Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi?

Siirry alas 
+3
Ivanka
Lotta.
Yuli
7 posters
KirjoittajaViesti
Yuli
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 14.09.2010

Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Empty
ViestiAihe: Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi?   Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Icon_minitimePe Syys 17, 2010 9:05 pm

Tarkoituksena olisi siis hommata kotiin tanko, koska tiedän etten tunneilla pääse juuri käymään, kumpi kurssi olisi parempi, miettien miun tarkoitusperänä treenailla lähinnä kotona ja käydä kun mahdollista tunneilla.
Rock the polen tiiviskurssit sunnuntaisin, milloin voisin paikalle päästäkkin, mitenkäs pole4fit? en viitsisi rekisteröityä sen takia et näkisin milloin ne tunnit on..
Lisäksi mainittakoon että fyysinen kunto ei ole paras mahdollinen, että liekö pole4fitin 2tunnin sessio parempi alkuun? Emmie tiiä, apuva!!! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi?   Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Icon_minitimePe Syys 17, 2010 9:23 pm

Mä oon käyny joitakin kertoja P4F:n Fresh start -tunnilla ja voin tosiaan suositella Smile Lähtee ihan alkeista ja kahdessa tunnissa ehtii kaikenlaista. Kovin pitkällehän siellä ei silti mennä, kun kyseessä on aloittelijan tunti, mutta eiköhän siitäkin saa aineksia kotitreeniä varten! Ja nuo tunnit on ainaki aiemmin ollu sunnuntaisin joskus aamupäivällä.

RTP:n tiiviskurssista en osaa sanoa mitään, kun en oo vieläkään käyny kokeilemassa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuli
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 14.09.2010

Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Empty
ViestiAihe: semmoinenkin vielä   Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Icon_minitimeLa Syys 18, 2010 1:20 pm

Täyty tulla vielä lisäämään, mikä mua vaivaa ja jännitää, että mulla polvet on aika huonot, toinen lähtenyt pari kertaa sijoiltaan, ja lisäksi vasen lapa on kärsinyt ja kipeytyy aina välillä pahastikkin... Mä elättelen toivoa etteivät kauheasti haittaisi ja varovaisen alun jälkeen vain vahvistuisivat, lueskelin täältä että joillain muillakin olisi ollut ongelmia polvien kanssa? Mietin et pitäisikö sitä sitten kun tunneille menee, mainitä näistä asioista opettajalle?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi?   Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Icon_minitimeLa Syys 18, 2010 4:45 pm

Moi! Mulla varsinkin ensimmäisten tuntien aikana nimenomaan lapojen alue kipeytyi melko paljon, joten kannattaa aloitella varovasti. Eka tunti rapakuntoiselle (kuten minä) on todella rankka kokemus, joten väittiäisin, ettei kannata mitään kahden tunnin treenejä ottaa alussa, koska kahta tuntia en olisi ainakaan itse jaksanut treenata kunnolla. Molemmilta saleilta löytyy tunnin mittaisia alkeistunteja, joihin voi mennä milloin vaan mukaan. Pole4fitin ohjaajista suosittelisin aloittelijalle erityisesti Mayaa, hän neuvoo liikkeet selkeästi ja huomioi aina ensikertalaiset.

Jos kuitenkin haluat osallistua sellaiselle kahden tunnin aloittelijatunnille, niin Pole4fitillä niitä näyttäisi olevan sunnuntaisin (ei joka viikko) klo 10.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi?   Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Icon_minitimeLa Syys 18, 2010 5:05 pm

Yuli kirjoitti:
Täyty tulla vielä lisäämään, mikä mua vaivaa ja jännitää, että mulla polvet on aika huonot, toinen lähtenyt pari kertaa sijoiltaan, ja lisäksi vasen lapa on kärsinyt ja kipeytyy aina välillä pahastikkin... Mä elättelen toivoa etteivät kauheasti haittaisi ja varovaisen alun jälkeen vain vahvistuisivat, lueskelin täältä että joillain muillakin olisi ollut ongelmia polvien kanssa? Mietin et pitäisikö sitä sitten kun tunneille menee, mainitä näistä asioista opettajalle?

Mulla meni ennen polvilumpiot välillä pois paikoiltaan. Ehdottoman tärkeää on silloin pitää reisilihakset niin hyvässä kunnossa, että ne pystyvät pitämään lumpion aloillaan. Eli kuntosalille ja aluksi mieluusti kolme kertaa viikossa, jotta saat kasvatettua reisilihakset riittävän vahvoiksi. Sen jälkeen, kun aloitin salilla käynnin, mun polvilumpiot ei ole kertaakaan enää pomppineet paikoiltaan. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi?   Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Icon_minitimeLa Syys 18, 2010 9:24 pm

Mun polvet on tooodella löysät mutta tankotanssissa ne on pysynyt sijoillaan, ainoastaan tangon ympäri taaksepäin pyörähtäessä ne tahtoo muljuta. Mutta sen on jo oppinut että mitä ne kestää ja mitä ei.

Mä itse alotin rapakuntosena P4F:n Fresh Startissa ja kaikesta väsymyksestä ja kivusta huolimatta olin heti koukussa! =) opettajista suosittelen myös erityisesti Mayaa mutta myös Lindaa joka yleensä vetääkin noi FS:t. Rock the Polessa en ole kertaakaan käynyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi?   Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Icon_minitimeSu Syys 19, 2010 10:19 am

Mä suosittelisin myös ihan noita perustunteja aloitukseksi. Itse ajattelen asian niin, että tiiviskurssit on tosi hyvä syvästartti esimerkiksi kotiharjoittelun aloittaville, mutta jos aikaa ja mahdollisuus on, kannattaa käydä säännöllisillä tunneilla mieluummin. Kaksi tai kolme tuntia on yllättävän raskasta, mahdollisista tauoista huolimatta. Mutta toki jos kauempaa käy tai on vaikkapa hyvin epäsäännölliset työajat niin on mukavampi ottaa enempi kerralla Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Yuli
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 14.09.2010

Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi?   Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Icon_minitimeSu Syys 19, 2010 2:37 pm

Voi olla hyvä et alottelee sitteki iha rauhallisesti. Mulla kun pääsi kunto rapistuun tosi pahasti kun olin melkein koko raskaus ajan kipeenä ja loppuaikoina oli aika tuskaa käydä ees postilaatikolla:) Asun tosiaan n.40km päässä helsingistä, niin ei hirmu usein oo varaa mennä tunneille. Nooh, täytyy toivoo et paikat kestää, täytyy vaan treenailla sit muuten noita polvia jne...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi?   Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Icon_minitimeSu Syys 19, 2010 5:09 pm

Yuli mistä suunnalta oot? Sitä vaan, että Keravallakin alkaa tankotanssitunnit syyskuun lopulla.. tasosta en kyllä osaa sanoa, kun ihan uusi paikka Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuli
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 14.09.2010

Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi?   Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Icon_minitimeSu Syys 19, 2010 6:07 pm

Nummelassa asustelen, vähän on eri suunnalla:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi?   Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Icon_minitimeSu Syys 19, 2010 7:35 pm

Varmaan kannattaa välillä käydä ohjatuilla tunneilla koska jos itsekseen opettelee, saattaa oppia jonku liikkeen väärin. Itse olen huomannut että mua ainakin saa ohjata aina vähän väliä ku on aina joku yksityiskohta mistä ope joutuu mainitteen. Ja Iinan maininta kahden tunnin rankkuudesta ei ole tuulesta temmattua. =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuli
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 14.09.2010

Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi?   Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Icon_minitimeMa Loka 04, 2010 12:17 pm

Turhauttaa, mä vaan roikun täällä, imien itseeni tietoa, katsellen kuvia jne jne... Voi ku sais selätettyy ton pirun räkätaudin, jaksais vähä alkaa kohottaa kuntoa... Poika nukkuu ja tossa olisi selän takana spinningpyörä, ei vaan jaksa, eilen oli jo vähän parempi olo ja koitin vähä polkea mutta sekin loppui hyvin lyhyeen kun rupes tauti itsestään muistutteleen. Hohhoi, onhan tätä jo kohta kuukausi jatkunut!
Oon kuiteski vakaasti päättänyt että kuukauden vielä korkeintaan odotan ja sit mä kyllä lähen kokeilemaan, rankkaa tulee varmasti olemaan alkuun, mut kyllä mä kestän!Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi?   Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Icon_minitimeMa Loka 04, 2010 8:54 pm

Eikun sekaan vaan!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuli
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 14.09.2010

Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi?   Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Icon_minitimeMa Marras 08, 2010 12:01 pm

Noni, vihdoin alkaa terveys kestämään ja varasin ekan tunnin rock the poleen! oon pikkusen täpinöissäni! tosin niit startteja ei oo koskaan silloi ku pääsisin, varasin sitten tek1 tunnin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi?   Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Icon_minitimeMa Marras 08, 2010 11:00 pm

Hienoa!! Toivottavasti sulla on kiva tunti!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Empty
ViestiAihe: Vs: Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi?   Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Rock the pole vai pole4fit -tiiviskurssi?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Pole4fit
» Rock The Pole?
» mukavin ope rock the pole.ssa??

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: