Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Battle of the Pole 2011

Siirry alas 
+28
-Hanna-
Furetto
Ivanka
papaija
hemuliini
Lissuwursti
Em Kay
Elegia
Marie
nasu
Iina
hansi
sluippa
maimiau
Ish
LaraK
Ewy
Jassi
vilionkka
annakatariina
Sanni
Miia
Sonja
tasuni
Hennu/Henriikka
Foxmagon
OonaK
32 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
KirjoittajaViesti
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Tammi 23, 2011 3:59 pm

Ihan pirun makeita temppuja! Shocked

Mutta mua jäi vaivaamaan ton biisin luonteen sopimattomuus tohon matkalaukkuideaan sekä lattiatyöskentelyn puute...

Mutta anyways, varmasti ansaitsi ensimmäisen sijansa!

Lisää videoita odotellessa....
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 33
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Tammi 23, 2011 5:04 pm

Tosi hienoja temppuja voittajalla! Mutta matkalaukku tuntui vähän turhalta.

Onnea suomalaisille!! Smile Katsoin ton Henriikan videon, ja kyllähän siinä oli vaikka mitä uutta ja upeaa! Ihan selvää kehitystä syyskuun kisoista:)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Tammi 23, 2011 6:36 pm

Voittajan matkalaukkujuttu tuntui päälleliimatulta ja tuli olo, että haluttiin vaan "lesota" sillä, että tasapaino säilyy ja temput onnistuu, vaikka matkalaukku roikkuukin toisesta jalasta. Mun mielestä hyvässä tankotanssiesityksessä se tempuilla rehentely tehdään hienovaraisesti, jottei se vaikuta itsetarkoitukselta (vaikka ehkä olisikin). Lisäksi voittajan esityksessä oli mielestäni aivan liian vähän pyörimistä! Temput olivat kuitenkin todella hienoja ja vaikeita, esityksessä oli siis paljon vaikuttaviakin kohtia.

Henriikan esityksessä oli ihana musiikkivalinta! En varmaan ikinä myöskään kyllästy näkemään tuota pyörivää ayshaan nousua (1:00 kohdalla), se on vaan tosi kivan näköinen liike! Voi kun itsekin oppisin sen joskus...
Takaisin alkuun Siirry alas
Furetto
intermediate spinner
intermediate spinner
Furetto


Viestien lukumäärä : 68
Location : Espoo
Registration date : 18.12.2009

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Tammi 23, 2011 7:08 pm

Onnea Hennu ja Miia sunny

Katoin sen videon Hennun esityksestä ja siinä kuulu hauskasti aina yleisön (ja erityisesti kuvaajan) reaktiot temppuihin..kuulu WOW ja yleisö taputti loppupuolella mukana ja muuta! Hieno esitys oli ja musta selvästi kuulu just miten yleisö oli jotenkin haltioissaan vähän erilaisista tempuista.

EDIT: Ja höh, siis onnea Lauralle kanssa! Mä jotenkin luin ton ääkkösettömän viestin nopsaan ja en tajunnut! Sori Embarassed
Mahtavat sijoitukset kyllä suomalaisilla Smile Mites se kittens sarja?
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Tammi 23, 2011 9:10 pm

Ihan suoraan sanottuna, mä en digannut sitten yhtään tosta voittajasta. Eikös tän pitäisi olla tankoTANSSIA, eikä mitään temppua tempun perään?Rolling Eyes
Upeita temppuja, sitä ei käy kieltäminen, mutta toi meni jo enemmän kiinalaisen tolpan puolelle. Lisäksi biisi oli kaamea, ja flow'ta ei nimeksikään.
Noh, toi on tietty se yksi suuntaus mihin tää laji on kehittymässä, mutta mun mielestä ei mikään hyvä sellainen. Onneksi on PoleArt ja muut sen suuntauksen tapahtumat, niin saa nähdä kaunista tankotanssia... I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Tammi 23, 2011 10:01 pm

Laitetaas tännekkin

Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Tammi 23, 2011 10:09 pm

Lainaus :
Ihan suoraan sanottuna, mä en digannut sitten yhtään tosta voittajasta. Eikös tän pitäisi olla tankoTANSSIA, eikä mitään temppua tempun perään?Rolling Eyes
Upeita temppuja, sitä ei käy kieltäminen, mutta toi meni jo enemmän kiinalaisen tolpan puolelle. Lisäksi biisi oli kaamea, ja flow'ta ei nimeksikään.
Noh, toi on tietty se yksi suuntaus mihin tää laji on kehittymässä, mutta mun mielestä ei mikään hyvä sellainen. Onneksi on PoleArt ja muut sen suuntauksen tapahtumat, niin saa nähdä kaunista tankotanssia... I love you

Mutta eikös tässä lajissa ole juuri se ihanaa, että on niin monta eri tyylisuuntaa?
Se mikä toiselle on tanssia on toiselle ihan muuta. Sillä matkalaukullakin varmaan sille itselle oli jokin pointti, vaikka me ei sitä tajutakkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Tammi 23, 2011 10:23 pm

Mäkään en kauheasti innostunut tosta matkalaukusta. Saa ja pitääkin totta kai olla eri tyylisuuntia, mutta musta voittajaesitys ei ole sellainen, jossa on hetkiä, joissa seisotaan ja kiinnitetään jotain propseja varpaisiin.. Varsinkin jos vastassa on tollanen täydellisesti musiikkiin toteutettu saumaton koreografia niinkuin Miialla Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Tammi 23, 2011 10:26 pm

Täältä löytyy esitys ja tosiaan tulin neljänneksi ja voitin myös Miss Creativity awordin Very Happy

Aika tasaista oli kyllä, kun kaikilla oli melkeinpä pisteen ero seuraavaan Shocked

Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Tammi 23, 2011 10:29 pm

Mutta pitää kuitenkin muistaa että makuja on monia Smile
Ja kaikkia ei voi eikä tartte miellyttää.

..ny ku itekki muistais ton Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeSu Tammi 23, 2011 10:34 pm

Toi Miss Creativity palkinto ei ole kyllä ketään muuta kuin Lauraa varten, sä uusiudut joka ikinen kerta ja tää on mun ehdoton lemppari sun kaikista esityksistä! Luv! I love you Ihan mieletön.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 9:10 am

Miia kirjoitti:
Toi Miss Creativity palkinto ei ole kyllä ketään muuta kuin Lauraa varten, sä uusiudut joka ikinen kerta ja tää on mun ehdoton lemppari sun kaikista esityksistä! Luv! I love you Ihan mieletön.

Kiitos Miiu rakas I love you Kaikesta siitä "vi**tuksesta" huolimatta, selvittiin tuosta hommasta ihan hyvin. Pyydän anteeksi meijän masenteluita muille kilpakumppaneille ja toivottavasti Ewy et nähny musta mitään painajaisia Smile Mä kyllä pelästyin joka kerta kun katsoin peiliin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 9:11 am

Niin samaa mieltä Miian kanssa! Upea esitys, Laura, ja jälleen aivan uudenlainen. Toivottavasti näen tänään muidenkin esitykset!
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 9:43 am

Molemmat Miia ja Laura erittäin hyvä. Molemmilta paras esitys koskaan. Alkakaa nyt prkl treenaa enemmän niin saadaan teijät kunnolla maailman pole kartalle.

Eihän tollasia tyylejä maailmalla nää kenelläkään!

Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 10:43 am

Lainaus :
Mutta eikös tässä lajissa ole juuri se ihanaa, että on niin monta eri tyylisuuntaa?

No niinpä!

Mun mielestä voittajan esitys oli yksi parhaista, mitä olen ikinä nähnyt.

Ja jotenkin tuntuu, että jos voittaja olisi ollut suomalainen, niin tuollaisia kommentteja ei täällä olisi nähty. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 11:35 am

sluippa kirjoitti:

...Mun mielestä voittajan esitys oli yksi parhaista, mitä olen ikinä nähnyt.

Ja jotenkin tuntuu, että jos voittaja olisi ollut suomalainen, niin tuollaisia kommentteja ei täällä olisi nähty. Very Happy

No juu, emmä ois kehannut varmaankaan tänne kommentoida, jos kyseessä ois ollut suomalainen kisaaja, mutta ei se ois mun ajatuksia muuttanut... silent
Tietysti on lajin rikkaus, että monenlaisia tyylisuuntia kehittyy, ja toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä. Ehkä muotoilin mun mielipiteen turhan kärkevästi (tapoihini kuuluen.. Embarassed ), mutta mun silmää vaan miellyttää enemmän tanssillinen koreografia, eikä tempputykitys ilman flow'ta.
Esmes Oona tai vaiks Jenyne tekee hurjan vaikeita temppuja, mutta ne tehdään hienovaraisesti osana kokonaisuutta ja flow'sta tinkimättä. Mä diggailen semmosesta taiteellisuudesta, sirkustemput on vaan vähän tylsiä mun silmään.
Toisaalta taas Hanka on aika temppuorientoitunut tankoilija, mutta sai silti aikaan yhteneväisen, munkin silmää miellyttävän kokonaisuuden em-kisoissa. Tää Battle of the Pole:n voittajan esitys oli mun mielestä tosi hajanainen kaikkine kenkien pois-ottoineen ja laukkujen sitomisineen. Ehkä eri biisiin ois toiminut paremmin..

Mutta siis eniveis, en väitä että mun mielipide ois mikään absoluuttinen totuus. Makuasioita.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 11:58 am

Ok... Äika yllättävä kommentti. Jos joku suomalainen olis vetänyt tällaisen matkamessuesityksen, niin olisin suositellut jotain viikottaista yksityistuntia Gymille... Wink.

Mut joo siis teknisesti upeeta, flow like crap, mutta ojennukset kauniita ja vahvoja.

Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 12:04 pm

Mä veikkaan että sekin näkee omassa esityksessään sen flown . Se ei vaan taaskaan välttämättä ole samaa ku sulle tai mulle.

Jenynen parin illan takaisessa esityksessä esim. just on sitä flowta mutta voi jeesus kun omaan silmään oli tylsää katteltavaa.
Mäki olisin heivannu tolta voittajalta sen laukun johki komeroon , mutta. Sen visio. Ei mun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 12:18 pm

Hahaa Laura, en mä sitten lopulta nähnyt painajaisia kuitenkaan Laughing Tai ehkä ne tulee takautuvasti Shocked Laughing Onkohan missään muuten kuvia tapahtumasta?
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 12:52 pm

Joo Ish, olipa Jenyneltä poikkeuksellisen tylsä veto. Se hakee nyt selkeesti jotain uutta ja ettii sitä näillä vedoilla. Toisaalta ihan kiva jos haluu kokeilla vähän sitä ja tätä.

Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 2:19 pm

Joo ehdottomasti kaikkien kannattais astua ulos sieltä mukavuusalueelta välillä ja kokeilla uusia juttuja, mutta tuo oli ny jo toinen veto peräkkäin siltä ku teki mieli stopata video. Sleep
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 2:21 pm

WAU MIIA!!! Mikä MIELETÖN esitys!!!!! Aivan tajuttoman hieno! Miten toi kolahtikin muhun nyt IHAN TÄYSILLÄ!!! Mitkä mielettömät spinnijutut siinä alussa, ja aivan käsittämättömiä transitioita siellä yläilmoissa!! Mä tuijotin aivan suu auki täällä töissä tota videoo, kun vihdoin sain hetken aikaa ja ehdin katsoa sen. Mun mielestä sun ylivoimaisesti paras veto EVER, parhaat draamaelementit sun RTP-koreosta ja aivan uudet ilmakombot, aivan uudennäköisiä, koko tangon ympäri vieviä SUPERvaativia transitioita. IHAN SIKAHIENO!!!!!!!!!!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 2:30 pm

Mä en kanssa välittänyt tosta voittajasta, noilla rahkeilla olis saatu aikaan aivan toisen tason esitys. Musiikki oli aivan kamala. Ja flow katkesi piinallisen pitkiksi ajoiksi kun laukkua aseteltiin, ja sen laukun heiluminen yläilmoissa vei tosiaankin huomiota itse liikkeistä pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 3:33 pm

Tässä nyt tää mun kakkossijan ja Miss fitness-tittelin veto

Joo videon mukana tuleva selostus on kyl hauska XD
hittoko en ymmärrä/kuule ihan kaikkee.. voiko joku tekstittää ? XD
Miss fitness en todellakaan ennakkoon kuvitellut olevani. titteleistä elättelin toivoo tosta creativesta ja sit kun laura vei sen niin olin varma et ei tuu mitään.

Oon tosi ilonen ja yllättynyt sijotuksesta mutta en esityksestäni. Tai no ihan tietosesti pakotin itteni pistään sinne vaikeita juttuja vaikka en saanutkaan niitä sidottuu mielestäni hyvin tohon koreografiaan. hirveesti "asettelua" ja epävarmuutta omaan silmään. et ehdottomasti tykkään enemmän sm-vetoni sulavuudesta ja puhtaudesta.
Hyppy tangolle näyttää törmäykseltä tankoa päin XD

Ewy onko sun kavereiden video parempi?? saa laittaa tubeen.
harmittaa ko mukana oli oikeen kaks kameraa mut kuvaajan rekrytoini myöhästy Sad

voittajan temput oli tosiaan makeita. mut odotin siltä myös hienoa tanssia sen tanssitaustan huomioiden.
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitimeMa Tammi 24, 2011 6:59 pm

Voittajasta vielä sen verran, että ymmärrän kyllä ettei teema/juoni/laukku/musiikki uppoa kaikille, mutta mä vähän järkytyin kun tuon tasoisesta esityksestä ei kaikilla ollut mitään hyvää sanottavaa. Se on aika karua, kun itse haaveilee, että joskus pystyisi tekemään jotain vastaavaa ja sitten kaikki vaan lyttää. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Battle of the Pole 2011   Battle of the Pole 2011 - Sivu 4 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Battle of the Pole 2011
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 6Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
 Similar topics
-
» Pole Art 2011 Savoy-teatterissa 22.10.2011
» Battle Of The Pole 2012
» Battle of the pole 2013
» Pole Art 2011 -workshopit
» Pole Vibes 2011

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: