Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Motivaatiopula

Siirry alas 
+33
Mortianna
Jenni
Iiris
hansi
tankomau
Tea
sluippa
Furetto
papaija
Iina
Nounours
hemuliini
-Hanna-
Cayanne
OonaK
iisa
tasuni
Goldie
nasu
LaraK
Sonja
npeltoni
merqus
p
SusannaR
angela
Elegia
Ivanka
neitinopsa
Sanni
Saila
Ish
pikkukissa
37 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
KirjoittajaViesti
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Motivaatiopula - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 4 Icon_minitimeTi Kesä 21, 2011 8:40 pm

Tää varmaan menis ny jo off topiciin, mut enivei. Mä en olisi uskaltautunut opettamaan alkeita ymm. aikanaan jos en olisi käynyt Vertical dancen ohjaajakoulutusta. Nyt menossa vika ja on ihan kiva huomata että kun tuttuja liikkeitä itelle niin joissakin näkee miten itse tekisi näytetyn sijaan. Mä yritän koko ajan kouluttaa itteäni paremmaks ohjaajaks käymällä kursseja ymm. ja ois mahtavaa jos Suomessakin sais muilta ohjaajilta tukea , neuvoa ja vastaavaa nokan nostelun sijaan. En yleistä.
Hyviä ja erilaisia ohjaajia täällä on.
Ja tiedän että sellaisiakin ohjaajia on jotka ei tiedä/osaa tarpeeks liikkeistä ohjatakseen. Vielä. On vaan huomattu että tää menee helposti kuranheitoks.
Mut joo, aamulla hautajaiset. Jätän keskustelun tähän.
Takaisin alkuun Siirry alas
SusannaR
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 34
Location : Helsinki
Registration date : 29.08.2010

Motivaatiopula - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 4 Icon_minitimeKe Kesä 22, 2011 3:30 am

Kiitos ihanat kommenteista ja kannustuksesta!

Ja Oona, tulisin mielelläni, mut ehkä jää vähän myöhemmälle tänä vuonna kunhan palailen. Wink

Tuli kyllä heti paljon motivoituneempi olokin kun kirjoitti tuon kaiken vitutuksen ylös, niin tajus, että eihän tää musta johdu vaan olosuhteista. Jotenkin sitä niin helposti sitten hautautuu sinne "mikään ei onnistu"-syöveriinsä. Mutta kyllä se vähän nakertaa, kun ei oo ketään sanomassa ja neuvomassa et "hei tossa kun pistän ton jalan tohon suuntaan nii saat paremman pidon" tms. Joskus kun oon täällä kattonut jotain ihan alkeistuntia sivusta nii toi opettaja ei oo ees vaivautunu mainitsemaan jollekin, et kandeis ottaa ehkä ne legginsit jalasta pois jos haluu tangolle istumaan... Eli mä liputan tän puolen vuoden kokemuksen jälkeen ihan kympillä rakentavan kritiikin puolesta!

Ja vielä viimeisen pikkusanasen mainitsen tohon ohjaajajuttuun: Tavallaan ymmärränkin missä täällä mättää. Suomessa monasti neuvot ja muut tulee sellaiselta pohjalta, että joko ohjaaja itse tai joku muu tuttu on esim. loukkaantunut jossain tai muuten kokemuksen kautta opittu joku asia ja sitten tätä on kerrottu eteenpäin (esim. täällä foorumillakin Very Happy ). Täällä taas ei näitä harrastajia ole, enkä esimerkiksi tiedä, onko tässä maassa montaakaan edes mun opettajan kanssa samaa tasoluokkaa olevaa harrastajaa. Mäkin oon mun ryhmissä siis siellä edistyneimmällä tasolla ja mulla on siis tasan yksi mahdollisuus viikossa käydä tunnilla. Eli täältä selkeästi puuttuu jonkinlainen tankoilijayhteisö, joka auttais siinä, ettei ihan kaikkea tarvi ite kantapään kautta kokeilla. Eli siitä voi kyllä Suomessa olla kiitollinen ja varmasti kannattaa käyttää sitä voimavarana, jos jonkinlaista ohjaajakoulutusta olis suunnitteilla. Smile Ryhmässä saattaa se viisauskin tiivistyä. sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
http://charmxlife.blogspot.com/
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Motivaatiopula - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 22, 2012 9:57 pm

Kaipa tää kuuluis vitutus-topiciin, mutta haluan vaan valittaa motivaatiopulaani. Joka on oikeastaan jatkunut vähintään puoli vuotta. Mitä mä teen?? Mistä saan lisää intoa ja puhtia? Treenikaveri on yleensä ollu mulle se juttu, mikä innostaa mutta sekin käy max. kerran viikossa, eikä sekään nykyään tunnu auttavan.

Tunteihin ei oo varaa tällä hetkellä. Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Motivaatiopula - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 22, 2012 10:03 pm

kaikille mortianna tulee välillä tommonen olo. se lähtee kyllä sieltä. kattele vaikka innostavia videoita ja keskityt fiilistelemään ja kokeilet uusia juttuja. tai sit vaan annat itelles hetken aikaa vaan olla.
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Motivaatiopula - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 22, 2012 10:22 pm

Itse menen aina tunneille, jos tälläinen tunne tulee. Nyt kun on paremmin aikaa, niin on niin kiva käydä eri tunneilla. Kyllä se sen ohjaajan vaatii.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Motivaatiopula - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 22, 2012 10:26 pm

Mulle auttaa tuo videoiden kattelu, niistä poimia uusia juttuja ja ihan vaan fiilistely. Hyvää musiikkia soimaan ja tanssaamaan ja puolen tunnin päästä huomaa roikkuvansa uudessa solmussa Very Happy
Tunneille kun täällä ei ole mahdollisuutta mennä :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Motivaatiopula - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 22, 2012 10:28 pm

Tehkää joku kimppareissu johonkin toiseen kouluun, niin pääsette tunneille?
Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Motivaatiopula - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 22, 2012 10:32 pm

sepä se kun lähimmät on sielä etelässä. Rovaniemi on ihan alkeissa ja Oulussa taitaa olla vain kursseja, ei irtotunteja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Motivaatiopula - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 22, 2012 10:43 pm

Rolling Eyes no, eikun sit etelämmäks. Suunnittelette kunnon road tripin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Motivaatiopula - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 4 Icon_minitimeTi Toukokuu 22, 2012 11:01 pm

Heinäkuussa kierretään kaikki Etelä-Suomen tankomestat x) jos syksyllä pääsisn Helsinkiin niin silloin pyrin varaamaan tunnin tai pari jostakin Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Motivaatiopula - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 4 Icon_minitimeKe Toukokuu 23, 2012 5:56 am

Mulla on just suunnitteilla Oulun reissu, mutta en mä kyllä teille varmaan mitään osais opettaa Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
babooshka
intermediate spinner
intermediate spinner
babooshka


Viestien lukumäärä : 83
Ikä : 35
Location : Oulu
Registration date : 08.02.2011

Motivaatiopula - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 4 Icon_minitimeKe Toukokuu 23, 2012 9:34 am

Mää oon käsittänyt, että Oulussa voi kurssitunneillekin mennä pelkällä kertamaksulla. Esim Tekniikka 3:lla näyttäis nyt olevan tilaa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Tazze
intermediate inverter
intermediate inverter
Tazze


Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 21.10.2009

Motivaatiopula - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 4 Icon_minitimeTo Toukokuu 24, 2012 8:21 am

Mortianna: Miten olisi jos koittaisit löytää toisen treenikaverin tai lähtisit jonkun toisen luokse välillä tankoilee. Voisi tulla uusia ideoita kun olisi uusia naamoja. Mun luokse voi kyllä tulla tankoilemaan joku kerta, jos helsingin puolelle jaksaa matkustella. Tosin mä en tiedä irtooko multa mitään uutta sulle Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Motivaatiopula - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Motivaatiopula   Motivaatiopula - Sivu 4 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Motivaatiopula
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: