljän maissa, eli perillä sitten joskus kuuden jälkeen (kaupan kautta).
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
intermediate inverter
intermediate inverter
Eeva


Viestien lukumäärä : 140
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 28.07.2009

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeKe Heinä 07, 2010 11:45 pm

Tulen paikalle Tampereelta, autolla (kyydilläkin halukkaat pääsee kulkemaan jos koirankarvat autossa ei kammota Smile ). Olen kerran aiemmin käynytkin paikanpäällä, mutta siitä on aikaa, joten saisiko silti sellaiset idiootin varmat ajo-ohjeet sinne...? Very Happy Ajokortti on ollut alle vuoden, joten reittien tuntemus muutenkin on vielä toisinaan pahasti hakusessa.
Entä kenelle voi soittaa jos silti eksyy...? Very Happy

Tangon otan mukaan oikein mielelläni jos vain tarvitsee? Halvemman leirimaksun toivossa tietenkin tähän aikaan kuusta (tilipäivä 15.) Mutta jos kaikki tarvittavat tangot on jo, niin hyvä niinkin Smile

Luultavasti omakin leiri jää Pe-La mittaiseksi. Mies lähtee lauantaina aamupäivästä viikonlopun viettoon kanssa, eli koirat ovat siitä asti kotona yksin. Minun on mentävä sitten joskus iltapäivällä/illalla käyttämään ne lenkillä. Sitten voisin tulla takaisin...tai kelistä riippuen ottaa ne mukaankin niin ei tarivisi kantaa huonoa omaatuntoa niiden pitkästä päivästä yksin? Varjossa, puuhun tai maakoukkuun sidottuna viihtyvät kyllä ulkona jos itse käyn saunassa tai mitä muuta ohjelmaa siinä sitten vielä olikaan. Jos siis koiria on ylinpäätään sopiva ottaa mukaan....? Yöksi en niiden kanssa kuitenkaan ole jäämässä. Smile
Mieluiten yritän kyllä järjestää vielä homman niin ettei noita tarvitse ainakaan mukaan ottaa, mielellään että pääsisivät jonnekin hoitoon päiväksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeTo Heinä 08, 2010 7:40 am

En usko, että koirat ovat ongelma, jos ei ketään tosi allergista ole tulossa. Tai ainakaan mun allergia ei ole niin paha ettenkö sietäisi koiria ulkotiloissa. Koirat yöpymistiloissa oliskin jo sitten eri juttu. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Jutta
intermediate spinner
intermediate spinner
Jutta


Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 42
Location : Linnavuori
Registration date : 10.10.2009

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeTo Heinä 08, 2010 8:31 am

http://maps.google.fi/maps?hl=fi&q=lehtiniementie%20nokia&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

Leiripaikan osoite on Lehtiniementie 22, Nokia. Linkistä street view:llä näkee punaisen rakennuksen, siinä!
Tampereelle moottoritietä tultaessa ennen Tamperetta käännytään läntiselle kehätielle (moottoritie, lukee Nokia, Pori ja Vaasa).
Sitä tullaan niin pitkälle, että käännytään Nokian moottoritielle (Nokia, Rauma).
Siitä ajetaan ohi Nokian, kunnes käännytään Shellin kohdalta vasemmalle risteyksestä, jossa lukee Sorva.
-> Jatketaan tietä pitin oikealle (Opasteessa lukee Viiinikanniemi)
-> Käännytään vasemmalle Urhatuntielle (Mustassa kyltissä lukee Kuusisto)
-> Käännytään taas vasemmalle Lehtiniementielle (toinen risteys)
Jatketaan, kunnes vasemmalla puolella näkyy meidän leiripaikka! Smile

Toivottavasti löydätte!
Mun puhelinnumero on 0443451734 Jutta


Paidoista en osaa yhtään sanoa, mitä kokoa vastaavat.

Yhteensä meitä näyttäsi olevan 12. Kaikki saavat tottakai tuoda tankonsa, mutta kaikille en voi luvata leirimaksua tietenkään puoleen hintaan.

Takaisin alkuun Siirry alas
Johanna
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 20.01.2010

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeTo Heinä 08, 2010 8:59 am

Täällä yksi koira-allerginen ilmoittautuu. Tosin ei ne siellä ulkotiloissa haittaa, varsinkaan jos on vaan illan. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeTo Heinä 08, 2010 12:29 pm

Mä olisin näinä näkymin tulossa la-su välille ja autolla, eli kolme mahtuis kyytiin jos haluaa vähän bensakuluja jakaa mun kanssa. (: Tampereelta tulossa siis.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
nita
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nita


Viestien lukumäärä : 304
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.07.2008

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeTo Heinä 08, 2010 4:09 pm

^^^^ hei jee! mä voisin hypätä messiin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nanna H.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nanna H.


Viestien lukumäärä : 253
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 09.12.2007

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeTo Heinä 08, 2010 5:33 pm

nita kirjoitti:
^^^^ hei jee! mä voisin hypätä messiin!

Hienoo. (: Mä pistän sulle yksityisviestillä mun numeron niin soitellaan lauantaina viel tarkemmin. Mul on aamulla sillon viel töitä niin ihan aamusta ei päästä lähtee, mut enivei.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tampere-showcase.fi
Jutta
intermediate spinner
intermediate spinner
Jutta


Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 42
Location : Linnavuori
Registration date : 10.10.2009

Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitimeTo Heinä 08, 2010 7:59 pm

Hei, voisko joku ottaa muutaman astianpesukoneainetabletin mukaan, mulla ei oo...



Huomenna, huomenna, huomenna!!!! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pole Camp 2010 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Pole Camp 2010   Pole Camp 2010 - Sivu 4 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole Camp 2010
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
 Similar topics
-
» International Pole Adventure Camp Espanjassa
» MPDS Summer Pole Camp St Maartenilla Karibialla
» International Pole Adventure Camp Espanjassa, viela mahtuu!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: