Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tampere Open Showcase 2011

Siirry alas 
+27
Ewy
smtoivon
jellona
merqus
LaraK
Marie
papaija
jolla
Earthgirl
annnika
hemuliini
sluippa
JenniN
Em Kay
Saila
Ashta
maimiau
Nina
Ish
hansi
wilmiina
-Hanna-
iisa
nita
tasuni
Hennu/Henriikka
Iina
31 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeMa Tammi 03, 2011 1:58 pm

...Pidetään alustavasti sunnuntaina 29. 5. Päivä kalenteriin, lisää tietoa tulossa myöhemmin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeMa Tammi 03, 2011 2:05 pm

iiiik.. Jipii!
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeTi Tammi 04, 2011 10:50 am

Ou jee! Koreo Sonjan kanssa on jo työn alla, jos päästään esiintymään! Onko mitään tietoa tilasta?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeTi Tammi 04, 2011 11:02 am

Alustavia keskusteluja on, mutta ei mitään niin varmaa vielä, että uskaltaisi julkisesti sanoa... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeTi Tammi 04, 2011 11:11 am

Kumpa ei tarvis tehdä stagella!
Takaisin alkuun Siirry alas
nita
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nita


Viestien lukumäärä : 304
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.07.2008

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeTi Tammi 04, 2011 7:17 pm

jeeeeeeeeeeeeeeeeeee cheers kui kivaa täytellä kalenteria tankoilutapahtumilla!! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeSu Tammi 16, 2011 5:32 pm

Pyrin saamaan tapahtumaan kaksi x-polea, tai ainakin yhden x-polen ja yhden stagen. Tarkoitus myös olisi, että tänä vuonna olisi aina toinen tanko pyörivä ja toinen staattinen. Mutta nämä on ihan alustavia tietoja jotka varmistuu sit vasta kun paikka on varmasti tiedossa ja tangot kokeiltu Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
iisa
basic inverter
basic inverter
iisa


Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 14.03.2010

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeSu Tammi 16, 2011 8:38 pm

Nyyh, jos saa vielä äänestää niin mun äänet (kaikki 1) menee vaihtoehdolle että esiintyjät saisi itse päättää tankonsa pyörivyyden. Kaikki me ollaan niin yksilöitä tuon spinninkin suhteen. Lisäksi omalla porukallani on työn alla ryhmäesitys, ja voin kuvitella koreografian haastellisuuden jos halutaan näyttävyyttä esim symmetrisyydellä ja samanaikaisuuksilla. (Onneksi ei sentään itse tarvitse koreota tehdä)
Mutta, tottakai, päätös on aina järjestäjän ja siihen on tyytyminen, mutta jos tämmöisen pulliaisen mielipide mitään painaisi niin ilmaisen sen nyt kuitenkin
Smile

Toivottavasti tapahtumalle löytyy suhteellisen helposti kiva paikka! Jee, kaamos loppui tänään, kohta on jo kevät!! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 8:05 am

No voi itku!!! Viime vuonna tämä oli meidän hääpäivänä, tänä vuonna hyvän ystävän. Otan tän kohta henkilökohtaisesti... Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 11:27 am

Kuulostaa upealta! Mutta iisan kanssa sama vieno toive, meidän duon musiikkiin lasketut symmetriat menee pieleen jos toinen tanko on pyörivä... Embarassed mutta järkkärin call, always! Arvaan tosin että ajattelit vasta sooloja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 12:03 pm

Itse asiassa ajattelen tässä nimenomaan duoja ja ryhmäesityksiä. Katsellaan sitten keitä ilmoittautuu / hakee, mutta mua ei haittais, jos sooloja olisi vain muutama, ja pääpainotus olis duo- ja ryhmäesityksillä. Niin että kenties meillä olis 3x 6 esitystä (soolot, duot, ryhmät) erikseen tai jopa 4, 7, 7. Riippuu toki mitä määriä milläkin kokoonpanolla hakee, mutta duolla tai etenkin ryhmäesityksellä (3 tai yli esiintyjää) on todennäköisempää päästä esiintymään kuin soololla Smile

Mun perustelut tankoasialle on seuraavat:

1) Tangot on helpompi huoltaa
2) Esityksiä on helpompi seurata kun esiintymisalue ja -välineet ovat kaikille samat (ei mene yleisö sekaisin vaihtuvista asetelmista)
3) Kiinteä asetelma tuo esitysten suunnitteluun haasteellisuutta.

Toki jos kukaan mahdollista esiintyjistä ei oo tohon tyytyväinen niin mennään samoilla kuin viimeksikin, että esiintyjät valitsee itse. Sanoin asiasta jo nyt koska nimenomaan toivon palautetta / keskustelua / mielipiteitä niin ehtii miettiä asian sitten valmiiksi ennen kuin julkaistaan 'virallista' tietoa. Smile Enhän mä itse niitä tankoja siellä varmaan kuitenkaan putsaa ja huolla niin siltä kantilta mua ei haittaa miten päin ne on... Esiintyjille tätä tehdään ja jos joku haluu tulla kattomaan ja saadaan kasattua vähän hyväntekeväisyyteen rahaa mä oon tyytyväinen!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 12:17 pm

Ymmärrän. Mä sanoisin että yleisö ei ole ennenkään mennyt sekaisin siitä, että tankojen pyörimismoodi vaihtuu, vaan niille on päinvastoin kiinnostavaa nähdä erilaisia esityksiä, kun kyseessä on showcase eikä kilpailu, joissa kaikilla tietysti on oltava samat lähtötilanteet ja ellei ole, se otetaan huomioon arvostelussa. Hankalaa järkkärin kannalta on se, jos moodit vaihtuu tuhkatiheään ja joka esityksessä on eri, mutta sen taas voi hoitaa järkkäämällä tietyn spinnimoodin esitykset aina peräkkäin. Näin vaihtoja on ainakin mun tapahtumissa ollut vain 3-4 illan aikana.

Senhän voi ehdottomasti ilmoittaa, että aina vasen tanko on staattinen ja oikea pyörivä esim, ettei ihan turhaan tarvii niitä päikseen sitten vaihdella.

Haastenäkökohta on hyvä, mutta toimii vain "tilaustöille" Smile. Voin sanoa jo nyt, että Sonjan ja mun esitystä ei saisi muulle kuin kahdelle staattiselle tangolle aikaan, siinä on niin kova vauhti (meidän mielestämme Smile ) ja tarkat ajoitukset ja oleellista se, mille puolelle tankoa mikäkin pose otetaan.

Voihan kenties olla myös niin, että on olemassa yleissääntö ja sitten siihen saa perustellusta syystä poikkeuksia?

Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 12:21 pm

no jos palautetta/keskustelua/mielipiteitä halutaan ni mä oon kyllä iisan ja tanjan kanssa samaa mieltä...
monen hengen ryhmäesitystä on mun mielestä jo ihan tarpeeks haastavaa väkertää ilman että tangot on eri säädöillä.....
ymmärrän sen, että sooloesityksessä tollaset asetukset toimii että saadaan tosiaan sitä kontrastia ja pystyy tekemään monenlaista juttua mutta yleensä ryhmä- tai duoesityksissä halutaan samanaikaisuutta ja symmetriaa mitä noilla tangoilla tuskin sais aikaseksi..........
jos tämä olisi kisa, ymmärtäisin paremmin tollasen asetuksen sääntöihin vaan kun käsittääkseni näin ei kuitenkaan ole Wink
toivottavasti tää asia selviäis nopeasti niin päästäis itse kukin suunnittelemaan megahienoja koreoita oli tangot miten oli Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 2:28 pm

Ehkä sitten pysytään samassa kuin viimeksikin, että suositus on tämä mutta saa valita itse. Sit vaan laitetaan esitykset moodinvaihtojen mukaan ja toivotaan ettei tuu kauheeta häsläystä tai salaspinnyjä Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 8:22 pm

-


Viimeinen muokkaaja, sini pvm Ti Elo 09, 2011 12:08 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
iisa
basic inverter
basic inverter
iisa


Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 14.03.2010

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 10:17 pm

Jeee, kivaa! cheers Sitten vaan nimität jonkun tunnollisen tyypin spinnimoodi-vastaavaksi albino
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeMa Tammi 17, 2011 11:01 pm

Tarvitaan siis tankoputsarit joille x-pole on oikeesti tuttu... Laughing

Sini, videohaku on tulossa. Päätöksissä painotetaan tässä järjestyksessä: 1. Showmeininkiä / esiintymistä 2. Tekniikkaa 3. Aiempaa esiintymiskokemusta (prioriteetti on siis hyvillä esiintyjillä joilla puhdas tekniikka ja jotka ei oo esiintynyt aiemmin). Haku on varmaan aika subjektiivinen Embarassed eli Tanja ja Sonja, Iisan poppoo ja 7th Heavenin showryhmä ainakin esiintyy, mutta muuten on toistaiseksi haku auki Very Happy Laittelen lisää infoa kun tilanne valmistuu, haku on toivottavasti maaliskuun alkupuolella niin että saadaan loppupuolelle esiintyjälista ja jää taas ainakin se 2 kk aikaa reenata.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeTi Tammi 18, 2011 2:08 pm

Onko sama ku viime vuonna, eli saa olla kengät ymm.?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeTi Tammi 18, 2011 2:24 pm

On, toi mahdollinen sarjamuutos (parit / ryhmät erikseen) on ainoa isompi muutos nyt jos tangotkin itse päätetään. Luovaa pukeutumista suositaan Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeTi Tammi 18, 2011 2:57 pm

Jee cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeTi Tammi 18, 2011 9:04 pm

Okei, kiitos tiedosta! Haku saakin olla subjektiivinen kun ei ole kisa kyseessä vaan showtapahtuma, jonka sisällöstä järjestäjä saa tietty päättää ihan oman pään mukaan:) Multa kuitenkin varmaan hakuvideo tulee, ja jos onni potkaisee niin tulen esiintymään, jos ei niin tulen toivottavasti ainakin katsomaan. Antamasi listan mukaan mulla on vain yks mun valitsemista puoltava tekijä, mutta yrittänyttä ei laiteta!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeKe Helmi 16, 2011 3:47 pm

Sen verran lisää päivitystä että näyttäis siltä että tilat on samat kuin viime vuonna, tosin mestoilla ei oo enää gay nightclub Pink vaan musiikkiklubi Volume. Ilmeisesti tangot ja kaiteet tulee olemaan samalla tavalla kuin viime vuonnakin, jos tänä vuonna vielä ilmastointi toimis olis asiat aikas hyvin Smile

Kohta alkaa siis saamaan tarkempaakin tietoa jahka paikka on kunnolla varmistettu. Aika samoilla meiningeillä mennään kuin viime vuonnakin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimeKe Helmi 16, 2011 4:16 pm

Mua ei ainakaan yhtään haitannu ku ilmastointi tökki, tarvinny miettiä et pysyykö tangolla Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimePe Maalis 04, 2011 2:19 pm

Haku on auki NYT ja 22. 3. asti!

http://www.tankotanssi.fi/showcase/

Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitimePe Maalis 04, 2011 2:24 pm

Mitä?!! Ei stringejä???
Voi voi, nyt jää hakematta.


lol!

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tampere Open Showcase 2011 Empty
ViestiAihe: Vs: Tampere Open Showcase 2011   Tampere Open Showcase 2011 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tampere Open Showcase 2011
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 5Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 Similar topics
-
» Tampere Open Showcase?
» Tampere Open Showcase 2010
» Tampere Open Showcase 2009, la 23.5 klo 14.00!
» Tampere Open Showcase 2012
» Pole Art 2011 Savoy-teatterissa 22.10.2011

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: