Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Haittaako jalkojen lievä eripituisuus?

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
sateenkaari_lapsi
basic spinner
basic spinner
sateenkaari_lapsi


Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 23.02.2011

Haittaako jalkojen lievä eripituisuus? Empty
ViestiAihe: Haittaako jalkojen lievä eripituisuus?   Haittaako jalkojen lievä eripituisuus? Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 10:20 pm

Eli mulla on toinen jalka pikkusen (~5mm) lyhempi kun toinen ja johtuu siitä, että toinen reisiluu on vähän pidempi. Haittaako tää joidenkin liikkeitten tekemistä tai ylipäänsä tankotanssin harrastusta? confused hope not...
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Haittaako jalkojen lievä eripituisuus? Empty
ViestiAihe: Vs: Haittaako jalkojen lievä eripituisuus?   Haittaako jalkojen lievä eripituisuus? Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 10:31 pm

tuskimpa haittaa harrastamista. Mullakin on toinen jalka vähän pidempi, koulussa terkkari aina kummasteli sitä, muuten en ois ite huomannu mitään.. EI oo siis haitannu!
Oon tosin alkanut miettiä että oisko tolla pituuserolla vaikutusta siihen kun mun vasempaan jalkaan aina ilmestyy kaikkia kipuja ja oikee on ihan normi. Esim vasen lonkka ja polvi oireilee kummasti.. Luultavasti johtuu kylläkin toispuoleisesta venyttelystä ym. Aikasemmin ei oo ollut mitään, mutta en kyllä aikasemmin harrastanut minkäänlaista liikuntaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Haittaako jalkojen lievä eripituisuus? Empty
ViestiAihe: Vs: Haittaako jalkojen lievä eripituisuus?   Haittaako jalkojen lievä eripituisuus? Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 10:33 pm

Mulla on kanssa rakenteellisia eroja jaloissa, toinen on inasen pidempi ja esim. oikeen jalan pohje on 1,5 cm kapeampi kuin vasemman. Ei oo haitannu sen enempää kuin mitä kehon epäsymmetria ylipäänsä haittaa muutakaan elämää...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
sateenkaari_lapsi
basic spinner
basic spinner
sateenkaari_lapsi


Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 23.02.2011

Haittaako jalkojen lievä eripituisuus? Empty
ViestiAihe: Vs: Haittaako jalkojen lievä eripituisuus?   Haittaako jalkojen lievä eripituisuus? Icon_minitimeKe Helmi 23, 2011 10:36 pm

Joo mullakin toinen pohje on vähän kapeempi ja esim. pitkään juostessa tulee kipua oikeen jalan lonkkaan ja polveen johtuen varmaankin siitä että se on lyhyempi kuin toinen jalka.
Takaisin alkuun Siirry alas
Goldie
intermediate spinner
intermediate spinner
Goldie


Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 18.02.2010

Haittaako jalkojen lievä eripituisuus? Empty
ViestiAihe: Vs: Haittaako jalkojen lievä eripituisuus?   Haittaako jalkojen lievä eripituisuus? Icon_minitimePe Huhti 01, 2011 12:17 pm

mulla tulee kyllä haittoja, mutta osittain johtunee myös selästä, joka on vinossa.

mulla toi tekee sen, että kantapään kautta ( kirjaimellisesti) on nyt opittu se, että PITÄÄ treenata tosi tasaisesti molemmat puolet - myös ne invertit. Its eolen ihan liikaa toispuoleisesti treenanneena nyt saanut niin hirveitä kantapääkipuja, ettei jalan päälle oikein voi aina edes astua. Jos pidän treenitaukoa niin homma helpottaa. Eihän tää tangon vika ole vaan mun, mutta veikkaan että toi jalkonen ongelma kääntää mulla koko kehoa kieroon ja siksi ois tosi tärkeetä kääntää sitä kieroon toiselleki puolele Smile


Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Haittaako jalkojen lievä eripituisuus? Empty
ViestiAihe: Vs: Haittaako jalkojen lievä eripituisuus?   Haittaako jalkojen lievä eripituisuus? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Haittaako jalkojen lievä eripituisuus?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: