Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Turn off

Siirry alas 
+10
Saila
Iina
Ewy
hansi
wilmiina
Hennu/Henriikka
Herkkupurkki
sluippa
OonaK
Ish
14 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Turn off - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Turn off   Turn off - Sivu 2 Icon_minitimeTi Toukokuu 31, 2011 4:24 pm

Iina kirjoitti:
Aini! Ranneistunta, jossa yläkäsi on liian korkeella ja jalat roikkuu väärällä puolen tankoa.

Bumerangi, jossa perse on kauempana tangosta ku rintakehä ja vatsalihakset ei oo mukana.

Heh mulla on aina bumerangissa perse kauempana, mun mielestä se on kauniimpi. Oon aatellut et se liike jossa vatsalihaksilla käännetään lantio kohti tankoa ja kallistutaan taaksepäin on vaan eri versio bumerangista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jassi
intermediate spinner
intermediate spinner
Jassi


Viestien lukumäärä : 50
Registration date : 08.07.2008

Turn off - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Turn off   Turn off - Sivu 2 Icon_minitimeLa Kesä 18, 2011 5:42 pm

Mä tein kans nilkkatakanojan alkujaan toinen nilkka koukussa, mut opettelin tekemään molemmat nilkat suorana, koska onhan se nyt kauniimpi. En oikein ymmärrä, että miten se toinen nilkka sitä tiukentaa (ellei sitten käännä nilkkaa ja painata sillä hullunviisiin toiseen jalkaan, ja silloinkin enemmän sääri on se, joka liikkuu)? Reidethän siinä on, jotka painetaan yhteen ja ne nilkat vain on.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Turn off
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: