Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Mitä harjoittelisin seuraavaksi?

Siirry alas 
+3
Mortianna
sluippa
SeSilja
7 posters
KirjoittajaViesti
SeSilja
pole beginner
pole beginner
SeSilja


Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 31
Location : Helsinki
Registration date : 04.11.2010

Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Empty
ViestiAihe: Mitä harjoittelisin seuraavaksi?   Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Icon_minitimeTi Kesä 21, 2011 1:47 pm

Kaipaisin kovasti vinkkejä, mitä voisin harjoitella seuraavaksi!

Käyn siis TEK2-tason tunneilla ja osaan ihan perusjuttuja: tavallisia spinnejä, invertin, takanojan, kaksosen, skorpparin, perhosen, kupidon jne. Sain vasta oman tangon, ja koska töiden takia en pahemmin pääse tunneille kesällä, haluaisin opetella jotain uutta myös kotona.

Millasiet jutut olisivat samantasoisia tai astetta haastavampia kuin äsken luettelemani? Mitä uskaltaisin lähteä kokeilemaan kotona? Olisi myös kiva kuulla miten ko. liikkeet tehdään + saa linkittää, jos on videoita, kuvia tms.

Kiitos avusta jo etukäteen! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä harjoittelisin seuraavaksi?   Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Icon_minitimeTi Kesä 21, 2011 2:08 pm

Hmm... Jatkettu perhonen, brass monkey, toukka, superman, olkanousu...?

Sit ehkä kannattaa alkaa yhdistelemään liikkeitä eli koita vaihtaa tangolla liikkeestä toiseen (sujuvasti).
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä harjoittelisin seuraavaksi?   Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Icon_minitimeTi Kesä 21, 2011 8:20 pm

Jatkettu perhonen, vaakaskorpioni, ilmainvertti, kyynärvaesipison aysha? Kaikki mitä osaat myös toiselta puolelta?

Komboja kannattaa kovasti harjotella kanssa, esim:

(Ilma)nvertti - polvireisipito - perhonen - vaakaskorppari - skorppari - kaksonen... (saa lyhentää! Very Happy )

Kehto - jamilla/ankkuri - perhonen - jatkettu...

Kaksonen - skorppari - vaakaskorppari - perhonen - krusifix - vesimies - kaksonen - cupido - sivu V - supermies - dove... YM! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
SeSilja
pole beginner
pole beginner
SeSilja


Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 31
Location : Helsinki
Registration date : 04.11.2010

Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä harjoittelisin seuraavaksi?   Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Icon_minitimeKe Kesä 22, 2011 8:26 am

Hei kiitos paljon, eiköhän tässä ole ideoita ja tekemistä niin, että "alkuun" pääsee! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nexu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 238
Registration date : 03.04.2011

Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä harjoittelisin seuraavaksi?   Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Icon_minitimeLa Kesä 25, 2011 7:29 pm

Ja mä haluisin nyt kysyy, et mitä mä voisin harjoitella Very Happy Eli en käy missään opetuksessa ja olen harrastanut lajia n. 3kk about. Mitäs voisin harjoitella? Osaan jo mm. ayshat, handspringit, perhoset, brass monkeyt, skorpionin, jaden, jamillan, bumerangin, kynttilän/kynän/straight edgen, lipun, stag posen, cupidon, ranneistunnan, olkanousun, vesimiehen ymymym. Mitä mä voisin opetella? Onko mitään noiden osaamieni liikkeiden variaatioita tms?? :-) Ja älkää ehdottako supermiestä, koska sitä olen jo treenannut, mutta sattuu vietävästi ärgh :-)

Edit/ kombo-ehdotuksia myös otetaan vastaan! En voi hirveän pitkiä komboja tehdä, koska tanko menee liukkaaksi tosi nopeasti :S
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä harjoittelisin seuraavaksi?   Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Icon_minitimeSu Kesä 26, 2011 9:11 pm

Noita comboja voi tietysti lyhentää esim: kaksonen - skorppari, perhonen - vaakasorpioni, cupido - perhonen ym. Opettelet kaksi liikettä kerrallaa, ja lopultakolme, neljä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tea
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 172
Ikä : 38
Location : Ähtäri
Registration date : 28.11.2008

Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä harjoittelisin seuraavaksi?   Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Icon_minitimeMa Kesä 27, 2011 8:55 pm

Tätä nyt on varmaan paasattu täällä jo ihan riittämiin, mutta kannattaa ehdottomasti opetella kaikki liikkeet myös siltä "väärältä" puolelta! Mä tein alussa sen virheen, että kauhealla kiireellä vaan halusin opetella mahdollisimman paljon liikkeitä, mahdollisimman nopeasti ja nyt yli kahden vuoden harrastamisen jälkeen se perus perhonenkin on vaikea toiselta puolelta tehtynä Evil or Very Mad Siihenkin saa vaan yllättävän kauan kulumaan aikaa, että aloittaa alusta toisen puolen kanssa. Tosin ehkä te ootte ollut mua viisaampia ja tää mun paasaus oli turhaa Very Happy Oon vaan itselle vihainen, kun ei tullut silloin alusta asti harjoiteltua vaikeampaa puolta Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä harjoittelisin seuraavaksi?   Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Icon_minitimeTi Kesä 28, 2011 6:16 pm

Komppaan Teaa. Invertti vasemmalta on mönkimistä mutta menee. Perhonen huojuva ja kaksonen tuntuu mahdottomalta. Skorppari taitaa olla ainoa mikä ei aiheuta tuskaa mutta siihen meneminen on lähinnä huvittavaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nexu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 238
Registration date : 03.04.2011

Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä harjoittelisin seuraavaksi?   Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Icon_minitimeTi Kesä 28, 2011 9:32 pm

Multa välillä meinaa unohtua molemmilta puolilta treenaaminen myönnetään Rolling Eyes Mutta osaan mä sentään invertin, perhosen, skorpionin, huteran ayshan ja cupidon ainakin siltä "väärältä" puolelta Very Happy Kaksonenkin onnistuisi varmaan "väärältä" puolelta, mutta kun se inha liike ei luonnistu vieläkään kummaltakaan puolelta Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä harjoittelisin seuraavaksi?   Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Icon_minitimeKe Kesä 29, 2011 10:01 am


Itse jaksoin aluksi pitää huolen siitä että treenasin liikkeitä uskollisesti vuoron perään kummaltakin puolelta, mutta kun ne liikkeet alkoivat käydä vaikeammiksi ja vaatia paljon toistoja siltä hyvältäkin puolelta niin minäkin laiskistuin. Ei kuitenkaan tule yhtään osaamaani liikettä mieleen, joka ei toiselta puolelta onnistuisi mitenkään, invert, kaksonen, skorppari ja lonkkapito ainakin ovat lähes yhtä hyviä kumminkin päin.

No jotkut pyörähdykset kyllä onnistuvat vain myötäpäivään kun en niiden treenaamisesta pidä muutenkaan, ja esim. toukassa ja vastaavissa minulla on aina kädet samoin päin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä harjoittelisin seuraavaksi?   Mitä harjoittelisin seuraavaksi? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mitä harjoittelisin seuraavaksi?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Tankotanssia eri medioissa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: