Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 tankoilu kaveri

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Kissen
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 13.04.2010

tankoilu kaveri Empty
ViestiAihe: tankoilu kaveri   tankoilu kaveri Icon_minitimePe Kesä 03, 2011 7:25 pm

Moni meistä voisi haluta oman treenikaverin, joten ajattelin yehdä sille aivan oman topikin, jonne voi jättää oman ilmoituksensa ja selata muiden ilmoituksia.
Jätän heti ensimmäisenä omani:

Etsin Tankoulukaveria Tampereelta. Itse olen omistanut tangon alle vuoden, mutta alkuhurahduksen jälkeen kiinostus lopahti monestakin syystä, mutta nyt on huvittanut taas tankoilla Smile. Itselläni ei ole varaa käydä tunneilla, ja yksin treenaminen on tosi tylsäääääää, olisi kiva jos olisi kaveri jonka kanssa tankoilla esim. kerran viikossa.
Tällä hetkellä mulla on hyvät tilat jossa tankoilla (kämppä myynnissä ja tyhjillään), mutta en ole varma kuinka kauan. Itse olen 18 vuotias ja en ole hyvä tankoilemaan ( Viellä Very Happy ) .Ei ole merkitystä oletko minkä ikäinen ja kuinka hyvä olet tällä hetkellä lajissa.

Ota yhteyttä yksityisviestillä jos haluat tietää lisää.

Edit: Korjasin otsikkoa Very Happy


Viimeinen muokkaaja, Kissen pvm Ke Kesä 08, 2011 7:08 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

tankoilu kaveri Empty
ViestiAihe: Vs: tankoilu kaveri   tankoilu kaveri Icon_minitimePe Kesä 03, 2011 8:14 pm

Vähänkö mä tavasin kauan tuota tankoulukaveria... tankokoulukaveri...? Very Happy

No mut toivottavasti löydät kaverin, oli mikä oli!
Takaisin alkuun Siirry alas
 
tankoilu kaveri
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Rintaimplantit ja tankoilu?
» nivelreuma ja tankoilu
» Tankoilu aiheuttaa unettomuutta
» Tankoilu polttaa kaloreita...

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: