Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankotanssia Lahdessa?

Siirry alas 
+20
katwalk
kivaa
Iinuski
Elegia
Ninni
Marianne
Iina
minnamaria
Miia
vive1
Inila
Mortianna
tiko
Tazze
Saila
Ish
Darcy
Nina
sluippa
Ziyi
24 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeSu Loka 03, 2010 3:23 pm

Anette asui Hyvinkäällä ja opetti siellä, ja kai koulutti Zindriä myös. Tämä on vuonna miekka ja kilpi myös, ja Anetesta tai Zindristä ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan. Heitä ei myös ainakaan aikanaan tuntunut kiinnostavan temppu- tai akrobatiapuoli lainkaan, vaan lähestyminen oli enemmän sarjaa "Haluatko näyttää hyvältä miehesi ääressä, mutta pelkäät näyttäväsi typerältä? Tule oppimaan tankotanssia!"
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeSu Loka 03, 2010 4:42 pm

Ookei, no ehkäpä siksi ei ole kukaan kavereistakaan kuullut näistä Hyvinkään tankotunneista (tai ainakaan infonnut mua)...
Takaisin alkuun Siirry alas
vive1
intermediate spinner
intermediate spinner
vive1


Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 30
Registration date : 31.07.2009

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeSu Loka 03, 2010 6:02 pm

Mut jos toi tosiaan on vaan keimailua niin miten ne voi mainostaa että kiinteytyy ja notkistuu? Jos mitään voimiakaan ei tehdä kun oletus on että kaikkien kunto on huono? Eikö toi nyt oo jo asiakkaan harhaan johtamista... ihme touhua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeSu Loka 03, 2010 6:24 pm

Kyllähän sitä kiinteytyy ja notkistuu ihan lattiastripteasellakin. Tai monella muullakin tanssilajilla, joissa ei käytetä tankoa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
minnamaria
intermediate spinner
intermediate spinner
minnamaria


Viestien lukumäärä : 66
Ikä : 34
Location : Lahti
Registration date : 03.01.2010

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Loka 07, 2010 8:16 pm

Mä kävin tänään Zindrin tunnilla tuolla tanssistudio Muevessa.
Tässä ihan valehtelematta tunnin tapahtumat Laughing :
Ensin venyteltiin vähän jalkoja, lämmittelemättä. Sitten käveltiin salia puolelta toiselle seksikästä kävelyä. Sen jälkeen katottiin itseämme peiliin ja piti sanoa että "minä olen seksikkäin nainen koko maailmassa".
Sitten puolet teki samaa liikettä tankoa vasten (3-4 muijaa samalla tangolla!! tankoja siis oli 2) ja loput teki seinää vasten. Tehtiin paljon esim. kyykkyyn ja lantiota keikuttaen ylös ja valutettiin itteämme alas seinää vasten ym ym. Kauheinta musta ainaki oli se ku kolmen mimmin kanssa pidettiin samasta tangosta kii kaksin käsin ja piti heiluttaa lantiota puolelta toiselle ja tehdä niitä kyykkyyn, seksikkäästi ylös liikkeitä musiikin tahdissa... Ja tosiaan koko ajan piti kävellä varpasillaan teki mitä tahansa. Välissä ku join vettä nii mulle huomautettiin heti että varpasilleen siitä..!
Lopuks venyteltiin vähän jalkoja ja sillä välin kaikki sai yksitellen kokeilla tehdä tangolla jotain. Mä kysyin että saanko tehä inverttejä, heitin verkkarit pois, aloin kiipeilee ja kaikki katto ihan silmät pyöreinä Laughing Laughing
Tunnin jälkeen ohjaaja tuli sanomaan että hän kyllä aikoo opettaa ihan tankotekniikkaakin joskus ens vuonna, mutta toivoo silti et mä kävisin siellä sen tunneilla, ku tankotanssissa on nii paljo muutaki ku sitä ite tankoilua ja painotti miten tärkeetä se lattiatyöskentely siinä on, jos kerta meinaa tankotanssia harrastaa. Sanoin että mua nyt ei vaan kiinnosta tanssiminen, mä haluun vaa tankoilla...

Oikee kuvaus tunneille olis tanssitunti, mihin sisältyy tankoa vasten tanssiminen. Että jos jonkun mielestä lantion pyörityksestä tekee tankotanssia se, että kädellä pidetään tangosta kiinni ja keimaillaan siinä, ni huh huh... Ei se tunti siis huono ollut jos haluaa oppia seksikästä tanssia lanteet heiluen, mut se että sitä sanotaan tankotanssiksi, antaa siitä ihan väärän kuvan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninni
intermediate inverter
intermediate inverter
Ninni


Viestien lukumäärä : 138
Ikä : 49
Location : Etelä-Pohjanmaa
Registration date : 28.12.2007

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeSu Tammi 23, 2011 11:29 pm

Myöhäisheränneenä kommentoin nyt tähänkin.

Zindri tosiaan kävi pitämässä 5 tunnin kurssin Seinäjoella ennen kuin Pole-a-holic perustettiin. Sitä ennen hänen äitinsä Anette piti esittelytunnin. Ymmärtääkseni he toimivat Pole Lot of Fun -konseptin mukaisesti. Itse ostin tuon A Pole Lot of Funin dvd:n esittelytunnilla, mutta totesin heti, että tämä nyt ei ollut ihan sitä, mitä ajattelin...

Yritysrekisterin mukaan Aneten A pole lot of fun on lakkautettu jo pari vuotta sitten.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.poleaholic.com
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeSu Helmi 06, 2011 7:37 pm

Tulin lueskelemaan ketjua mielenkiinnosta, kun muistin et anoppi käy melkein joka viikonloppu Lahdessa, jolloin siinä voisi olla miulle mahdollisuus edes joskus käydä joillain tunneilla.. Ja vitsit, tuli totaalinen repeäminen! Very Happy En tiiä, oon varmaan vähän väsynyt, mutta nauratti ihan sikana kun mielessään kuvitteli sitä keikuttelemista ja itse-suggestiota. Ei varmaan ihan sellaisesta kehtaisi maksaa, sitä voi harrastaa kotonakin omassa rauhassaan. lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iinuski
basic spinner
basic spinner
Iinuski


Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 33
Location : Lahti
Registration date : 03.05.2011

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: helsinkiinkö?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Toukokuu 16, 2011 11:27 am

Kävin tosiaan Muevessa ja tunti oli siis sisällöllisesti sama kuin Minnamaria kertoi. Mä en tajua että miksi opettajalla on sellainen mielikuva ettei kukaan jaksa tehdä tangolla mitään jos kerta muissakin tanssikouluissa mennään heti asian ytimeen.. Pitäisikö mun mennä Helsinkiin kokeilemaan? En todellakaan halua maksaa 10/kerta siitä etten saa tehdä mitään. Mad Onko intensiivikurssi parempi kuin että menee yhdelle tunnille vaan kokeilemaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
kivaa
intermediate spinner
intermediate spinner
kivaa


Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 32
Location : Vantaa
Registration date : 23.08.2011

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Elo 24, 2011 11:24 pm

Ahhhah en kestä! :"""D Ihan hyvä juttu siis, ettei me kaverini kanssa ikinä menty millekkään Lahdessa järjestettävälle tankotanssikurssille, kun tätä on se totuus... Onneksi muutin tammikuussa Vantaalle, niin nyt voin helposti matkustaa Helsinkiin. : D Joskus etsittiin kaverin kanssa Lahdesta jotakin paikkaa, jossa tankoilla, mutta ei erityisemmin innostuttu ajatuksesta "x määrä oppilaita ja tasan yksi tanko." Eihän tämä mitään tankoilua ole, seksikästä tanssia ehkä. Luulisi, että Lahdessa olisi kysyntää ihan kunnon tankoilupaikalle... Jos jotakin tekee, niin eikö sen voisi tehdä kunnolla sitten? Muutama tanko Lahteen lisää ja se on siinä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Elo 24, 2011 11:55 pm

Muistelisin että siellä opetetaan ihan oikeaa tankoTANSSIA eikä vaan mitään temppuilua, vai mitensenymeni... Lahdessa ois kyllä mille tahansa tanssikoululle pieni investointi hankkia ne tangot ja sais Miiallekin mieluisaa osa-aikatyötä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Elo 25, 2011 3:23 pm

Indeed!! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
katwalk
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 30.11.2011

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Joulu 05, 2011 10:46 am

Mun ystävä käy juuri Muavessa tankotanssimassa ja kehui paikkaa tosi paljon. Kuulemma kehittyvät nopsasti ja tekevät tosi paljon juttuja! Sanoi, että Lahdessa on kyllä joku semmonen paikka missä on pelkkiä ketkutustuntejakin, muttei ole törmännyt niihin henk.koht.

Ite oon joululoman Lahden hollilla ja harmittaa kun esim. tää Muave on kiinni joululoman ajan niin ei pääse tunneille kun aikaa olisi. Onneksi kotiin saapuu tanko niin voi sitten itse treenailla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://katwalkblog.blogspot.com
minnamaria
intermediate spinner
intermediate spinner
minnamaria


Viestien lukumäärä : 66
Ikä : 34
Location : Lahti
Registration date : 03.01.2010

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Joulu 08, 2011 5:40 pm

Kyllä siellä Muevella tosiaan on nyt alettu pitämään ihan tekniikka tunteja. Open nimi oli Noora ja vaikutti tosi pätevältä, mä olin rollerderby-tytöille järkätyllä tutustumistunnilla (mä en ite siis oo derbyssä). Zindrin tunnit on vissiin loppunut/lopetettu? Siitä en tiedä. Harmi vaan että tunnit on aloittelijoille... Ainakin toistaseks. Vaikka tunti oliki just alottelijoille, positiivista oli että Noora ite ehdotti että voi opettaa mulle siinä sivussa jotain mitä mulla olis mielessä ja hyviä neuvoja sain Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Kesä 20, 2012 10:13 pm

Heippa,

eli jos joku vielä eksyy ihmettelemään tänne pystyykö Lahdessa harrastamaan tankotanssia niin Muevella http://www.mueveclub.com/ on tarjottu kunnon tankotunteja viime syksystä 2011 alkaen. Ja nyt elokuussa minä siirryn puikkoihin ja voin taata, että mistään hetkuttelusta ei tosiaan ole kyse Wink

Tervetuloa treenaamaan! cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
eika
intermediate inverter
intermediate inverter
eika


Viestien lukumäärä : 194
Location : Lahti
Registration date : 07.05.2009

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Kesä 30, 2012 7:34 pm

Jee! Mä ilmottaudun Miian uudeks oppilaaks toivottavasti jo heti elokuun alusta, ensin vaan pitäis löytää kämppä ja muuttaa. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
hiekkis
intermediate spinner
intermediate spinner
hiekkis


Viestien lukumäärä : 62
Ikä : 35
Location : Tampere
Registration date : 26.02.2012

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeLa Kesä 30, 2012 8:48 pm

Onko tuolla mahis käydä ihan irtotunneilla? Aina ku eksyy kotikotiin, ni voisi käydä Lahessa tunneilla Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeSu Heinä 01, 2012 12:18 pm

Tervetuloa Lahteen, että tankotunneille Eika! cat

Periaatteessa edetään kurssimuotoisesti mutta tunti on kuitenkin mahdollista maksaa kertakäyntinä joten kun kerran tankoilusta on taustaa niin mun puolesta voi tulla piipahtamaan silloin tällöinkin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeSu Heinä 01, 2012 1:37 pm


Kiva tietää, Lahden kautta kun tulee aina välillä ajeltua niin sitä vois joskus ihan pysähtyä tankoilemaan Smile Miia on kuitenkin sellainen ope jonka tunnille oon aina halunnut päästä käymään.
Takaisin alkuun Siirry alas
eika
intermediate inverter
intermediate inverter
eika


Viestien lukumäärä : 194
Location : Lahti
Registration date : 07.05.2009

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeKe Heinä 04, 2012 9:03 pm

Nyt kun kämppäkin varmistu, niin rupesin miettimään tankojuttuja. Oon ainakin osannu perhoset, kaksoset ja skorpparit, invertti ei oo kadonnu, mutta se on ruma ku mikä. Kysymys kuuluukin, että kannattaako mun tulla alkeisiin vai suoraan siihen alkeisjatkoon? Vai olisko järkee käydä kummallakin tunnilla testaamassa miltä tuntuu? 
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Heinä 05, 2012 5:57 pm

Tule ihmeessä suoraan jatkotasolle Smile Voidaan sitten siitä katsella yhdessä eteenpäin ja tuu hei sitten huikkaa ja esittäytymään cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
eika
intermediate inverter
intermediate inverter
eika


Viestien lukumäärä : 194
Location : Lahti
Registration date : 07.05.2009

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeTo Heinä 05, 2012 7:11 pm

Okka! Varmasti tulen huikkailemaan. cat
Takaisin alkuun Siirry alas
Inila
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 42
Registration date : 30.09.2010

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimePe Elo 24, 2012 8:20 am

Miia kirjoitti:
Heippa,

eli jos joku vielä eksyy ihmettelemään tänne pystyykö Lahdessa harrastamaan tankotanssia niin Muevella http://www.mueveclub.com/ on tarjottu kunnon tankotunteja viime syksystä 2011 alkaen. Ja nyt elokuussa minä siirryn puikkoihin ja voin taata, että mistään hetkuttelusta ei tosiaan ole kyse Wink

Tervetuloa treenaamaan! cat


JEE!

Vuosi taukoa (koti)tankoilusta, nyt varattu tunti ens maanantain alkeisiin.
Innolla odotan idolini opastukseen pääsemistä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimePe Elo 24, 2012 9:51 am

Jaiks Very Happy Tervetuloa!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
apiew
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 30
Registration date : 27.06.2011

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeSu Elo 26, 2012 10:56 am

Heei, osaiskohan joku neuvoa?Smile mä oon Lahteen muuttanut, ja aloin miettimäään et minkähän tasoselle tunnille voisin mennä, kun harrastustaustaa löytyy reilun 1,5 vuoden verran..

Millaisia liikkeitä tuolla jatkotasolla opetellaan?

Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitimeMa Elo 27, 2012 5:07 pm

jatkotasolla treenaillaan tällä hetkellä perus kaksosia, skorppareita, perhosia jne. Ja lyhyitä comboja ja pyörähdys yhdistelmiä cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Sponsored content





Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia Lahdessa?   Tankotanssia Lahdessa? - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankotanssia Lahdessa?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» FIPO Academy avaa ovet 1.2.2015 LAHDESSA
» tankotanssia Tukholmassa?
» Kirkkonummella tankotanssia

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Harrastuspaikat-
Siirry: