Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)

PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  FAQFAQ  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Vaatetus

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
Liona
basic spinner
basic spinner

Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 33
Registration date : 08.04.2011

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   Ma Kesä 20, 2011 6:59 pm

Mulla on tamperelaisesta Mia-Tuotteesta ostetut hot pantsit. Tekevät itse tuotteet ja niinpä on mahdollista esim. valita mitä kangasta haluaa käyttää. Itse ostin ihan perus-mustat (supplexia). Malli on tosi hyvä tankoiluun ja materiaali kestävää, hinta noin 20eur. Puodilla näyttää olevan myös nettikauppa http://www.miatuote.fi/
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Nepu
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 545
Ikä : 27
Registration date : 21.02.2011

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   Su Kesä 26, 2011 10:19 pm

Täällä myös täydellisten shortsien metsästys meneillään. Tuntuu kyllä ikuisuusprojektilta. Onneksi huomasin nyt (vasta) tämän ketjun, täytyypä pistää harkintaan täällä suositeltuja. Kaveri lähti jenkkeihin ostoksille ja tilailin itselleni kokeiluun muutamia alaosia victorias secretiltä. Mm. noiden Mika shortsien tapaiset Yoga-shortsit (halvemmat), yhden mikroshortsi-bralette setin ja muutamat boyshortsit. Toivottavasti voin pian vinkkailla onnistuneista tilauksista! Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Ish
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 2611
Registration date : 10.11.2008

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   Ti Elo 16, 2011 9:09 pm

Onko joku testannu Bloch Marcy- lämppäripöksyjä? Oisin kokeilemas, mutta epäilyttää nuo jutut että koot ei oikein täsmää + venyy jumalattomsti käytös.
Näytä käyttäjän tiedot
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter

Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 29.08.2008

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   Ke Elo 17, 2011 9:21 pm

Mulla ei oo noista kokemusta, mutta mulla on vastaavat lämppäshortsit. Ovat ihan jees eivätkä ole venähtäneet, mutta ei ne varmaan samalla tavalla kestä kuin puuvillaiset tms. Mutta ovat kyllä kivat. Ja lämpimät. Smile Balettivaatteista oon huomannut ylipäätään sen, että ne ovat mitoitukseltaan toooosi pieniä. Otin shortsitkin suosiolla koossa M/L (ostin siis netistä enkä pystynyt sovittamaan), vaikka normaalisti käytän kokoa XS/S. Hyvin pysyvät päällä. Laughing
Näytä käyttäjän tiedot
Em Kay
Superman
Superman

Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 36
Registration date : 30.10.2009

ViestiAihe: Vs: Vaatetus   To Marras 10, 2011 10:57 am

Tällasta ois nyt Spreadshirtillä tarjolla:
http://650238.spreadshirt.fi/ipole-top-A18041626/customize/color/2