Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Personal Trainer

Siirry alas 
+4
merqus
salama
heponen
Eeva
8 posters
KirjoittajaViesti
Eeva
intermediate inverter
intermediate inverter
Eeva


Viestien lukumäärä : 140
Ikä : 40
Location : Helsinki
Registration date : 28.07.2009

Personal Trainer Empty
ViestiAihe: Personal Trainer   Personal Trainer Icon_minitimeSu Helmi 27, 2011 10:43 am

Onko kenelläkään kokemusta Personal Trainer palveluista? Etenkin tankoiluun liittyen, mutta muutkin kokemukset on tervetulleita Smile
Käyn Tampereella liikuntakeskus Gogolla, ja sielä noiden PT ohjelmien mainoksiin aina törmää. On ne kiinostaneet minua ennen tankotanssin harrastamistakin, mutta nyt eri tavalla.

Olin suunitellut telkkarin ostoa mutta koska olen pärjännyt ilman jo 4kk, niin mitäs minä sellaisella...jos laittaisikin ne rahat personal traineriin Laughing
Kysymys vain kuuluu, saako rahoilleen oikeesti vastinetta?

Oma ajatus on siis lähinnä se, että olisiko PT:sta suurta apua voiman kasvattamiseen.
Voimat (tai niiden puute) tuntuu olevan yksi ja sama ongelma johon tankoilussa jatkuvasti törmään. Sitkeästi tekemällähän ne kasvaa, mutta oman edistymisen hitaus on toisinaan aika turhauttavaa. PT:n avulla voisin saada itsestäni vähän enemmän irti.

Voiko sellaisesta personal trainerista olla apua joka ei itse ole kokeillut tankotanssia tai ei välttämättä tiedä tarkalleen millaisesta lajista on kyse?

Oma muistikuvani oli että kuntosalilaitteet lyhentävät lihaksen liikerataa (?) joten toiveenani olisikin saada ohjelma jossa mentäisiin mahdollisimman paljon vapailla painoilla. Silloin olisi helpompi soveltaa treenejä kotonakin.

Takaisin alkuun Siirry alas
heponen
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 05.12.2010

Personal Trainer Empty
ViestiAihe: Vs: Personal Trainer   Personal Trainer Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 7:44 am

Heippa, ystäväni on käyttänyt pt palveluja ja oli tyytyväinen. Kai se on paljon kiinni myös trainerista. Ehkä kannattaa valita sellainen pt, joka tietää esim tanssista? En tiedä tarjoaako Marjo Krishi enää kyseisiä palveluja, mutta häneen olen pole4fitillä tömännyt eli hänellä olisi kokemusta myös tankoilusta.

Takaisin alkuun Siirry alas
salama
basic inverter
basic inverter
salama


Viestien lukumäärä : 36
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.07.2010

Personal Trainer Empty
ViestiAihe: Vs: Personal Trainer   Personal Trainer Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 8:01 am

Personal Traineria en ole kokeillut.... mutta uskoisin, että jos keskustelet treenarin kanssa lajista ja sen vaatimasta voimasta ja venyvyydestä, ehkä näytät jonkun kuvan/videon ekalla tapaamiskerralla niin uskon että kyllä he ymmärtävät mistä kyse.

Oon käyny fysioterapeutilla selkäongelmani kanssa, ja hän teki mulle saliohjelman jotta saan vahvistettua selkää. Mun mielestä oli aivan ihastuttavaa, kun se sit esitteli silleen ujon innostuneesti että hän oli miettinyt millaista voimaa tämä mun laji vaatii sen perusteella mitä oltiin juteltu, ja lisäillyt sinne muutamia liikkeitä myös käsille! Aivan megaparasta, tykkäsin! Eli jos sun treenari on vain tyyppi joka tykkää työstään ja on kokemusta eri lajeista tai lajien harrastajista, niin uskoisin että pystyy tekemään sulle myös sopivan ohjelman ilman että on itse lajia harrastanut. Miettikää yhteistyössä millainen treeni olisi sulle parhain I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Personal Trainer Empty
ViestiAihe: Vs: Personal Trainer   Personal Trainer Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 6:29 pm

No se onko personal trainerista mitään hyötyä riippuu varmaan pitkälti siitä mitä trainerilta ylipäänsä haluat. Itse pidin pt:n kanssa kolmen kuukauden kunnonkohotusjakson toissakesänä ja itse koen, että kyllä siitä oli apua. Trainerihan tekee ohjelman sen mukaan mitä asiakas haluaa, joten jos haluaa salille/kotiin vapailla painoilla tehtävän ohjelman niin kyllähän sinne semmonen järjestetään.

Omalla trainerillani ei ollut kokemusta tankotanssista sinällään, mutta en nähnyt, että siitä olisi ollut mitään haittaa. Tavoite oli päästä parempaan kuntoon ja traineri sitten teki mun omien silloisten treenien pohjalta ohjelman, johon lisäili sitä mitä mä silloin eniten tarvitsin kuntoni kohottamiseen. Ihan positiivinen kokemus pääpiirteissään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Personal Trainer Empty
ViestiAihe: Vs: Personal Trainer   Personal Trainer Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 10:05 pm

Yks idea ois etsiä nimenomaan fitness-tyttöjä valmentanut PT, näillä on kokemusta myös voimaa ja liikkuvuutta lisäävästä treenistä vaikka ei tankoilusta niin välittäiskään Smile

Tampereella esim. Bullfarmin Lisbeth http://www.bullfarm.fi/palvelut.php opettaa myös tanssia, ei harrasta tankoilua tietääkseni, mutta varmasti osaisi ottaa nämä tavoitteet myös huomioon.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Personal Trainer Empty
ViestiAihe: Vs: Personal Trainer   Personal Trainer Icon_minitimeMa Helmi 28, 2011 10:33 pm

Mä taas voisin suositella Optimal Performancen palveluita ainakin täällä Tampereella. Kaisa on joskus käynyt Iinan opeissa kokeilemassa ja Tytti kävi juuri lauantaina mun tunnilla kokeilemassa eli heillä on jotain pientä käsitystä tankoilustakin, vaikkeivat sitä varsinaisesti harrastakkaa. Osaavat varmasti ottaa huomioon lajin tarpeita Smile

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Jenni H
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni H


Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 20.02.2011

Personal Trainer Empty
ViestiAihe: Vs: Personal Trainer   Personal Trainer Icon_minitimeSu Maalis 06, 2011 8:30 am

Paljonhan toi personal trainer maksaa, ja kuinka pitkä treenijakso siihen sisältyy, montako yhteistä treeniä jne. Niin ja jos joku tietää jonkun hyvän pääkaupunkiseudulla, niin saa suositella
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/jenni.heik
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Personal Trainer Empty
ViestiAihe: Vs: Personal Trainer   Personal Trainer Icon_minitimeSu Maalis 06, 2011 5:03 pm

kävin citydealin sivuilla ja sain neljälläkympillä (normihinta 110€) nice lifesta pt:n ja viikon saa kuntoilla nautiluksessa.. katsotaan nyt, laitan ajanvarausviestiä menemään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Personal Trainer Empty
ViestiAihe: Vs: Personal Trainer   Personal Trainer Icon_minitimeTi Maalis 22, 2011 8:39 pm

noniin pt:n kanssa treffattu kahteen kertaan. ekalla kerralla se kyseli vähän et onko jotain sairauksia tai muuta terveyteen liittyviä juttuja, jotka vois liikuntaan vaikuttaa. sen jälkeen se kysy et mitä harrastan.
pyysin sit sellast ohjelmaa mis olis kehonhallintaa, keskivartalon ja ylävartalon lihaksia. tänään käytiin ohjelma läpi ja vaikuttaa hyvältä Smile on mulla siis myös jalat otettu siihen ohjelmaan mukaan. yleisesti liikkeet on sellasia et niihin pitää keskittyä (kehonhallinta). kaikki liikkeet voi tehdä punteilla / tangolla (ei siis tanssitangolla vaan sillä mihin voi painoja lisätä Very Happy) eli ei ohjelma ainakaan riipu mistään tietystä laitteesta.

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Personal Trainer Empty
ViestiAihe: Vs: Personal Trainer   Personal Trainer Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Personal Trainer
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» FIPO Basic trainer -koulutus
» FIPO basic trainer ja intermediate koulutukset huhtikuussa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: