Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 PoleVibes 2011, seuraa?!

Siirry alas 
+4
Iina
Hennu/Henriikka
Saila
Sanni
8 posters
KirjoittajaViesti
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

PoleVibes 2011, seuraa?!  Empty
ViestiAihe: PoleVibes 2011, seuraa?!    PoleVibes 2011, seuraa?!  Icon_minitimeMa Maalis 07, 2011 9:41 pm

Olen menossa PoleVibesiin näillä näkymin yksin, kun ei mulla noita tankoilusta innostuneita kavereita oikein ole. Täällä oli ainakin jossain vaiheessa muitakin itsekseen meneviä, haluaisko kukaan treffata ja mennä kimpassa? Tai jos jotkut on jo jotain treffejä sopineet, niin voipiko lyöttäytyä seuraan? Olis kiva kattella esityksiä harrastavassa seurassa Smile Vastata voi tähän ketjuun, yksärillä, tai fb:n kautta (sukunimi siren).

Näin viime tingassa liikkeellä, kun vasta varmistui että pääsen ees lähtemään Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

PoleVibes 2011, seuraa?!  Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes 2011, seuraa?!    PoleVibes 2011, seuraa?!  Icon_minitimeMa Maalis 07, 2011 11:41 pm

me ollaan elegian kans vähä yksityisviestien kanssa sovittu, vaihdettiin numerot kun mä tulen jo päivällä helsinkiin. nään yhden kaverin. sovittiin elegian kans et sovitaan tarkempi aika ku molemmat tietää suunnitelmat paremmin Very Happy
mut mun puolesta ainakin sopii lyöttäytyä seuraan cat
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

PoleVibes 2011, seuraa?!  Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes 2011, seuraa?!    PoleVibes 2011, seuraa?!  Icon_minitimeTi Maalis 08, 2011 11:27 am

Oon hyvin todennäkösesti pääsemässä kattomaan. Mut mitään suunnitelmii en oo tehnyt viel. seura kelpaa! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

PoleVibes 2011, seuraa?!  Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes 2011, seuraa?!    PoleVibes 2011, seuraa?!  Icon_minitimeTi Maalis 08, 2011 12:00 pm

Mua saa kans tulla tönimään, oon siellä mun miehen kanssa mut siitä ei tartte välittää, siit ei oo kauheesti juttuseuraa ku tarttee tankoliikkeitä ihailla Laughing Tunnistaa tatsoista ja punaisesta tukasta helposti.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

PoleVibes 2011, seuraa?!  Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes 2011, seuraa?!    PoleVibes 2011, seuraa?!  Icon_minitimeTi Maalis 08, 2011 12:17 pm

Joo, tosiaan saa lyöttäytyä seuraan.. Smile Vielä on omakin aikataulu hakusessa, mutta jos päivemmällä tulisi Helsinkiin, niin voi siinä keskustassa käydä vaikka syömässä tms. ja sitten katsella missä näkyilee.
Voipi olla, että oon nettipimennossa nyt sitten lauantaihin asti (riippuu miten äitin aina-niin-luotettava mokkula toimii), mutta jos vain mahdollista niin foorumille yritän päästä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

PoleVibes 2011, seuraa?!  Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes 2011, seuraa?!    PoleVibes 2011, seuraa?!  Icon_minitimeTi Maalis 08, 2011 1:44 pm

niin hei ovet aukeaa viideltä jo
Takaisin alkuun Siirry alas
Kaiza
basic spinner
basic spinner
Kaiza


Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 35
Location : Helsinki
Registration date : 19.11.2010

PoleVibes 2011, seuraa?!  Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes 2011, seuraa?!    PoleVibes 2011, seuraa?!  Icon_minitimeTi Maalis 08, 2011 4:38 pm

Voisin myös olla kiinnostunut liittymään seuraan! Alunperin ajattelin ton avomiehen raahata mukaan, mutta tankoilijoiden kanssa voisi olla kiinnostavampaa katsella esityksiä. Mulla on kyllä ostettuna 2 lippua eli jos joku vielä tarvitsee, multa sais ostaa 1 lipun! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mostlyjustpoledancing.blogspot.fi/
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

PoleVibes 2011, seuraa?!  Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes 2011, seuraa?!    PoleVibes 2011, seuraa?!  Icon_minitimeTi Maalis 08, 2011 4:51 pm

Kaiza, mulle kelpais! Yritin ostaa tänään netistä, mutta kaatui siihen että duunin printteri laukes ja kotona ei ole Evil or Very Mad Tulen junaillen, ja juna olisi asemalla 16:41, sopisiko treffit raiteiden puoleisilla ovilla varttia vaille? Asemaltahan ei montaa minuuttia Kaisaniemeen kävele.
Ja huom huom tämä koskis myös Sailaa, Elegiaa yms. tyyppejä ketkä on siltä suunnalta tulossa, miltä kuulostais?
(jos aikataulun "tiukkuus" ahistaa, niin voin toki yrittää hilata ahterini jo aikaisempaan junaan.. Laughing )
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

PoleVibes 2011, seuraa?!  Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes 2011, seuraa?!    PoleVibes 2011, seuraa?!  Icon_minitimeTi Maalis 08, 2011 5:57 pm

informoin elegiaa äskettäin tekstarilla tosta ajasta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

PoleVibes 2011, seuraa?!  Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes 2011, seuraa?!    PoleVibes 2011, seuraa?!  Icon_minitimePe Maalis 11, 2011 12:03 pm

Oisko kukaan kiinnostunut lähteen seuraks eka tonne kuntomessuille Pasilaan ennen illan Vibesii? Smile
http://spinaround.niceboard.org/t1408-gymin-powerroom-kuntomessuilla-2011
0407411688
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

PoleVibes 2011, seuraa?!  Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes 2011, seuraa?!    PoleVibes 2011, seuraa?!  Icon_minitimePe Maalis 11, 2011 6:59 pm

Joo tuollakin ois ollu kiva piipahtaa, harmi kun en ehdi Neutral
Mutta huomenna Pole Vibes, hauskaaaaa!!! bounce


Viimeinen muokkaaja, Sanni pvm Pe Maalis 11, 2011 8:21 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

PoleVibes 2011, seuraa?!  Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes 2011, seuraa?!    PoleVibes 2011, seuraa?!  Icon_minitimePe Maalis 11, 2011 7:45 pm

Eiks noi messut oo just ne jossa Oona esiintyy, ja juoksee sieltä täysillä Vibesiin esiintymään myös, jos vain ehtii? Pitäis ehtii, messut kait loppuu jo klo 18.

Mua saa tulla nykimään hihasta vaikka sisään tullessa Smile! Tulen olemaan sen verran stressissä että en varmaan tunnista ketään mutta tulkaa sanomaan moi ellen ole aivan hysterian vallassa Smile. Luojan kiitos on Sonja, Merja, Annina, Hanna, Johanna ja Carmen auttamassa. En oikeasti tiedä, mitä tapahtuisi ilman heitä!

Mutta siis suuresti tervetuloa kaikille teille! Nähdään huomenna!
Takaisin alkuun Siirry alas
tiko
intermediate inverter
intermediate inverter
tiko


Viestien lukumäärä : 123
Ikä : 48
Location : Helsinki
Registration date : 03.02.2010

PoleVibes 2011, seuraa?!  Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes 2011, seuraa?!    PoleVibes 2011, seuraa?!  Icon_minitimePe Maalis 11, 2011 10:59 pm

tasuni kirjoitti:
Eiks noi messut oo just ne jossa Oona esiintyy, ja juoksee sieltä täysillä Vibesiin esiintymään myös, jos vain ehtii? Pitäis ehtii, messut kait loppuu jo klo 18.
Kyllä, juurikin ne samat. Myös Tracy on siellä esiintymässä.

Viimeinen tankoesitys taisi huomenna loppua klo 16, joten siinä ehtii mainiosti siirtyä Pasilasta keskustaan vaikka kävellen rauhassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





PoleVibes 2011, seuraa?!  Empty
ViestiAihe: Vs: PoleVibes 2011, seuraa?!    PoleVibes 2011, seuraa?!  Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
PoleVibes 2011, seuraa?!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Pole Art 2011 Savoy-teatterissa 22.10.2011
» PoleVibes EI Virgin Oilissa
» PoleVibes-lippujen ennakkomyynti alkanut!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: