Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 JOENSUUssa opetusta?

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
innau
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 09.11.2011

JOENSUUssa opetusta? Empty
ViestiAihe: JOENSUUssa opetusta?   JOENSUUssa opetusta? Icon_minitimeLa Marras 12, 2011 7:18 pm

Heissan.

Olen tankotanssissa täysin kokematon, mutta innokas aloittamaan harrastuksena.
Täällä Joensuussa ei tunnu olevan mitään seuraa tai muutakaan harrastuspaikkaa, joka tankotanssitunteja järjestäisi.
Siksi kysynkin teiltä Joensuun tankoilijat, olisiko teillä ehdotuksia/ideoita/halua opettaa tankotanssia 19-vuotiaalle tytölle, joka haluaa huolehtia fyysisestä kunnostaan lajissa, jossa saa käyttää koko vartaloa, lihasvoimaa ja notkeutta.
Minulla on kokemusta telinevoimistelusta 5 vuoden ajalta, mutta viime voimisteluista on kuitenkin jo 5-vuotta aikaa. Olen aktiivinen liikkuja ja yksi suosikkilajeistani on jooga, jossa vaaditaan lihaskuntoa ja koko kehon hallintaa.
Haluaisin kokeilla lajia, ennekun säntään omaa tankoa ostamaan, se on kuitenkin todella iso investointi, varsinkin näin opiskelijalle. Lisäksi asuntoni on niin pieni, että tänne ei edes tankoa mahtuisi.

Jos täältä Joensuusta löytyy innokasta auttajaa/opettajaa/neuvojaa, niin kaikki mahd informaatio otetaan vastaan Smile
-Inna
Takaisin alkuun Siirry alas
 
JOENSUUssa opetusta?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Tankotanssi-opetusta Gentlemans clubilla???

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Harrastuspaikat-
Siirry: