Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 x-pole xpert vastaan fitpole spin?

Siirry alas 
+3
Saila
Johanna
kermaa
7 posters
KirjoittajaViesti
kermaa
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 03.03.2011

x-pole xpert vastaan fitpole spin? Empty
ViestiAihe: x-pole xpert vastaan fitpole spin?   x-pole xpert vastaan fitpole spin? Icon_minitimeTo Maalis 17, 2011 11:07 pm

Eli, mulla ei ole kummastakaan tangosta tietoa, tietääkseni en ole päässy kokeileen kumpaakaan. Ekaa tankoa itselle olisin hankkimassa. Englannin tanko ope suositteli x-polea ja ei varmaan tiedä mitään tuosta toisesta Very Happy Eli te harrastajat, ja kenties molempia kokeilleet. Miten tangot käytännössä eroaa toisistaan? Kumpi on helpompi kasata, kumpaan laatuun luottaisitte enemmän? Kokemuksia? Oon palaamassa kuukauden päästä suomeen ja olis haavena että kotona olisi sitten jo oma tanko paketissaan odottamassa...

Jos x-poleen päätyisin, niin onko nykyään oikeastaan sama jos sen tilaa pole-a-holicilta? Ei taida tulla halvemmaksi tilata täältä englannista ja sen lähettäminen suomeen? Mitä äkkiä koitin vilasta hintoja..
Takaisin alkuun Siirry alas
kermaa
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 03.03.2011

x-pole xpert vastaan fitpole spin? Empty
ViestiAihe: Vs: x-pole xpert vastaan fitpole spin?   x-pole xpert vastaan fitpole spin? Icon_minitimeTo Maalis 24, 2011 5:18 pm

Onko tää joku niin typerä kysymys kun mitään vastauksia ei ilmaannu... :/
Takaisin alkuun Siirry alas
Johanna
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 20.01.2010

x-pole xpert vastaan fitpole spin? Empty
ViestiAihe: Vs: x-pole xpert vastaan fitpole spin?   x-pole xpert vastaan fitpole spin? Icon_minitimeTo Maalis 24, 2011 5:38 pm

En usko että se mikään tyhmä kysymys on Smile Näitä samantyyppisiä keskusteluja on vaan ollut niin monta. Itse en oo kokeillu kunnolla muita kuin Ahlsportin tankoa joten en voi mielipidettäni jakaa rabbit
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

x-pole xpert vastaan fitpole spin? Empty
ViestiAihe: Vs: x-pole xpert vastaan fitpole spin?   x-pole xpert vastaan fitpole spin? Icon_minitimeTo Maalis 24, 2011 5:57 pm

eikös tuo fitpolen spinnitanko tullu vasta vähän aikaa sitten? fiksummat oikasee jos oon väärässä Smile et voi olla ettei vielä oo porukalla kauheesti kokemusta fitpolen spinnaavasta tangosta
Takaisin alkuun Siirry alas
babooshka
intermediate spinner
intermediate spinner
babooshka


Viestien lukumäärä : 83
Ikä : 35
Location : Oulu
Registration date : 08.02.2011

x-pole xpert vastaan fitpole spin? Empty
ViestiAihe: Vs: x-pole xpert vastaan fitpole spin?   x-pole xpert vastaan fitpole spin? Icon_minitimeTo Maalis 24, 2011 7:52 pm

Mulla on nyt vajaa kaksi viikkoa ollut ihan ihka oma spinnaava Fitpole ja voin kyllä suositella. X-poleista mulla ei tosin ole minkäänlaista kokemusta, joten en pysty niitä kauheasti keskenään vertailemaan.

Itse päädyin juuri Fitpoleen, koska oon tottunut tanssimaan jauhemaalatulla tangolla, haluan aina tukea vähistäkin varoistani suomalaista tuotantoa ja valkoinen väri oli kultaista tai hopeista houkuttelevampi. Valintaani oon ollut tyytyväinen, tosin kunnolla lämmineenä tuntuu, että tanko saa kärpäspaperimaisia piirteitä ja jotkut spinnit vähän kärsii siitä. Mutta kiipeilyn kannalta tuo on taas aivan täysi unelma. Oon uskaltanut kokeilla monia sellaisia liikkeitä, jotka eivät ole aiemmin sujuneet laisinkaan. Spinni-moodikin toimii aivan mallikkaasti ja sulavasti ja kokoamisen kanssa ei oo tullut minkäänlaisia ongelmia.

Mutta se, mitä en itse ollut tullut ollenkaan ajatelleeksi tankoa valkatessani oli esteettisyys. Fitpole oikein huutaa urheiluvälinemäisyyttä enkä kyllä kauhean mielelläni katsele sitä olohuoneen "koristeena". Sen sijaan X-polet näyttää ainakin kuvissa paljon kauniimmilta ja varmaan sulautuu sisustukseenkin vähän paremmin.

Mutta nää on taas niin mielipidekysymyksiä, ettei niiden perusteella kannata tehdä omia valintoja. Eiköhän noista molemmat oo aivan hyviä järkivaihtoehtoja, joissa on omat hyvät puolensa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Ivanka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Ivanka


Viestien lukumäärä : 221
Location : Helsinki
Registration date : 17.08.2010

x-pole xpert vastaan fitpole spin? Empty
ViestiAihe: Vs: x-pole xpert vastaan fitpole spin?   x-pole xpert vastaan fitpole spin? Icon_minitimeTo Maalis 24, 2011 8:57 pm

Onko tuossa spinnaavassa Fitpolessa se kattoon tuleva osa leveämpi kuin tavallisessa Fitpolessa? Eli onko tarpeeksi tukeva myös spinnaavana? Jotenkin ahdistaa se Fitpolen katto-osan kapeus. Kerran olin kiristänyt oman X-poleni huonosti ja se liikahti paikoiltaan juuri spinnimoodilla ollessaan, kun sivuttaisvetoa tulee silloin helposti enemmän. Leveän katto-osan vuoksi se tanko ei kuitenkaan päässyt kokonaan kaatumaan, vaan jumiutui vaan vähän vinoon. Fitpolessa taas jos se kerran lähtee paikoiltaan niin se varmaan tulee ihan rytinällä alas asti sieltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

x-pole xpert vastaan fitpole spin? Empty
ViestiAihe: Vs: x-pole xpert vastaan fitpole spin?   x-pole xpert vastaan fitpole spin? Icon_minitimeTo Maalis 24, 2011 9:04 pm

Kun ekat kerrat kokeilin fitpolea niin olin ihan varma että "haah kyllä mä tän kumoon saan!", just kun on niin pelottavan kapee se yläosa. Mutta en oo kyllä kovasta yrityksestä huolimatta ikinä saadut fitpolee irtoomaan. En myöskään spinnimoodilla. Vanhat x-poleni kyllä saattaa irtoilla kovaa spinnatessa jos ei muista kiristellä. Mun teekkarin mieli silti kovasti haluis uskoo että leveempi yläosa on tukevampi, mutta empiiriset kokeet osottaa kyllä toista XD.
Takaisin alkuun Siirry alas
Soila
intermediate spinner
intermediate spinner
Soila


Viestien lukumäärä : 80
Ikä : 40
Registration date : 12.07.2009

x-pole xpert vastaan fitpole spin? Empty
ViestiAihe: Vs: x-pole xpert vastaan fitpole spin?   x-pole xpert vastaan fitpole spin? Icon_minitimeTo Maalis 24, 2011 9:16 pm

Itse kokosin eilen tulleen tangon (fitpolen spinni) Smile ei oikeen onnistunu yksin kun oon näköjään turhan tynkä ja oli hieman hakalampi kiristää paikalleen kun normi fitpole. Poikaystävä vaan totes et kiristetään si uusiks kun kerran sillä lennät alas Laughing nojoo, en usko et tulee alas, ne kumiosat vaan tuo siihen hieman liikkuvuutta/joustaa.

Yläosa ei ole sen leveämpi kuin normissakaan. Itsellä ei ole kokemusta siitä että kumpikaan tanko olisi ikinä meinannut irrota, tosin ei tässä huoneessa mahdukaan hurjia spinnejä tekemäänkään eikä muutenkaan spinnimoodia xpolessa tullut paljoa käytettyä. Eilen pikasesti testasin fitissä että pyöriihän spinnimoodi ja hyvin pyöri Smile

Itellä oli xpole mut musta taas se metalli, on se kumman värinen tahansa, erottuu paljon huoneesta. Valkonen taas sekottuu perusvalkoiseen vuokrakämppään loistavasti Wink ja sporttisuushan on vaan plussaa Very Happy itellä oli myös pito-ongelmia xpolen kanssa niin ei juuri mitään uskaltanut edes kokeilla, fitin pinta taas tuntuu ihanan pitävältä. Tunneillakin on ahlsportin jauhemaalatut käytössä niin sieläkin on niihin jo tottunut.

mutta vähän maku- ja tottumusasia mikä on kellekin paras. Parhain on jos jonnekin pääsee tankoa testaamaan/käy tunneilla kokeilemassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://kissakala.org
Sponsored content





x-pole xpert vastaan fitpole spin? Empty
ViestiAihe: Vs: x-pole xpert vastaan fitpole spin?   x-pole xpert vastaan fitpole spin? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
x-pole xpert vastaan fitpole spin?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Fitpole Custom Spin- asennuksesta
» X-pole Xpert ohjeet suomeksi?
» HELP! (x-pole xpert)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: