Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Pole jam Helsingissä?

Siirry alas 
+3
Adelle
AdminSusie
tasuni
7 posters
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam Helsingissä? Empty
ViestiAihe: Pole jam Helsingissä?   Pole jam Helsingissä? Icon_minitimePe Joulu 07, 2007 12:21 pm

Ehdotan Helsinkiä koska kaksi kolmesta asuu siellä ja koska Rock the Pole oppilaineen on siellä. Ajaksi ehdotan jotain kevätkuukautta, esim. helmi-maaliskuuta, jolloin RTP:n oppilaista moni on jo sen verran edistynyt että pole jamit olis kivat heillekin. Milloin on hiihtoloma? Sen jälkeen / sitä ennen voisi olla hyvä. Jos Iina voisi tuoda tankonsa Tampereelta tai jos minun kaksi tankoani riittävät, voitaisiin jamittaa jossain suht vapaassa tilassa (RTP:n studio on vähän turhan täynnä tankoja ja ne eivät pyöri), vaihtaa ideoita, opettaa toisiamme, vertailla mustelmia ja ruhjeita, ja tietenkin esittää pari koreografiaa! Iinan Halloween-koreografia on ehdoton, ja mulla on kammottava kasarikoreografia jonka tein VD:n 80's-challengeen alunperin. Snackejä, juotavaa, lopuksi kaupungille tanssimaan (ne ketkä jaksavat...).

Whaddayasay, y'all?
Takaisin alkuun Siirry alas
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Pole jam Helsingissä? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam Helsingissä?   Pole jam Helsingissä? Icon_minitimePe Joulu 07, 2007 12:32 pm

Mie ilmoittaudun mukaan.
Kunhan saa pitää staattisen tangon, eikä mun tarvi miettiä mitään rutiinia.
koska
A, mä opin niitä todella hitaasti ja kesään on enää aikaa joku 6kk tulee kiire
B,siihen mennessä pikkujoulu season on jo ohi eikä seuraava ole alkanut, mun esitys on verrattavissa pomosi humalaiseen flirttaustanssiin pikkujouluissa.

Mutta mä tulen mielelläni pyörimään ja roikkumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
Adelle
basic spinner
basic spinner
Adelle


Viestien lukumäärä : 23
Location : Helsinki/London/Dallas
Registration date : 07.12.2007

Pole jam Helsingissä? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam Helsingissä?   Pole jam Helsingissä? Icon_minitimePe Joulu 07, 2007 12:40 pm

Mä oon messissä!

Mulle riittää toistaiseksi staattinen tanko. Jos ottaa jonkun tilan jostakin niin pitää varmaan tarkistaa huonekorkeus ja kattorakenne niin että kun tangot menee pystyyn ettei ne romahda alas katto perässään tai mitään semmosta Cool
tosin Helsingissä on aika stydejä taloja, mut ei varmaa haittais varmistaa asia.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/adellefromhell
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam Helsingissä? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam Helsingissä?   Pole jam Helsingissä? Icon_minitimePe Joulu 07, 2007 1:19 pm

Maria Rock the Polesta jo toivotti meidät tervetulleiksi studiolleen Kampissa, jossa tangot ovat irroitettavia joten saataisiin tarvittaessa vähän lisää tilaa ihmisille (joita tietenkin tulee kymmenittäin) ja minä saisin rakkaan TG45:ni ylös myös. Hmm, 265 cm, täytyyköhän mun tilata puolen metrin jatkopala? Mulla on 10, 12.5 ja 25 cm jatkopalat, mitäs siitä tulee? Käyn tsekkaamassa X-polen sivuilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Pole jam Helsingissä? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam Helsingissä?   Pole jam Helsingissä? Icon_minitimePe Joulu 07, 2007 4:22 pm

Mä en osaa työajoiltani sanoa vielä et pääsenkö. Joka tapauksessa ainakin näillä näkymin tankojen kuskaaminen Helsinkiin voi olla tosi vaikeeta, eli mun pitäis tietää päivämäärä tosi hyvissä ajoin etukäteen jos meinaan oman tangon tuoda. Kun junassa on vaikeempi kuljettaa eikä mulla ole (vielä) ajokorttia ni tarttee miehen aina kuskiksi. Ei sillä että sitä jameihin edes yrittäisin tuoda, mut on sillä Helsingissä tarpeeks tuttuja että varmasti keksii tekemistä.

Mä veikkaan tasuni että noi sun tangonjatkeet riittää kyllä. Mulla n. 280cm katto ja on vain se 50cm jatke käytössä, ehkä 60cm jatke mahtuis just just. Eli varmaan tyyliin se 25 ja 12,5 cm jatkeet riittäis jo. Ainakin niiden perusjatkeiden pitäis riittää 2732mm tms asti. (En tarkistanu mutta lonkalta muistelisin jotain tollasta lukua.)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam Helsingissä? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam Helsingissä?   Pole jam Helsingissä? Icon_minitimePe Joulu 07, 2007 8:14 pm

Joo, 2745 asti riittää perus 125 ja 250-milliset jatkeet, mutta mulla on lisäks se 10 cm siinä titaniumversiossa joten molemmat, krominen ja titaniuminen, pitäis toimia. Ei sun Iina varmaan tarvii erikseen niitä sun tankoja tuoda, kun useimmat (myös sinä) osaavat kuitenkin staattisilla vähintään yhtä paljon tai enemmän kuin spinnyillä. Joten kaks spinnyä on varmasti enemmän kuin tarpeeks!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Pole jam Helsingissä? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam Helsingissä?   Pole jam Helsingissä? Icon_minitimeLa Tammi 05, 2008 7:07 pm

Kuulostaapa hauskalle Very Happy Ois kyllä mahtavaa jos sitä ehtis/kehtais tulla paikalle, olis niin mukava tutustua muihin ja kenties saada vinkkejä sekä tietysti pitää hauskaa cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Pole jam Helsingissä? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam Helsingissä?   Pole jam Helsingissä? Icon_minitimeSu Tammi 06, 2008 12:17 am

Jos tällaiset jamit järjestetään, toivon että niistä ilmoitetaan hyvissä ajoin, sillä muuten saatan olla jossain rotukissanäyttelyssä, kun niihinkin on ilmoittauduttava etukäteen. Pikkusisko asuu pk-seudulla, joten hänen luokseen pääsisin yöksi ja hänkin voisi innostua mukaan, kun on jo koklannut tällä minun leikkitangolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam Helsingissä? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam Helsingissä?   Pole jam Helsingissä? Icon_minitimeTo Tammi 17, 2008 4:06 pm

Tietty järjestetään! Todennäköisin aika on maalis-huhtikuu. Mun vanha kromitankoni on nytkin RTP:ssä pystyssä, siihen tarvittiin vain se 25 cm:n jatkopala. yksi tai kaksi pyörivää varmaan riittää, kun itsekin olen jo alkanut oppia tuota staattista hyödyntämään. Siinä on minusta helpompi tehdä sellaisia spinnejä joissa vartalon on lennettävä tangon ohi, sillä spinnyllä tanko pyörii tietysti mukana eikä sen ohi pääse yhtä helposti. Esim reverse grab on tällainen liike, tai corkscrew.
Takaisin alkuun Siirry alas
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Pole jam Helsingissä? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam Helsingissä?   Pole jam Helsingissä? Icon_minitimeTo Tammi 17, 2008 4:11 pm

maalis-huhtikuu sopii loistavasti. Nyt vaan ajoissa tarkkaa aikaa kehiin niin mä saan varattua lentoliput EDULLISESTI Smile
ja pitää sitten tuota majoistustakin suunnitella Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Pole jam Helsingissä? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam Helsingissä?   Pole jam Helsingissä? Icon_minitimeTo Tammi 17, 2008 4:33 pm

Rupesin nyt miettiin tosissani pole jamien aikataulua. Mieluiten pitäisin sen illansuussa sanotaan klo 17-20 mutta iina huomautti että jos tulee pitkämatkalaisia niin niiden pitää keritä junalle vielä illalla. Toisaalta jos ihmiset haluaa jatkaa oluelle ja niin edelleen, olis kiva jos olis jo vähän ilta kun lopetellaan. Joten onko mielipiteitä? Ajankohta olis mulla nyt mielessä esim. 5.4. mutta täytyy kysyä Marialta Rock the Polesta sopiiko se. Mutta sopisiko se esim. teille kaikille?

Ajattelin että osallistujat vois maksaa jonkun 10 euroa jolla ostaisin vähän snackkeja ja maksaisin marialle tilavuokraa. Miltä kuulostaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Pole jam Helsingissä? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam Helsingissä?   Pole jam Helsingissä? Icon_minitimePe Tammi 18, 2008 8:52 am

Mulle sopii ainakin 5.4 hyvin ja illansuu olisi kivempi kuin ihan päivällä, mutta ei aikaisempikaan aika mitään ongelmia tuota, voin varata vaikka koko päivän tätä varten Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Pole jam Helsingissä? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam Helsingissä?   Pole jam Helsingissä? Icon_minitimePe Tammi 18, 2008 11:08 pm

Minä en osaa vielä sanoa. Aikataulujen mukaan vielä näyttää hyvältä, mutta saa nähdä kehtaanko mennä niin pian uudestaan pikkusysterin nurkkiin vönymään maaliskuun resissun jälkeen ja muutenkin kauhean pitkä matka, että vaatii hyvää suunnittelua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pole jam Helsingissä? Empty
ViestiAihe: Vs: Pole jam Helsingissä?   Pole jam Helsingissä? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pole jam Helsingissä?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: