Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankotanssia eri medioissa

Siirry alas 
+94
SydänSydän
Jennn
Chirion
Skyie
Jinsku
Vipru
gRauuu
MarianneA
babooshka
minorvok
iitaliina
hiekkis
CherryVampire
lilith84
Ninni
Neneth
Mary-Lou
eika
mujuvaa
Ivanka
Nounours
Furetto
BLAAAAACK
marma
hpl
erika
Manares
Miia
Vekexxx
satu__
angela
Foxmagon
Atlas
iku69
Pandakarhu
Tiu
paiviku
ingrid
Fifi
kottarainen=)
jolla
Jassi
Sonja
papaija
Anna-Katariina
johrunna
Pancake
Goldie
LaraK
Päivi
merqus
tasuni
Kinkaju
Martta
nita
Unya
Marie
Tea
kivaa
Nexu
Ewy
hemuliini
tints
Retu
Ninja
Inila
Juliet
SusannaR
Soila
shadow87
Saila
nasu
Nina
Mortianna
hansi
Sanni
Nepu
Ashta
wilmiina
Ish
zayah
Herkkupurkki
Jenni H
Arietta
iisa
Hennu/Henriikka
sluippa
Elegia
Em Kay
OonaK
tiko
Iina
neitinopsa
98 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21  Seuraava
KirjoittajaViesti
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 8:31 am

VÄ kirjoitti:
Tanjan kanssa samaa mieltä. Oona välittömästi pois julkisuudesta, pilaa koko tankoilun maineen. Alkais vaikka floristiks

No todellakin. Laughing Laughing Laughing

Mitä tulee tuohon Oonan vastaukseen, niin mä en kokenut sitä siltä kuulemalta mitenkään minä vs. muut -asetelmana. Musta tuntuu siltä, että lajia harrastamaton henkilö tuskin kuuli siinä myöskään mitään sellaista, saati että tuo kommentti saisi hänet ajattelemaan kaikkia muita (kuin Oonaa) tankotanssia harrastavia strippareina. Lajia harrastamattomat joko pitävät tankotanssijoita strippareina jo ennestään, tai sitten eivät. Onneksi nuo ennakkoluulot pikkuhiljaa hälventyvät, ja sitä edesauttamassa on juuri Oonan ja Henriikan esitykset julkisuudessa. Noilla sanojen vivahde-eroilla, tuskin on niin suurta merkitystä kuin itse esityksen tyylillä. Ehkä me tankotanssijat kuunnellaan julkisuudessa esitetyt Oonan ja muiden sanat hyvin tarkkaan koska asia koskee meitä tankotanssijoita, mutta perustallaaja tuskin analysoi sanomisia niin tarkkaan. scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 8:42 am

Anna-Katariina kirjoitti:


"Oona hyvä - muut paskoja" -asenne on tullut kirkkaasti selväksi kulissien takana ja ihan niiden edessäkin.

No on paksua. Kaikki, jotka viikoittain Oonan kanssa treenaavat tietävät kyllä totuuden.


Tämäkin on hyvä esimerkki lausahdusten merkityksestä. Oonan kanssa viikoittain treenaavat näkevät varmasti toisenkin puolen asiasta ja osaavat suhteuttaa sanomiset sitä taustaa vasten, mutta valtaosa (varsinkaan TV:n katselijoista) ei treenaa Oonan kanssa viikottain.

Viestintä ja kommunikointi ovat hyvin hankalia asioita, se on todettu varmaan jokaisella työpaikalla. Ihmiset käsittävät toistensa sanomiset väärin hyvin helposti. Mutta siihen on koulutusta tarjolla. Jos on paljon julkisuudessa ja haluaa saada sanomansa yksiselitteisesti läpi, olisi syytä ehkä paneutua asiaan. Vastaavassa tilanteessa minä ainakin yrittäisin tehdä kaikkeni, jotta sanomani tulisi varmasti ymmärretyksi niin kuin haluan.
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 8:51 am

Samaa mieltä kuin Hemuliini.
Sinäänsä ymmärrän tasunin ajatuksen, mutta mielestäni menee vähän ylianalysoinnin puolelle. Ja olen täysin varma, ettei Oona haastattelulla/esityksellä saanut yhtäkään perustallaajaa ajattelemaan, että "vai niin se onkin että Oona on ainoa joka tankotanssii ja loput onkin sitten strippareita". Aika kaukaa haettua.

Lainaus :
"Oona hyvä - muut paskoja" -asenne on tullut kirkkaasti selväksi kulissien takana ja ihan niiden edessäkin.
Mua taas on aina ilahduttanut Oonan hyvä itsetunto ja varmuus itsestään ja osaamisestaan. Koskaan en ole aistinut ylimielisyyttä tai toisten halveksuntaa. Päinvastoin.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 8:54 am

Kyllä, tämä koskee meitä tankoilijoita, ja ihan riippumatta siitä mitä suuri yleisö ajattelee, minä otan täysin henkilökohtaisesti ilmaisun "muut saavat alentavia kommentteja, minä en". Ei siinä spesifioida, että ketkä muut, se on ihan vaan että kaikki muut. Siis esimerkiksi minä. Tai kaikki muut Savoyssa 22.10. esiintyvät tyypit. Hirmu simppeliä.

Tää on jotenkin niin samanlaista kuin suomalainen keskustelu yleensäkin nykypäivänä. Kaiken maailman Hirvisaaret ja Halla-ahot heittelee mitä tahansa mieleen juolahtaa, ja sitten kun tarpeeksi moni on tarpeeksi pahasti loukkaantunut, selitellään jälkikäteen että enhän mä nyt ihan silleen tarkottanut. Kun ollaan julkisuudessa, ajatellaan mitä sanotaan. Näihin stripparikysymyksiin voi kukin vastata omalta kohdaltaan miten haluaa, mutta miten on niin helvetin vaikeaa jättää muut ihmiset rauhaan!

Anteeksi kielenkäyttöni mutta minä en jaksa enää edes olla rakentava. Aina kun luulen, että näistä ongelmista ollaan päästy eroon, sieltä ne tulee taas. Ja se on niin TURHAA. Niinä hetkinä vaan tuntuu, että viedään pohjan pois kaikelta siltä järkyttävän isolta työltä, jota minäkin yleensä innoissani ja motivoituneena teen. Suvaitsevaisuus ja taiteellisuus eivät sulje toisiaan pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jassi
intermediate spinner
intermediate spinner
Jassi


Viestien lukumäärä : 50
Registration date : 08.07.2008

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 9:14 am

Anna-Katariina kirjoitti:
Ja PoleArtiin tuskin näin kovatasoista porukkaa olis ilman Oonaa saatu.

AK


Aah, mä olen elänyt käsityksessä että PA:n haetaan videoilla, eikä sillä että tuntee jonkun. I was soooo wrong! affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 9:17 am

sluippa kirjoitti:
Ja olen täysin varma, ettei Oona haastattelulla/esityksellä saanut yhtäkään perustallaajaa ajattelemaan, että "vai niin se onkin että Oona on ainoa joka tankotanssii ja loput onkin sitten strippareita". Aika kaukaa haettua..

Itse asiassa ei ole kaukaa haettua. Mietin itsekin, että mitenköhän lajia harrastamaton asian näkee, joten näytin pätkän miehelleni, joka ei tunne tankomaailmaa lainkaan, ja kysyin, miten hän kommentin ymmärsi. Vastasi ymmärtäneensä, että Oona vetää omalla tyylillä ja muut stripparityylillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tea
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 172
Ikä : 38
Location : Ähtäri
Registration date : 28.11.2008

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 10:04 am

Sluippa ja hemuliini sen sanoikin paremmin mitä mä ajattelin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 11:32 am

No se nyt on ihan selvää että kaikki tuon kyseisen lausahduksen kuulleet eivät siitä olleet moksiskaan, mutta yhtä selvää on että monet ovat sen huomanneet ja jotkut ovat ymmärtäneet sen juuri niin ikävässä sävyssä kuin minä. Se että minä ja Sonja ja meidän molempien puolisot sekä Em Kay kokivat sen niin ja se, että sitä täällä monen tyypin voimin puidaan ja selitellään on riittävä osoitus siitä, että se oli huono sanavalinta. Lukuunottamatta sitä lyhyttä lisäystä "Muut saa", koko haastatteluhan oli erinomaisen hieno ja Oonan esitys jälleen tyylikäs ja vakuuttava. Se lisäys oli aivan turha ja aiheutti minulle mielipahaa ja monille väärän kuvan lajista.

Mutta. Minä menin liiallisuuksiin "Oona hyvä - muut paskoja" -kommentillani ja pyydän sitä Oonalta ja foorumilaisilta anteeksi. Oonan oma vastaus minun räjähdykseeni oli tosi asiallinen ja järkevä, kiitos Oona siitä Smile.

AK:n kommenttia Pole Artin suosion syistä en pysty ottamaan muun kuin sen osoituksena, että AK:lla ei nuorena ihmisenä ole mitään käsitystä siitä, miten kansainvälinen tanssikilpailu järjestetään ja miten paljon jatkuvaa networkingiä, huolellista suunnittelua, sidosryhmiä ja hoidettavia asioita siihen kuuluu. Kolmen vuoden hellittämättömän työn jälkeen voin vakuuttaa että yhden esiintyjän taito ja maine eivät arvostettua tapahtumaa riitä aikaansaamaan. Jos riittäisivät, maailmassa olisi aika monta muuta Pole Artia, IPC:tä ja Rioa. Mutta kaikin mokomin, AK on tervetullut polkaisemaan sellaisen pystyyn Oona edellä Wink (sori sluippa, oli ihan pakko lisätä!).


Viimeinen muokkaaja, tasuni pvm Ma Loka 10, 2011 11:56 am, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
sluippa
Superman
Superman
sluippa


Viestien lukumäärä : 741
Ikä : 39
Location : Espoo
Registration date : 07.05.2009

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 11:37 am

... Ja tähän tasunin viimeiseen, hyvin asialliseen ja ymmärrettävään viestiin voidaan minun puolestani lopettaa tämän aiheen puiminen.

Mä ainakin toivon, että kaikki on nyt aiheesta sanottu ja oikein ymmärretty. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Anna-Katariina
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 21.09.2011

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 1:01 pm

Tarkennan vähän kommenttiani: Totta kai haetaan videolla, mutta tarkoitin sitä että monet kovatasoiset tankotanssijat haluavat kisata Oonaa vastaan ja nimenomaan PoleArtin tarjoamalla tyylisuunnalla.

Mun ystävät/tutut, opiskelukaverit, jotka eivät tiedä tankotanssista mitään, ovat nimenomaan kehuneet mulle Oonan TV-haastatteluja, koska ovat niistä saaneet aivan uudenlaisen kuvan tankotanssista. Ja näin ollen ovat myös alkaneet ajatella että kaikki muutkin tanssivat samoin.

AK
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 1:20 pm

A-K, yksikään Pole Artiin hakenut kilpailija ei ole kysynyt, onko Oona tulossa, eikä esim viime vuonna sitä kukaan voinut edes tietää, kun Oona ei silloin pistänyt videotaan meidän YouTube-kanavalle. Miehetkään eivät kilpaile tänä vuonna samassa sarjassa kuin Oona, ja heitäkin on kuitenkin jostain ihmeen syystä tässä kisassa mukana.

Oona on meistä muistakin ihana ja upea tanssija, mutta kyllä kilpailijat tulevat Pole Artiin ihan oman itsensä takia, siksi että itse haluavat voittaa kansainvälisiä kilpailuja ja mielellään sellaisia, joissa saavat kilpailla taiteellisella tanssilla eivätkä pelkillä tempuilla kuten esim. MM-kisoissa. Näin he ihan itse saavat mainetta taiteellisesti luovina tanssijoina, joita arvostavat korkealle Pole Artin kansainvälisesti tunnetut tuomarit ja ne kaikki muut kovatasoiset tanssijat, jotka Pole Artin finaaliin ovat päässeet. Ja kuten huomasit, kukaan huippu ei jättänyt menemättä MM-kisoihin siksi, että Oona ei ollut siellä heitä vastaan kisaamassa. Sinusta voi tuntua siltä, mutta Oona ei ole maailman ainoa taiteellinen tankotanssija. Tämä suuntaus, jota Pole Art edustaa, alkoi Ranskassa jo vuosia ennen ensimmäistäkään Pole Artia. Pole Art perustuu ranskalaisten luomaan tyylisuuntaan ja kehitettiin Nellen, minun ja Mariana Baumin henkilökohtaisten ideaalien pohjalta ennen kuin kukaan meistä oli kuullutkaan Oonasta.

Saan finalisteilta, hakijoilta ja kannattajiltamme Jenyneltä ja Jamillalta paljon palautetta, ja se keskittyy aina siihen, miten ihanaa heistä on että on olemassa kilpailu, jossa arvostetaan tankotanssia taiteena eikä pelkkänä temppu-urheiluna, ja jossa kilpailijoita kohdellaan arvokkaina ja tärkeinä ryhmän jäseninä joiden mielipiteillä ja toiveilla on merkitystä ja joille pyritään luomaan mahdollisimman hyvät harjoittelu- ja esiintymisolosuhteet. He ovat myös tyytyväisiä siitä, että voivat luottaa tuomaroinnin läpinäkyvyyteen ja reiluuteen, ja siihen, että tuomarit noudattavat etukäteen ilmoitettuja arvosteluperusteita eikä voittajaa päätetä viime hetkessä verhon takana pelkän mutu-tuntuman perusteella.

Missään palautteessa ei ole koskaan mainittu ketään yksittäistä kilpailijaa nimeltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 1:39 pm

Anna-Katariina kirjoitti:
Mun ystävät/tutut, opiskelukaverit, jotka eivät tiedä tankotanssista mitään, ovat nimenomaan kehuneet mulle Oonan TV-haastatteluja, koska ovat niistä saaneet aivan uudenlaisen kuvan tankotanssista. Ja näin ollen ovat myös alkaneet ajatella että kaikki muutkin tanssivat samoin.

AK

Tästä olen täysin samaa mieltä, Oonahan on antanut vaikka kuinka monta upeaa haastattelua, on sanavalmis ja loistava haastateltava kummallakin kotimaisella ja on taatusti luonut positiivista kuvaa tankotanssista. Juuri siksi nämä yksittäiset kommentit särähtävätkin niin pahasti korvaan ja tuntuu, että muilta alan harrastajilta vedetään mattoa alta. Tarkoitus se ei varmastikaan ole, mutta tällaiset hieman harkitsemattomat kommentit voivat antaa sellaisen kuvan. Toki tuollainen suorana tehty pikahaastattelu on todella vaikea paikka, kun on pakko vastata kysymyksiin käytännössä yhdellä lyhyellä lauseella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Goldie
intermediate spinner
intermediate spinner
Goldie


Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 18.02.2010

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 2:08 pm

sluippa kirjoitti:


Lainaus :
"Oona hyvä - muut paskoja" -asenne on tullut kirkkaasti selväksi kulissien takana ja ihan niiden edessäkin.
Mua taas on aina ilahduttanut Oonan hyvä itsetunto ja varmuus itsestään ja osaamisestaan. Koskaan en ole aistinut ylimielisyyttä tai toisten halveksuntaa. Päinvastoin.

Joo todellakin. Ihan viikottain Oonan tunneilla olessani voin sanoa, etten ole koskaan saanut osakseni tai huomannut ylimielistä asennetta tai minkään tason halveksuntaa.

Muutenkin vituttaa suomalaisten asenne, että mistään omista onnistumisista, menestyksestä tai mistään ei missään nimessä saa hehkuttaa, ettei vaan naapurit ala valittamaan että tyyppi on ylimielinen. Oonan asenne suomalaisena naisurheilijana on pikemminkin ihailtava.

Oonan tanssi luo itsessään vahvoja mielikuvia tankotanssista suurelle yleisölle - koko Oonan lauseen ylianalysointi sen rinnalla on jotenki älytöntä. Ja toisaalta - Oona on kyllä ihan oikeassa. Oonan kanssakilpailijoissa kansainvälisellä tasolla on todella usealla sellainen tanssityyli, jota voi erehdyttävästi sanoa strippaukeksi. Miksi se olisi jotenkin Oonan harteilla ja menestyksen myötä vastuulla puolustella henkeen vereen koko suomen tankotanssikansaa, että täällä ei missään nimessä harrasteta strippityyliä - etenkään kun se ei ole edes totta. Tai että tankotanssi ei ole strippausta, kun se voi hyvin olla sitäkin (tunnen useita strippareita, jotka ovat aktiivisia tankotanssitreenaajia). Tietääkseni Oona ei voi oikein puhua kuin omasta puolestaan muutenkaan.


edit: huomasin vasta nyt sluipan viestin asian puimisen lopettamisesta. tarkoitus ei ollut tahallisesti pitkittää keskustelua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 2:14 pm

Tää on tosiaan vähän sen oloinen keskustelu, missä kaikki haluaa viimeisen sanan... Jätetään tämä tähän, kaikilla on oikeus olla asiasta omaa ja eriävää mieltä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sonja
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sonja


Viestien lukumäärä : 430
Registration date : 24.06.2008

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 2:23 pm

Goldie kirjoitti:
Tietääkseni Oona ei voi oikein puhua kuin omasta puolestaan muutenkaan.

No sitähän tässä nimenomaan toivotaankin. sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 2:28 pm

Minusta tämä keskustelu on todella tärkeä. Meidän yhteisö on aina ollut uskomattoman positiivinen ja kannustava, mikä on todella harvinaista tanssimaailmassa. Jos jostakusta, esimerkiksi minusta, tuntuu että jotain on yhtäkkiä vialla, siitä täytyy saada puhua.

Goldie, yhden lausahduksen ylianalysointi tuntuu varmasti älyttömältä jos ei ole ollut mukana viimeistä kahta vuotta kuulemassa niitä muita lausahduksia, joista tämä koko debatti alunperin alkoi ja joita vasten tämä pieni tuntuu ihan toisen kokoiselta. Ei Oona omia oppilaitaan kritisoi, muutenhan hänellä tuskin olisi oppilaita enää. Päinvastoin, hänhän on aivan mahtavan kannustava opettaja.

Kukaan täällä ei myöskään ole sanallakaan edes vihjannut, ettei menestynyt tanssija saisi hehkuttaa omaa onnistumistaan, sehän olisi ihan älytöntä. Sitäpaitsi Oonan usko itseensä valaisee koko tanssilavan kun hän esiintyy, se on parhaimmillaan järisyttävä kokemus! Se on tärkeää oman urankin kannalta ja tietenkin paras keino välittää tietoa uudesta lajista. Kyse on siitä, ettei siinä prosessisa saa samalla latistaa muita. Vain ja ainoastaan siitä on kysymys.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 2:37 pm

Tärkeä keskustelu kyllä, mutta seuraava aiheeseen liittyvä viesti poistetaan. Pysytäänkö yleisellä tasolla, eikä ruodita tiettyjen ihmisten tekemisiä, sanomisia tai sanomatta jättämisiä julkisesti. Jos jää vielä sanottavaa, laittakaa vaikka yksityisviestiä toisillenne. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Nexu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 238
Registration date : 03.04.2011

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeMa Loka 10, 2011 2:47 pm


Niin siis hä? Mistä te puhutte? Jotain Oonaan liittyen? Surprised

No vat evö: katsoin tuolta sen Korkojen Kera-ohjelman Oonan esityksen vasta nyt, ja oli kyllä upea ja.... Shocked En tajua tuota outverttiä: lippukäsin sen tajuaisin, mutten noin, että alakäsi on suorana! Off topic, tiedän, mutta oli pakko kummastella Very Happy Mä haluun oikeesti päästä joskus Gymille käymään!

Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 11, 2011 7:21 pm

Uravalinnan tähtihetkiä Very Happy

1.40 eteenpäin

https://youtu.be/c6FvCH_uyDw
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 11, 2011 7:27 pm

Ei luoja. Mahtava lopetus tälle strippari-keskustelulle. clown
Takaisin alkuun Siirry alas
jolla
intermediate spinner
intermediate spinner
jolla


Viestien lukumäärä : 89
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 20.03.2011

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 11, 2011 9:01 pm

loistavaa Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 11, 2011 10:24 pm

Hehhe, mun oli kyl pakko vähän nauraa Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeTi Loka 11, 2011 11:50 pm

Oona tiesitkö olevasi brasilialainen? Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
kottarainen=)
intermediate inverter
intermediate inverter
kottarainen=)


Viestien lukumäärä : 103
Ikä : 45
Location : hki
Registration date : 14.04.2011

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: ahhaha=)   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeKe Loka 12, 2011 8:33 am

aika paha..putosin ihan täysin =) mistä sä ees tän löysit? tai anna mä arvaan..heikki?
Takaisin alkuun Siirry alas
Nexu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 238
Registration date : 03.04.2011

Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitimeKe Loka 12, 2011 3:06 pm

Pöh. En sitten nähnyt sitä Oonan linkkiä, kun joku urpo oli luetellut sen sopimattomaksi sisällöksi Smile Mutta jos joku tiivistäs?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotanssia eri medioissa   Tankotanssia eri medioissa - Sivu 8 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankotanssia eri medioissa
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 21Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21  Seuraava
 Similar topics
-
» Tankotanssia eri medioissa
» Tankotanssia CasinoTalentissa!
» Tankotanssia Lahdessa?
» Tankotanssia Meksikossa?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: