Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja

Siirry alas 
+2
Kat Da
nekuliini
6 posters
KirjoittajaViesti
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja Empty
ViestiAihe: Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja   Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja Icon_minitimeTo Tammi 31, 2008 12:40 am

Pääsin tänään opettamaan tankoilua kolmelle eri ihmiselle. Miehen siskon poika (19 v.) tuli käymään, koska hänellä olisi ollut asiaa miehelleni. Mies oli kuitenkin iltavuorossa, joten esittelin pojalle tankoani näytettyäni ensin YouTubesta hänelle BadAzzin ja muiden miestankotanssijoiden videoita. Hän olikin todella otollinen oppilas, sillä kuudesta kymmeneen saakka illalla harjoitutin hänellä spinnejä. Hyvin otti vastaan ohjeita ja paransi omaa suoritustaan mallista. Toki välissä katseltiin valokuvia ja jostain ihmeen päähänpistosta minun ja mieheni häävideota. Itsekin tuli pyörähdyksiin siinä samassa keskityttyä oikein toden teolla ja vielä tangon ollessa pyörivässä asennossa.

Siinä välissä kävi pari vanhempaa rouvaa hakemassa Barrettin morsiankylään ja hekin halusivat nähdä demonstrointia tangolla. Toinen jopa innostui tekemään mallista pari pyörähdystä. Sitten jatkoimme oppilaani kanssa, kunnes mieheni tuli töistä kotiin. Harmi, että poika on opiskelija. Haluaisi nyt itselleen samanlaisen tangon, mutta pääsee kyllä kokeilemaan minun tangollani aina halutessaan, kun naapurissa asuu. Monet perustason pyörähdyksistä alkoivat jo sujua. Lopuksi kehotin kokeilemaan perusinverttiä, joka ei vielä kauhean hyvin sujunut. Siitä jatketaan ensi kerralla. Ihanaa, että joku miespuolinenkin suostuu niin ennakkoluulottomasti kokeilemaan tankoa.Very Happy Mun punttisalilla käynti jäi nyt tältä päivältä, mutta ehtiipä tuota joku toinen päivä. Onko teillä muilla samanlainen hinku pakottaa kaikki vieraat kokeilemaan tankoa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja Empty
ViestiAihe: Vs: Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja   Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja Icon_minitimeTo Tammi 31, 2008 2:55 am

Mun mies ei suostu kokeilee ku se väittää että ei se kestä kuitenkaan. Eihän se paina ku jotai 100 kiloo! Ois ollu kiva nähdä onko entisellä snoukkaajalla mitää muuvvseja omasta takaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja Empty
ViestiAihe: Vs: Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja   Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja Icon_minitimeTo Tammi 31, 2008 8:14 am

Hih ... milloinkas sitte videota pukkaa tästä tulevasta lahjakkuudesta cyclops on kyllä mahtavaa, että saadaan myös miespuolisia mukaan tähän lajiin Smile Vaikka kyllähän se jo Be-Bopissa huomas että kundit siinä tangolla aina oli riekkumassa ku mä en ollu tanssimassa Very Happy varmasti kiinnostusta löytyy kuhan vaan löytyy se rohkeus (ja mahdollisuus) Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja Empty
ViestiAihe: Vs: Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja   Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja Icon_minitimeTo Tammi 31, 2008 9:04 am

mä oon kans saanu mun siskon kokeilemaan..

ja sit mun miekkonen on kans kokeillu.. se opetti mulle itse asiassa perusinverttitekniikkaa.. on kuulemma aivan sama kun seiväshypyssä (entinen kymmenottelija).. heti se sai jalat kattoon.. tanko kyl heilahti kiitettävästi.. 190cm ja 90 kg on ehkä turhan paljon tangolle.. vai pitäskö sen kestää?
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja Empty
ViestiAihe: Vs: Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja   Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja Icon_minitimeTo Tammi 31, 2008 9:34 am

Mulla on jokainen kylässä kävijä halunnut vähän testata tankoa, äidillekkin piti opettaa parit spinnit Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja Empty
ViestiAihe: Vs: Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja   Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja Icon_minitimeTo Tammi 31, 2008 9:43 am

Kirsi, ainakin oikein kiristetty X-pole kestää kyllä miestanssijatkin, itse asiassa kaksikin tanssijaa samalla tangolla. Noiden antishopin tankojen kanssa pitää varmaan itse vain katsella, kuinka tarkkaan ne on kiinnitetty.

Mun mies oli yrittänyt tota tankoa joskus mun selän takana kun olin töissä. Jotenkin se oli saanut itsensä punnerrettua ylös, mutta tangolla istuminen oli sattunut sisäreisiin niin pahasti ettei se ollut kestänyt. Nyt tässä yks ilta se vihdoin kysyi, josko opettaisin sitäkin. Kiipeäminen saatiin kohdalleen, valitteli kipua jalkapöydässä. Se oli aluks niin polleana että hän oppii kaiken kyllä heti, mutta herkkää ihoa kitka polttaa! Niin sai kai ego väistyä ja tuli vähän nöyryyttä ja kunnioitusta tota kromikuningatarta kohtaan. drunken

Muuten mun luona ei paljon ihmisiä käykään, paitsi sit varta vasten kokeilemaan tankoa. Mulla käy todella vähän kyläilijöitä kun on 32 neliöö kämppätilaa ni poikkeuksetta ei ole edes oikein istumatilaa vieraille (kun tuo tanko vie sit leijonanosan siitä olemassa olevasta tilasta).
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja Empty
ViestiAihe: Vs: Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja   Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja Icon_minitimeTo Tammi 31, 2008 10:08 pm

Valitettavasti tämä miespuolinen tankotanssioppilaani on toistaiseksi kieltänyt harjoittelun kuvaamisen ja nettiin laiton. No, eiköhän se mieli muutu, jos jaksaa harjoitella sen verran, että edistystä alkaa näkymään. Tärkeimmän perusliikkeen hän hallitsee jo erinomaisesti: rätti käteen ja tangon puhdistus. Laughing Oma mieheni ei ole koskenut tankoon sitten asennusvaiheen ja tuskin tulee tankoa kokeilemaankaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja Empty
ViestiAihe: Vs: Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja   Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kenties tuleva BadAzz ja muita uhreja
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: