Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tanko SM 2012 3.3.!

Siirry alas 
+54
Riuku
#AnneL#
iitaliina
Neneth
jodi
Nepu
Eowyn_
Juliet
hpl
Lotta.
Mortianna
Riesa
Tiu
Yuli
Foxmagon
Saila
sonkos
nita
iku69
Tazze
eika
Styidy
jolla
Carolina
Unya
Pandakarhu
Ivanka
LaraK
Fifi
Martta
Ahlsport
Miia
shadow87
Päivi
Marie
tasuni
Ish
wilmiina
Hennu/Henriikka
kottarainen=)
Elegia
Herkkupurkki
Nina
papaija
sluippa
Iina
Jenni H
Em Kay
hansi
Jenni
OonaK
hemuliini
Ewy
58 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Seuraava
KirjoittajaViesti
Jenni
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni


Viestien lukumäärä : 130
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 27.03.2009

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 15, 2011 4:47 pm

No ihan noin virallisesti ymmärtääkseni Suomen mestaruudesta kisatakseen tulee olla Suomen kansalainen, vähän samoin kuin suomi ei voi lähettää ruotsin kansalaista edustamaan Suomea Olympialaisiin jne. Avoin sarja oli taas auki myös suomessa pysyvästi oleskeleville ulkomaalaisille. Tuskin näihin kisoihin järjetöntä tunkua rajojen ulkopuolelta tulee.

Lämmittelyesitykset ovat tapahtumalle aina myös kuluerä. Kukaan esiintymään pyytämisen arvoinen tuskin tulee parillakympillä paikalle. Ja budjetit näihin tapahtumiin ovat luonnollisesti pieniä. Mulle heräs ajatus showcase sarjasta poleartin tapaan. Eli esimerkiksi 5 esitystä ennen kisan alkua ja 15 karsittua kilpailijaa, väliin pari lyhyttä väliaikaa että janoisimmat pääsee rauhassa tiskille Very Happy

Nää on siis tosiaan vaan mun henk. koht. pohdintoja, ei välttämättä mitään tekoa koko kisan kulun kanssa.

Miten muuten Suomen Tankotanssi Yhdistys voi? Se olisi varmaan oikein mesta sopia ja päättää säännöistä, rajoituksista yms.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 15, 2011 5:33 pm

Lainaus :
Miten muuten Suomen Tankotanssi Yhdistys voi? Se olisi varmaan oikein mesta sopia ja päättää säännöistä, rajoituksista yms.
As far as I know niin taitaa voida aika heikosti... Sinällään muuten hyvä idea.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenni H
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni H


Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 20.02.2011

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 15, 2011 8:28 pm

Lainaus :


Lainaus:
Musta itseasiassa objektiivisesti katsottuna paras idea olisi sittenkin pelkkä SM-sarja. Esim 15 Suomen parasta.


Mä kannatan tätä. Vain yksi sarja.


ja mä sm-kisoihin suomen parhaat riviin, mutta pisteiden laskun ajaksi olisi yleisöä ajatellen hyvä olla jotain äksöniä. Moni valitteli että sm-kisojen pitkät pisteiden laskut oli tylsiä. Jos niissä olisi jotain väliohjelmaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/jenni.heik
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 15, 2011 9:37 pm

Hei ja joku vähän eläväisempi ja innokkaampi juontaja Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimeLa Huhti 16, 2011 8:38 am

Heikki Paasonen =) Se on hauska. Mutta mitenhän tankojuonnot sujuis. =D
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimeLa Huhti 16, 2011 10:11 am

Kuka tahansa, jonka puolesta ei tarttisi tuntea niin suurta myötähäpeää... Mulle jäi traumoja viime kerrasta Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenni
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni


Viestien lukumäärä : 130
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 27.03.2009

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimeLa Huhti 16, 2011 10:50 am

Mä vietin onneksi melkeen koko kisat viimeksi bäkkärillä, mutta sen mitä käväisin yleisön puolella niin oon juontajasta aika samaan mieltä.. Löytyisköhän tankopiireistä ketään juontokokemusta omaavaa. Mitään julkisuusarvoahan juontajalla ei todellakaan tarvitse olla. Kunhan tuntee lajin hyvin ja on tosiaan eläväinen sekä innostunut hommasta. A-luokan TV-juontajista on turha haaveilla (palkkiot liian kovia)
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenni H
intermediate inverter
intermediate inverter
Jenni H


Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 20.02.2011

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimeLa Huhti 16, 2011 7:12 pm

En ollut 2010 sm-kisoissa paikalla. Kuka siellä oikeen oli juontajana ja miksi se ei ollut hyvä?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://www.facebook.com/jenni.heik
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 17, 2011 7:13 pm

Just meinasin kysyä samaa.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
kottarainen=)
intermediate inverter
intermediate inverter
kottarainen=)


Viestien lukumäärä : 103
Ikä : 45
Location : hki
Registration date : 14.04.2011

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: juontaja   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 17, 2011 7:15 pm

siellä taisi olla tea khalifa?
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimeSu Huhti 17, 2011 10:09 pm

Joo Tea oli yksinkertaisesti niin käsittämättömässä darrassa, että juonto ei oikein sujunut...

Omasta puolestani voin sanoa, että viime sm-kisoissa oli häpeällistä esiintyä. Kisapaikka näytti bordellilta, tuomaristoa ei tuntenut kukaan, tapahtuman järjestäjä repi upealla freestylellä koko tangon katosta irti loppuhuipennukseksi. Ja juontaja tosiaan edusti olotilallaan koko tapahtumaa.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 33
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 18, 2011 9:43 am

-


Viimeinen muokkaaja, sini pvm Ti Tammi 24, 2012 11:54 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 22, 2011 1:09 am

Mun tähänastisista kisa/tapahtumakokemuksista tanko-sm on ollut ihan sieltä parhaimmasta päästä. Järjestelyissä ei ollut mitään mainitsemisen arvoisia puutteita. Oli kunnon kenraalimahdollisuus (kaikkialla ei oo ollut), hyvät takatilat, erityisesti tykkäsin rauhallisesta lämmittelyhuoneesta. Katsomossakin taisi olla ihan hyvin istumatilaa. Kisoissa tuli fiilis että järjestäjät oikeesti huolehti ja välitti kisaajista. Tässä tietty helpotti se että sai puhua äidinkielellään järjestäjien kanssa.

Tykkäsin myös siitä että oli painettu käsiohjelma. Yleisö pysyy kärryillä ja esiintyjät saa muistoksi itelleen. Mut ihan huippu oli tietty limusiinikuljetus jatkoille! jiiihaa!!

Tuomariston osalta tykkäsin siitä että oli monipuolista osaamista ja ihmisiä erialoilta. Mutta joo kyllä vois olla enemmän kuin 1/6 osa tanko-osaajia. Vaikka se varmaan laskiskin mun pisteitäni.

Pakko myöntää että en oo ikinä ollut bordellissa tai ees tissibaarissa. Eli tohon näyttikö kisapaikka sellaselta vai ei, en osaa ottaa kantaa XD. veikkaisin kuitenkin että ei Smile
Olishan se hienoa että kaikki tapahtumat ois vaan hienoissa paikoissa teattereissa ja sellasissa mutta realiteetit huomioon ottaen tyydyn esiintyyn baarissakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
papaija
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
papaija


Viestien lukumäärä : 361
Ikä : 34
Registration date : 14.09.2008

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 22, 2011 9:00 am

Katsomossa oli kyllä vähän ahdasta, itse en päässyt etualalle laitettuihin penkkeihin. Baareissa on se huono puoli, ettei ihmiset aina osaa käyttäytyä tai tavallaan suhtautua tapahtumaan vakavasti. Ei sillä että tunnelman pitäisi olla kuin kirkossa, vaan että osallistujia ja muita katsojia ei oikein kunnioiteta, jos ei ole itse lajin harrastaja. Muistan, kun pari sellaista 190 cm pitkää miestä päätti jäädä seisomaan parin ison pöytäryhmän ja lavan väliin. Vaikka niitä ystävällisesti pyydettiin siirtymään jotenkin, niin vaan vittuilivat takaisin. Ärsytti, koska selkeästi suuri joukko niitä lajin harrastajia, joita oikeasti kiinnosti esitykset, jäivät sinne katveeseen. Joku sellainen jako istuma-alueeseen ja seisomakatsomoon voisi tietty toimia estämään tuollaista, jolloin kaikilta istumapaikoilta varmasti näkisi jotain. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 22, 2011 6:38 pm

Mä kans muistan ne pari kaksmetristä leveäharteista äijää, jotka tehokkaasti blokkas näkymät. Muuten kaikki oli tosi jees mun mielestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 22, 2011 6:42 pm

Onko tästä ollut jo puhetta, että vaatiiko tuomarin pesti jonkinlaista koulutusta/kurssia? Vai voiko kuka tahansa hakea tuomariksi..? Tuli tuosta Hennun viestistä mieleen, et tosiaan ei-ammattilaisten tuomaroinnilla aika suuri arvo on omalla maulla ja mutulla (hitto miten tyhmästi ilmaistu Very Happy), eli liikkeiden puhtaudella ei ole niin väliä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimePe Huhti 22, 2011 6:56 pm

Sen verran haluaisin sanoa viime vuoden tuomariston puolesta, että vaikka tankotanssin ammattilaisia ei ollut muita mukana niin jokainen tuomariston jäsen otti tehtävänsä ihan tosissaan. Kaikki oli tutustunut tankotanssiin lajina, katsellut youtubesta esiintyjiä yömyöhään asti ja kuitenkin silmää muille, vastaaville esteettisille lajeille oli jo entuudestaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimeLa Huhti 23, 2011 5:58 pm

Elegia: Mä taas aattelisin niin, että jos tuomari ei oo tankoilun asiantuntija vaan jonkun muun esittävän taiteen, niin se juurikin arvostaa puhtautta ja helpon näköistä liikkumista enemmän kuin vaikeita temppuja (koska tuomari ei siis välttämättä ymmärrä mitkä liikkeet tankoilussa on niitä vaikeita ja mitkä helppoja ). Ja mä oon tosi varma että jos viime tuomaristossa olis ollut enemmän tankospesiaaleja niin mun sijotus ei olis ollut lainkaan noin hyvä.
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 25, 2011 12:13 am

On se hyvä miten vähään tässä tankoilussa tyydytään. Pääset tuomariksi jos katsot yömyöhään youtubesta tankovideoita... No ei paljoa vaadi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 25, 2011 9:30 am

Oona K. kirjoitti:
On se hyvä miten vähään tässä tankoilussa tyydytään. Pääset tuomariksi jos katsot yömyöhään youtubesta tankovideoita... No ei paljoa vaadi.

no kukakohan siellä sitte olis tuomaristossa jos parhaat on kuitenki kisaamassa eikä koko tuomaristo varmaan voi ulkkiksiakaan olla? Wink
esim mua sinne tuskin kelpuutettaisiin.......
mulla ei onneks ole kauheeta haluakaan sellaseen duuniin....
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimeMa Huhti 25, 2011 12:59 pm

[/quote]Oona K. kirjoitti:
On se hyvä miten vähään tässä tankoilussa tyydytään. Pääset tuomariksi jos katsot yömyöhään youtubesta tankovideoita... No ei paljoa vaadi[/quote]

Very Happy

Samaa mieltä. En mäkään nyt haluaisi että kaikki sielä on jotain supereita, mutta sellaisia jotka HARRASTAA niin ois jees.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimeTo Huhti 28, 2011 1:08 pm

Kaikki järjestäjät varmasti yrittää parhaansa. Täällä taas peräänkuulutan rakentavaa kritiikkiä valittamisen ja v***ilun sijaan Smile. Suurimmat valittajat eivät itse ole ikinä järjestäneet yhtään tapahtumaa eivätkä käsitä ollenkaan, mitä se vaatii.

Tankotanssi on niin pieni laji, että tuomariston valinta on aina vaikeaa. Joko siellä on objektiivisia tuomareita jotka ei tunne henk.koht. ketään kilpailijoista mutta ei sitten lajiakaan, tai siellä on kanssakilpailijoita ja omia kavereita jotka tuntee kyllä lajin erinomaisesti mutta joiden objektiivisuus asetetaan helposti kyseenalaiseksi. Pole Art ja muut isot kisat kärsii ihan samoista ongelmista. Täytyy olla todella iso laji ja todella isot järjestöt että päästään siihen, että tuomaristossa on pelkkiä asiantuntijoita jotka ei kuitenkaan ole missään tekemisissä kilpailijoiden kanssa.

Sama koskee tapahtumapaikkoja. Baariin mahtuu enemmän porukkaa, tilavuokra on pieni tai olematon ja lipunhinta voidaan pitää pienenä, mutta silloin uhrataan se tapahtuman vakavastiotettavuus jossain määrin, kun kaiken maailman kännääjät pitää taustamelun korkealla eikä osaa arvostaa oikeaa taidetta Cool . Teatteriin taas kun mennään, tilavuokra lasketaan tonneissa, lipun hinta on nostettava ylös ja sitten riippuu taas lajin suuruudesta ja odotettavissa olevasta yleisömäärästä, että kannattaako se ollenkaan ja voidaanko sellaiseen lähteä. Eikähän ihan kaikkien tapahtumien tarvitse olla niin karmean vakavia ja ryppyotsaisia että aina pitäisi varata kokonainen teatteri.

Ja mitä tankoihin tulee, niiden järjestäminen, mahdollinen teettäminen ja lavanrakennus on helposti koko illan suurin menoerä. Kaikkia tankoja ei voi rakentaa kaikkiin paikkoihin. Joten voitaisiinko olla hivenen armollisia näidenkin kisojen järjestäjille ja tosi iloisia siitä, että joku ylipäänsä viitsii ne järkätä Smile?

Suurta kunnioitusta ja kiitollisuutta ainakin minun puoleltani Tanko-SM:n järkkäritiimille! Tehtävä on haastava ja siinä opitaan joka vuosi lisää.


Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimeTo Huhti 28, 2011 1:21 pm

Tanjalta jälleen viisaita sanoja...

Musta TANJA ois täydellinen tuomari Tanko SM-kisoihin (ellei siis itse ole osallistumassa). Who's with me?
Tanja tuomariksi, Tanja tuomariksi, Tanja tuomariksi! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimeTo Huhti 28, 2011 1:35 pm

Itse en haluaisi tyytyä aina tähän lajin pienuuteen vetoamiseen. Laji ei ole enää pieni! Jos joku haluaa jotain tämän tasoista järjestää niin se pitää hoitaa asiaankuuluvalla tavalla. Silloin ei voi järjestää jos siihen ei ole valmiuksia.

Mutta Tanjan olisi pitänyt olla jo viime Sm kisoissa tuomarina - eli kyllä kannatan.

Oona
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitimeTo Huhti 28, 2011 2:32 pm

Kaikki järkkärit ottavat varmasti hyviä ideoita vastaan, joten konkreettisia parannusehdotuksia kehiin: mistä hyvät tuomarit (siis NIMIÄ, kiitos), mistä hyvä tapahtumapaikka, miten sinne hyvät tangot kohtuuhinnalla. Voin vakuuttaa, ettei tehtävä ole helppo, ellei rahaa ole niin että ranteet rutisee. Ja vastaukseksi ei valitettavasti riitä, että pitää hankkia mahtisponsori maksamaan viulut. Laji todella ON sen verran pieni, että jos mahtisponsoreiden varaan laskee, ei hyvä heilu.

Kaikesta vastavalituksestani huolimatta mullakin on muutamia asioita, joiden suhteen olen täysin ehdoton, mutta ymmärrän, että ne ovat vain omia mielipiteitäni ja siitäpä syystä en ole halunnut itse järjestää mitään kansallisia mestaruuskisoja, koska suuri osa tankokansasta ei ole mun kanssa samaa mieltä ja se on ihan OK. Järjestän siksi vain Pole Artia ja PoleVibesiä, joissa saan tehdä asiat kuten parhaaksi näen eikä kenenkään eri mieltä olevan ole pakko osallistua.

Ja kiitos luottamuksesta, minä tuomaroin mielelläni, jos pyydetään, mutta en ota mitenkään henkilökohtaisesti, jos ei pyydetä Smile. Järjestäjien pitää valita sellainen tuomaristo, joka on heidän kannaltaan optimaalinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tanko SM 2012 3.3.!   Tanko SM 2012 3.3.! - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tanko SM 2012 3.3.!
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 13Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Seuraava
 Similar topics
-
» IPC 2012 Ultimate ChampionNightOut la 24.3.
» Pole Art 25.8.2012
» Battle Of The Pole 2012
» Pole Vibes 2012?
» Tampere Open Showcase 2012

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: