Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Loistava osteopaatti!

Siirry alas 
+8
jolla
Iina
Sanni
wilmiina
Sonja
Mortianna
Unya
tasuni
12 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Loistava osteopaatti! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! - Sivu 2 Icon_minitimeLa Heinä 28, 2012 1:08 pm

Jatkan tähän keskusteluun, kun en viitsi uutta aloittaa.

Tietäisikö kukaan millaiselle lääkärille vai fyssarille vai osteopaatille mun kannattais mennä, kun mulla on ylimmät niskanikamat aivan kierossa? Eli kun nikamien kuuluisi mennä suoraan ylöspäin kalloon, niin mulla tuntee selvästi, että ne suistuu raiteilta oikealle. Ne on olleet silleen jo vaikka ties miten pitkään, mutta vasta viime kuukausien sisällä olen tajunnut, että se mollukka siellä niskassa ei tosiaan ole mikään lihasjumi.

Nykyäään mulla on tosi usein päänräskyä, joka alkaa juurikin tuolta niskasta. Voisiko niillä olla yhteys? Siihen voi kyllä vaikuttaa huono patja ja tyynytkin, ja se että mun hartiat on kroonisesti jumissa. Sad En tiiä miten mä löytäisin mulle täydellisen sopivat nukkumavälineetkään.
Takaisin alkuun Siirry alas
merqus
Superman
Superman
merqus


Viestien lukumäärä : 535
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 11.06.2008

Loistava osteopaatti! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! - Sivu 2 Icon_minitimeSu Heinä 29, 2012 12:56 pm

Mortianna, Kaikilla ihmisillä nuo okahaarakkeet ei välttämättä mene suorassa, eli voi olla sulle ihan normaalia, että ne on kääntyneenä oikealle. Päänsärky voi kyllä hyvinki johtua lukkiutuneista niskanikamista, joten kannattaa kyllä käydä näyttämässä niitä jollekin. Itse suosittelisin melkein kiropraktikkoa, mutta varmasti osteopaatti tai (OMT-)fysioterapeuttikin olisi ihan yhtä hyvä vaihtoehto.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Loistava osteopaatti! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! - Sivu 2 Icon_minitimeSu Heinä 29, 2012 7:24 pm

Kiitos vastauksesta Merqus. Mä en edes tiedä mitä eroa noilla kaikilla on. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Loistava osteopaatti! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Loistava osteopaatti!   Loistava osteopaatti! - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Loistava osteopaatti!
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: