Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Lahden tankoilijat?

Siirry alas 
+2
Iinuski
Miia
6 posters
KirjoittajaViesti
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Lahden tankoilijat? Empty
ViestiAihe: Lahden tankoilijat?   Lahden tankoilijat? Icon_minitimeMa Elo 30, 2010 7:10 pm

Löytyykö? Muistelisin, että joitakin on aikojen saatossa foorumille rekkautunut kuitenkin..

Tulen nyt viettämään x-määriä aikoja Lahdessa joten treeniseura ja uusiin ihmisiin tutustuminen siellä päin olis tervetullutta cat
Ilmotelkaa itsestänne Smile

Ja jos joku kaipaa yksityistuntei/polttareita tmv. niin niidenkin vetäminen onnistuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Iinuski
basic spinner
basic spinner
Iinuski


Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 33
Location : Lahti
Registration date : 03.05.2011

Lahden tankoilijat? Empty
ViestiAihe: Vs: Lahden tankoilijat?   Lahden tankoilijat? Icon_minitimeKe Toukokuu 11, 2011 11:37 am

NIIN Very Happy Vieläkö vietät x määriä aikaa lahdessa? Very Happy Paljonko veloitat yksityistunnista?
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Lahden tankoilijat? Empty
ViestiAihe: Vs: Lahden tankoilijat?   Lahden tankoilijat? Icon_minitimeKe Toukokuu 11, 2011 8:07 pm

No itseasiassa olen muuttamassa Lahteen toukokuun lopulla, joten kyllä, vietän siellä tästä edes vähän enemmänkin aikaa Smile

Laitatko mulle viestiä miia.rytkonen(at)gmail.com
Niin voidaan sopia tarkemmin jutuista, mielelläni vedän tunteja cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
jolla
intermediate spinner
intermediate spinner
jolla


Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 20.03.2011

Lahden tankoilijat? Empty
ViestiAihe: Vs: Lahden tankoilijat?   Lahden tankoilijat? Icon_minitimeKe Toukokuu 11, 2011 8:36 pm

Voi eii! Tarkottaako toi Miia ettei enää päästä sun tunneille RTP:lla? Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Lahden tankoilijat? Empty
ViestiAihe: Vs: Lahden tankoilijat?   Lahden tankoilijat? Icon_minitimeKe Toukokuu 11, 2011 10:00 pm

Näin valitettavasti on, poistun kuvioista toistaiseksi Neutral Mutta jtn workshoppia tmv satunnaisia tunteja on luvassa ihan vamasti jossain vaiheessa cat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
jolla
intermediate spinner
intermediate spinner
jolla


Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 20.03.2011

Lahden tankoilijat? Empty
ViestiAihe: Vs: Lahden tankoilijat?   Lahden tankoilijat? Icon_minitimeTo Toukokuu 12, 2011 7:18 am

Tosi harmi meidän kannalta Sad mut onnea kuitenkin Lahteen! ja ihanaa jos tuut pitää jotain workshoppia jossain vaiheessa tai jotain! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Iinuski
basic spinner
basic spinner
Iinuski


Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 33
Location : Lahti
Registration date : 03.05.2011

Lahden tankoilijat? Empty
ViestiAihe: mahtavaa!   Lahden tankoilijat? Icon_minitimeTo Toukokuu 12, 2011 7:48 am

Käyn tänään Muevessa kokeilemassa mutta enköhän laita sitä sähköpostia Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Lahden tankoilijat? Empty
ViestiAihe: Vs: Lahden tankoilijat?   Lahden tankoilijat? Icon_minitimeTo Toukokuu 12, 2011 1:15 pm

hmmm, täältä katsottuna Lahti ei ole yhtään sen hankalamman matkan päässä kuin Helsinki(RTP)kään, melkeen jopa iisimpi.. täytyypä olla kuulolla Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Inila
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 42
Registration date : 30.09.2010

Lahden tankoilijat? Empty
ViestiAihe: Vs: Lahden tankoilijat?   Lahden tankoilijat? Icon_minitimeTo Toukokuu 12, 2011 6:27 pm

Iinuski kirjoitti:
Käyn tänään Muevessa kokeilemassa mutta enköhän laita sitä sähköpostia Laughing
Ootko Iinuski lukenu foorumilta Mueven tunneista? On enemmän pyllynpyöritystä kun akrobatiaa...
Mun on Miia pitäny kysyä kans noista yksityistunneista. Olen kotitankoilija ja tarviin tekniikkan apuja! Mä laitan kans yksärii?!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iinuski
basic spinner
basic spinner
Iinuski


Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 33
Location : Lahti
Registration date : 03.05.2011

Lahden tankoilijat? Empty
ViestiAihe: Inilalle   Lahden tankoilijat? Icon_minitimePe Toukokuu 13, 2011 9:07 am

Joo, olen lukenut kaiken tosta Muevesta täältä ja suomi24 ja tiedän kaikkien kannan asiaan Very Happy Tunnilla oli ihan mielenkiintoista olla vaikka paljoa ei tangoilla saatu olla. Millaisia teidän ensimmäiset tuntinne ovat olleet ihan noin yleensä "paremmilla" saleilla? Muevessa se oli kyllä aikamoista pyllynpyöritystä mutta se sinänsä ei haittaa mua, mutta jos en koskaan saa alkaa harjoitella tangolla niin en jatka tuolla Very Happy Musta vaan tuntuu etten jaksaisi kannatella itseäni tangolla kokonaista tuntia, tuli ainakin sellainen tunne kun muutamaa nostoa harjoiteltiin.. Ja voi vitsi miten kömpelö olo mulla oli siellä! Ajattelin että mun baletti ja potkunyrkkeilytaustasta olis jotain hyötyä kun mulla on kuitenkin käsivoimaa aika paljon, mut EI. oijoi se oli niin noloa Very Happy Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Eiju89
basic spinner
basic spinner
Eiju89


Viestien lukumäärä : 23
Ikä : 34
Location : Lahti
Registration date : 21.08.2011

Lahden tankoilijat? Empty
ViestiAihe: heips !   Lahden tankoilijat? Icon_minitimeTi Elo 23, 2011 3:48 pm

mä asun lahessa ja oon käyny tuolla rock the polessa Smile en oo harrastanut vielä pitkää mutta sinnikkäästi yritän päästä ainakin kerta viikkoon käymää helsingin harjottelemassa ! : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lahden tankoilijat? Empty
ViestiAihe: Vs: Lahden tankoilijat?   Lahden tankoilijat? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lahden tankoilijat?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Joensuun tankoilijat!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: