Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Mieluisin treenimusa?

Siirry alas 
+5
Herkkupurkki
Martta
Mortianna
Saila
SaMaJA
9 posters
KirjoittajaViesti
SaMaJA
basic spinner
basic spinner
SaMaJA


Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 23.08.2011

Mieluisin treenimusa? Empty
ViestiAihe: Mieluisin treenimusa?   Mieluisin treenimusa? Icon_minitimeSu Marras 13, 2011 11:47 am

Kyselisin, millaista musiikkia tykkäätte kuunnella treenatessanne. Ensi viikolla kotiutuu oma tanko ja yritän vähän keräillää treenailulle omaa playlistiä. Mieluisinta musiikkia itselle on 20-, 30- ja 40-luvun musiikin ohella death, thrash ja black metal, mutta jälkimmäisistä ei välttis löydy sopivaa treenifiilistä, paitsi ehkä kunnon raivotreeneihin. Wink

Elikkä millaisia musiikkeja teidän treenihetkiin sisältyy?
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Mieluisin treenimusa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mieluisin treenimusa?   Mieluisin treenimusa? Icon_minitimeSu Marras 13, 2011 11:56 am

mul on aika laaja musamaku, mutta mä linkitän mun soittolistan ni se kertoo enemmän Very Happy
soittolista
Takaisin alkuun Siirry alas
SaMaJA
basic spinner
basic spinner
SaMaJA


Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 23.08.2011

Mieluisin treenimusa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mieluisin treenimusa?   Mieluisin treenimusa? Icon_minitimeSu Marras 13, 2011 12:18 pm

^ Kiitti linkistä, tiedä vaikka löytyisi listasta jotain itellekin ! Pitäisi kai opetella tuollaisen teko YouTubella, sillä haluaisin listalleni biisejä, joita ei löydä oikein muualta kuin Tubesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Mieluisin treenimusa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mieluisin treenimusa?   Mieluisin treenimusa? Icon_minitimeSu Marras 13, 2011 1:29 pm

Mä laitan usein NRJ Dance-nettiradion soimaan, vaikka se onkin kaukana mun musiikkimausta, mutta treenatessa on mun mielestä kiva olla jotain tanssittavaa musaa.
Mun youtuben soittolista on aika paljon lyhyempi ku Sailan, mutta käytän sitä yleensä vaan alkulämpässä kun pidän tuntia.

Tässä
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Mieluisin treenimusa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mieluisin treenimusa?   Mieluisin treenimusa? Icon_minitimeSu Marras 13, 2011 1:44 pm

niinjuu alkulämppämusana toimii scooter Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Mieluisin treenimusa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mieluisin treenimusa?   Mieluisin treenimusa? Icon_minitimeSu Marras 13, 2011 5:05 pm


Vaihtelee todella paljon, mutta yleensä jotain aika rytmikästä tykkään kuunnella (kuuntelen paljon myös sellaista rauhallista balladimeininkiä mutta treenatessa se Nick Cave ei ole ykkösvaihtoehto). Jotain reipasta rokkia mulla yleensä soi, Tool, Rage against the machine ja Faith no more ehkä pyörivät useimmin soittimessa. Viimeksi fiilistelin yläasteaikoja ja panin At the gatesia soimaan mutta se oli kyllä paikoin jo vähän turhankin reipasta Very Happy Toki soitan sitten jotain rauhallisempaa kun tekee mieli tanssia eikä hampaat irvessä vääntää tempputreenejä. Silloin tulee turvauduttua usein Björk-Portishead-Massive Attack -linjaan.

Niin ja hip hop, varsinkaan suomalainen, ei ole kyllä yhtään mun "alaa" mutta treenatessa tykkään kuunnella välillä Asan uusinta levyä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Mieluisin treenimusa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mieluisin treenimusa?   Mieluisin treenimusa? Icon_minitimeSu Marras 13, 2011 6:21 pm

Mulla on suosikkina joku The best of Faithless. Siellä on mm se Insomnia mutta mä tykkään niistä rauhallisemmistakin biiseistä. Nytten oon kuunnellu mm Jenni Vartiaista ja Chisua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nepu
Superman
Superman
Nepu


Viestien lukumäärä : 545
Ikä : 33
Location : etelä-suomi
Registration date : 21.02.2011

Mieluisin treenimusa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mieluisin treenimusa?   Mieluisin treenimusa? Icon_minitimeSu Marras 13, 2011 7:17 pm


Mä tarvitsen alkulämppään jotain menevää keikutusta, useimmiten perus Rihanna/Gaga linjaa. Muuten ei lähde fiilis päälle. Wink
Treenaillessa mahdollisimman vaihtelevaa hitaasta nopeaan, niin pysyy into yllä. Kiitoksia soittolistoista, josko sitä sais jonkinmoisen rutiinin ettei pääsisi lintsaamaan tylsistä liikkeistä (lue: vatsalihaksista)!
Takaisin alkuun Siirry alas
shadow87
Superman
Superman
shadow87


Viestien lukumäärä : 739
Ikä : 36
Location : Tornio
Registration date : 03.04.2011

Mieluisin treenimusa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mieluisin treenimusa?   Mieluisin treenimusa? Icon_minitimeSu Marras 13, 2011 7:26 pm

Alkulämpässä jotakin tassittavaa musaa, Gagaa yms. Smile Tunnilla mulla oli alkulämppä judas biisiin x) Muuten sitten soi Nightwish, sonata, volbeat, rammstein...Jos tekee mieli hassutella soitan jotaki fiftarirokkia tai horropopsia Very Happy Ja balladeja fiilistelyyn, tietty Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
SaMaJA
basic spinner
basic spinner
SaMaJA


Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 23.08.2011

Mieluisin treenimusa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mieluisin treenimusa?   Mieluisin treenimusa? Icon_minitimeSu Marras 13, 2011 9:25 pm

Rammstein varmasti tulee toimimaan treenimusana. Sillä bändillä on hämmentävä taito saada baaritanssimista vihaava ihminenkin ketkumaan tanssilattialla. Laughing

Tämä uusi löytö tulee olemaan hemmetin hyvä lämmittelybiisi, mahtava meininki tytöillä! https://www.youtube.com/watch?v=Ag2nX6zSrAE&feature=share
Luultavasti myös Nekromantix ym. tulee soimaan tiuhaan lämppärimusana. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vanillalatte
basic spinner
basic spinner
Vanillalatte


Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 34
Location : Rovaniemi
Registration date : 07.11.2011

Mieluisin treenimusa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mieluisin treenimusa?   Mieluisin treenimusa? Icon_minitimeMa Marras 14, 2011 1:54 am

Alkulämmittelyyn menevä poppi tai reggaeton on itelle mieleen. Sitten itte treenatessa tykkään huuattaa Skrillexiä, se jotenkin antaa hyvän itsevarmaan fiiliksen. Vaihtelevasti välillä tulee kunneltua myös menevää rokkia ja industrialia. Esim Combichrist toimii myös sikahyvin! Ja sit tietysti välillä rauhallisiakin biisejä ujutan sinne väliin, että tulee vaihtelua. Niinkun vaikkapa Snow Patrolia ja Deftonesin hidastemposempia biisejä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Mieluisin treenimusa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mieluisin treenimusa?   Mieluisin treenimusa? Icon_minitimeMa Marras 14, 2011 8:26 pm

Tosi paljon tykkään kuunnella 90-luvun musiikkia, sitä löytyy koneelta niin paljon et helposti menee koko treenitunti sen parissa. Sitten taas on "rakkaita vihollisia", eli kappaleita joista tykkään tosi paljon ja nään sieluni silmin siihen sopivaa tankokoreografiaa, mutta treeneissä en voi niitä käyttää. Tällaisia biisejä ovat tällä hetkellä CoB:n Needled 24/7, Leila K:n Blacklisted sekä Rihannan Disturbia.
Sitten on muutama kappale joita en koskaan voisi esittää julkisesti, sillä se ei onnistuisi ilman kauheeta kyynelehtimistä. Very Happy Yksi näistä on Apocalyptican Faraway, joka oli meillä häissä ns. alttarille meno-biisinä ja sen takia tunnelmaltaan voimakas. Toisista taas muuten vain tulee voimakas fiilis, näitä ovat Sealin Kiss from a rose ja The Soundsin No one sleeps when I´m awake.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mieluisin treenimusa? Empty
ViestiAihe: Vs: Mieluisin treenimusa?   Mieluisin treenimusa? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mieluisin treenimusa?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: