Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Suihkurusketus!

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Carolina
intermediate inverter
intermediate inverter
Carolina


Viestien lukumäärä : 122
Ikä : 36
Location : etelä-suomi
Registration date : 08.11.2010

Suihkurusketus! Empty
ViestiAihe: Suihkurusketus!   Suihkurusketus! Icon_minitimeSu Marras 20, 2011 6:28 pm

Onko jollain kokemusta miten suihkurusketus tulee toimeen tangon kanssa? Olen menossa esiintymään kahteen pikkujouluihin ja haluaisin kokeilla suihkurusketusta, mutta pelkään että siitä tulee liukasta sitten kun rupee hikoilemaan... Miten on??
Takaisin alkuun Siirry alas
Em Kay
Superman
Superman
Em Kay


Viestien lukumäärä : 868
Ikä : 42
Registration date : 30.10.2009

Suihkurusketus! Empty
ViestiAihe: Vs: Suihkurusketus!   Suihkurusketus! Icon_minitimeSu Marras 20, 2011 7:01 pm

Carolina kirjoitti:
Onko jollain kokemusta miten suihkurusketus tulee toimeen tangon kanssa? Olen menossa esiintymään kahteen pikkujouluihin ja haluaisin kokeilla suihkurusketusta, mutta pelkään että siitä tulee liukasta sitten kun rupee hikoilemaan... Miten on??

Mä oon käynyt suihkurusketuksessa lähes joka kerta ennen esiintymistä! Ei vaikuta pitoon millään tavalla, mutta suihkun jälkeen et saa ainakaan 8 tuntiin koskea tankoon/hikoilla/saunoa/tms. Porvoossa oon käynyt Trend Studiolla - voin kyllä lämpimästi suositella. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Suihkurusketus! Empty
ViestiAihe: Vs: Suihkurusketus!   Suihkurusketus! Icon_minitimeSu Marras 20, 2011 7:19 pm

Mä kävin ennen aina ennen kisoja/isompaa keikkaa suihkurusketuksessa ja toimi ihan hyvin.

Mut nykysin tykkään enempi ihan vaan itseruskettavalla vedellä. Musta tuntuu että se kuluu tasaisemmin ja nätimmin pois ja suihkurusketus sillee paloina enempi. Mut varmaan vaikuttaa sekin että itseruskettavalla en vedä itteeni ihan niin ruskeeks asti kuin suihkussa.

Mistä tulikin mieleen et joo pitää muistaa alkaa ruskettaa ennen finaalia hyvissä ajoin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Carolina
intermediate inverter
intermediate inverter
Carolina


Viestien lukumäärä : 122
Ikä : 36
Location : etelä-suomi
Registration date : 08.11.2010

Suihkurusketus! Empty
ViestiAihe: Vs: Suihkurusketus!   Suihkurusketus! Icon_minitimeSu Marras 20, 2011 9:59 pm

Kiitoksia vastauksista!! Jee, nyt täytyy kyllä varata aika rusketukseen, odotan innolla lopputulosta, kaverini kävi toissa päivänä ja tuli todella siistiä jälkeä! Can't wait! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Hennu/Henriikka
Superman
Superman
Hennu/Henriikka


Viestien lukumäärä : 988
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 23.11.2008

Suihkurusketus! Empty
ViestiAihe: Vs: Suihkurusketus!   Suihkurusketus! Icon_minitimeMa Marras 21, 2011 9:51 am

Älä jätä laastaria varpaaseen, kuten mä joskus XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Suihkurusketus! Empty
ViestiAihe: Vs: Suihkurusketus!   Suihkurusketus! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Suihkurusketus!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: