Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Lempparit! \o/

Siirry alas 
+14
annnika
Nexu
Marie
Ewy
Jenni H
Ish
Eeva
Iina
sluippa
Elegia
Saila
karti
Lotta.
Mortianna
18 posters
KirjoittajaViesti
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Lempparit! o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeLa Helmi 26, 2011 3:34 pm

Ajattelin että noiden inhokkien vastapainoksi pitää kertoa myös lempparitemput omassa topicissaan! cheers Antaa palaa!

Oma suosikki on nykyään varmaan perhonen ja jatkettu. Cupido on myös tosi kiva jaaaa lippu on mun bravuuri!
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeLa Helmi 26, 2011 3:55 pm

Jee, lemppareita Smile Mikäs se on, kun siitä peter panista laitetaan jalat koukkuun toiselle puolelle tankoa ja taivutetaan yläkroppa siihen päälle? Luulin drama queeniksi, mutta wikipolen kuvassa siinä onkin sääret eri puolilla tankoa... No mutta se silti on lemppari. Niin, ja nilkkatakanoja. Näitä on kaikkein kivoin tehdä I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
karti
intermediate inverter
intermediate inverter
karti


Viestien lukumäärä : 101
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 10.06.2009

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeLa Helmi 26, 2011 5:18 pm

Mun lemppareita on kaikki ayshat ja niiden variaatiot Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeLa Helmi 26, 2011 7:32 pm

jos katotaan sen kantilta et mitä osaa niin kaksonen Lempparit! \o/  Grin
muuten emmä tie oikeen.. tykkään melkeen kaikista.
mut ihan tosi ihana on tämä http://www.meaproductions.com/yahoo_site_admin/assets/images/Jenyne12-2-08-61.57190806_large.jpg
varsinkin pyörivänä I love you tahon joskus osata tän
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeLa Helmi 26, 2011 7:42 pm

Tuo Sailan laittama liike on kyllä hieno! I love you

Niistä mitä jo osaan oma suosikki on perhonen, mutta se minkä haluan opetella on aysha kaikkine variaatioineen.. Kaunis jo pelkkänä nimenäkin, ja liikkeenä näyttävä.
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 8:42 am

Perhoset, ayshat ja kässärit on mun lemppareita. Ja viimeisin uus lemppari on takanojasta ayshaan meno, se jotenkin loksahtaa paikoilleen niin ihanasti. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 11:31 am

Toi sailan laittama on siis nimeltään stag, ballerina pose tai kauris Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Eeva
intermediate inverter
intermediate inverter
Eeva


Viestien lukumäärä : 140
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 28.07.2009

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 12:55 pm

kaikkea mitä osaa, on kiva tehdä Very Happy

kaksonen, skorppari ja perhonen ovat olleet tankoilun aloittamisesta asti "Tuon tahdon osata"- listalla. Nyt ne on saavutettu siten että pystyn tekemään liikkeen (paitsi perhosen olen hukannut, mutta samoin oli kaksosen ja skorpparinkin kanssa alkuun...joskus onnistuu joskus ei). Kauneutta ja sulavaa liikkumista vielä hakiessa.

Tuo stag/ ballerina pose/ kauris on myös "tahtoo osata"- listalla, mutta vielä saavuttamattomissa. Tuntuu ettei selkä, eikä mikään osa taivu siihen Very Happy

Spinneistä etu-/takakoukku ja aurinko on suosikkeja. Korkkiruuvi olisi kaunis, mutta jokseenkin hakusessa sen kauneus vielä minun tekemänä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 2:06 pm

Allegra <3 Se vaan on niin ihana liike. Suljettuna ja suorana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 2:10 pm

Mun uusi suosikki on katariina arch, kun saa roikkua alaspäin eikä tartte nostaa ylöspäin kuin stagissa ni näyttää melkein siltä että mäkin taivun johonkin cyclops

Mä tykkään myös treenaa "rumia" liikkeitä eli kaiken maailman olkanousu-, leguaani-, twisted grip, elbow grip lean outteja. Mikään ei mee sillee ku pitäis mutta tykkään niistä tosi vaivattoman näköisesti tehtynä, esim. just ihailin kun Sally-Ann teki sen viimeisimmässä suoraan straight edgestä suoralla kropalla laskeutumisen lippuun. Voi ku riittäis papu tohon joskus.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Jenni H
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni H


Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 20.02.2011

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 2:00 pm

Luonnollisesti kaikki mahdottoman vaikea Razz
nää on ihan siistejä

http://www.circusstardust.com/wp-content/uploads/wpsc/product_images/Artist%20373%20(4).jpg


http://www.bodybarre.co.uk/images/Uploads/image/Pole_Unity.jpg

http://www.roccotheacrobat.com/rocco.jpg
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/jenni.heik
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeLa Maalis 05, 2011 2:22 pm

Hmm. Mun lemppareita on varmaankin cupido ja jade.
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeMa Maalis 21, 2011 8:07 pm

Musta on tosi hassua et niin moni tykkää cupidosta! Mä en vaan osaa sitä en niin mitenkään, vaikka osaan polvipidon jonka kai pitäis olla vaativampi.. scratch

Mun ehdoton lemppari on jamillasta perhoseen! Sit kun sen vielä sais joku päivä semmoseks et menis joka kerta nätisti..

Sit mä olen siinäkin asiassa vähän outo et mun mielestä yogini on ihan tosi nätti. Semmosena vähempi notkeena näyttää mun mielestä ihan lumpeen kukalta (kuhan saa kropan suht vaakatasoon pystyssä näyttää tyhmältä) sit taas jos on niin notkee et saa jalat suoritettua ja selän kunnolla taitettua näyttää ihan tulpaanilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nexu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 238
Registration date : 03.04.2011

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeSu Toukokuu 29, 2011 9:24 am

Mun ehdottomat lempparit on aysha, hangspring ja kaikki variaatiot Wink Niitä mä teen joka kerta. Äärettömän kaunis liike on myös stag pose, jos ei olis vaan tällänen rautakanki -.- Jos on notkea niin stag pose on tosi nätti! Tykkään myös perhosesta, vesimiehestä, jadesta, jamillasta, bumerangista ja lipusta. Skorppari on tosi nätti, mutta mulle ainakin kivulias...
Takaisin alkuun Siirry alas
annnika
intermediate inverter
intermediate inverter
annnika


Viestien lukumäärä : 109
Ikä : 38
Location : Tornio
Registration date : 13.03.2011

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 11:59 am

Miltäs tuo yogini näyttää, kun ei mitään mielikuvaa. Tai jos olen nähnyt niin nimi ei sano mitään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeMa Toukokuu 30, 2011 12:30 pm

Lainaus :
Miltäs tuo yogini näyttää, kun ei mitään mielikuvaa. Tai jos olen nähnyt niin nimi ei sano mitään.

Lempparit! \o/  200px-Yogini

Tuon näköinen (kuva wikipolesta)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
babooshka
intermediate spinner
intermediate spinner
babooshka


Viestien lukumäärä : 83
Ikä : 35
Location : Oulu
Registration date : 08.02.2011

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeKe Syys 07, 2011 8:53 pm


Tuntuu, etten ikinä kyllästy takaotteeseen ja sen eri variaatiomahdollisuuksiin. Suosikkispinnini ikuna ja voi sitä vauhdin hurmaa I love you Varsinkin tällä hetkellä takaperin perhonen-tuoli-takaote-bumerangi-kombo on jotakin niin kivvaa. Tai takaotteesta stag ballerinaan! Tekisin sitä koko ajan ellei ranteiden iho kuoriutuisi samalla niin tehokkaasti.

Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeTo Syys 08, 2011 9:47 am

takaperin perhonen? scratch mikä se on?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeTo Syys 08, 2011 2:10 pm

Oiskohan merenneitopyörähdys kyseessä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeTo Syys 08, 2011 2:33 pm

Mäki luin ton viestin aamull, mutta mun aivot kääns sen takaperin merenneitoon, etten ees huomannu että siinä luki perhonen. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
babooshka
intermediate spinner
intermediate spinner
babooshka


Viestien lukumäärä : 83
Ikä : 35
Location : Oulu
Registration date : 08.02.2011

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeTo Syys 08, 2011 2:37 pm


Ömm voipi ollakin merenneitopyörähdys? Tosin minusta vähän epälooginen nimi, kun jalat kumminkin harottavat aivan eri suuntiin..? Ei silleen, että asennolla ois perhostenkaan kanssa mitään tekemistä Razz Mutta perhosiksi näitä spinnejä jostakin syystä Oulun hoodeilla kuitenkin kutsutaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitimeTo Syys 08, 2011 3:51 pm

Tampereella se on aurinko kun jalat muodostaa auringonpyörän.. se on mun mielestä kaikista eri nimistä mitä oon kuullu niin kaikkein loogisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lempparit! \o/  Empty
ViestiAihe: Vs: Lempparit! \o/    Lempparit! \o/  Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lempparit! \o/
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: