Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankoilijoita Hämeenlinnasta??

Siirry alas 
+4
Janica90
Retu
Johanna
Eowyn_
8 posters
KirjoittajaViesti
Eowyn_
intermediate inverter
intermediate inverter
Eowyn_


Viestien lukumäärä : 108
Ikä : 38
Location : Hämeenlinna
Registration date : 31.10.2010

Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Empty
ViestiAihe: Tankoilijoita Hämeenlinnasta??   Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Icon_minitimeSu Joulu 04, 2011 12:43 am

Onko ketään muita tankoilijoita hämeenlinnasta?? vai ihanko ykänä täällä oon Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Johanna
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 98
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 20.01.2010

Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilijoita Hämeenlinnasta??   Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Icon_minitimeSu Joulu 04, 2011 12:00 pm

Muutan joulukuun puolivälissä sinne. Oon kyllä tällä hetkellä sellainen haaveileva tankoilija... Vielä mä aion päästä takasin tangolle! bounce bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Retu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Retu


Viestien lukumäärä : 374
Registration date : 15.07.2011

Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilijoita Hämeenlinnasta??   Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Icon_minitimeMa Joulu 05, 2011 10:53 am

Mä tankoilen Hämeenlinnassa. Oon käyny viimeaikana pääasiassa Dance tunneilla ja sillon tällön tek1 tunneilla ja kotoota löytyy kans tanko Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://retaraven.blogspot.com/
Janica90
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 6
Location : Hämeenlinna
Registration date : 16.05.2011

Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilijoita Hämeenlinnasta??   Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Icon_minitimeMa Joulu 05, 2011 5:27 pm

Minä myös tankoilen Hämeenlinnassa, kotoota löytyy tanko jota käytän todella harvoin mutta kerran viikossa käyn 2 tason tunneilla Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Eowyn_
intermediate inverter
intermediate inverter
Eowyn_


Viestien lukumäärä : 108
Ikä : 38
Location : Hämeenlinna
Registration date : 31.10.2010

Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilijoita Hämeenlinnasta??   Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Icon_minitimeTi Joulu 06, 2011 4:24 pm

Jeiii lisää hämeenlinnalaisia!!! Very Happy ite käyn tolla 2-3 tasolla Smile aattellin kyl jos viel ennen joulua menis kokeilemaan dancee viime kerrasta on vähän aikaa. What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
Marie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Marie


Viestien lukumäärä : 301
Ikä : 37
Location : Toijala
Registration date : 28.04.2009

Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilijoita Hämeenlinnasta??   Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Icon_minitimeKe Joulu 07, 2011 12:36 am

No mä en ole hämeenlinnasta mutta läheltä kummiski! Olin 3 tasolla tanssiva ennen raskautta nyt kai about alottelevaa 2 tasoa. Voimat vielä hakusessa ja kehon hallinta kun on kummiskin kroppa vähän muuttunut mittasuhteiltaan vaikka aika saman kokoinen olenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eowyn_
intermediate inverter
intermediate inverter
Eowyn_


Viestien lukumäärä : 108
Ikä : 38
Location : Hämeenlinna
Registration date : 31.10.2010

Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilijoita Hämeenlinnasta??   Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Icon_minitimeKe Joulu 07, 2011 11:19 am

Tanssimaan vaan niin voimat palautuu Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 03.08.2011

Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilijoita Hämeenlinnasta??   Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Icon_minitimeTo Joulu 22, 2011 7:25 am

On meitä täällä muitakin cheers Vielä 1-tasoa hinkataan, mutta kyllä täältä noustaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Eowyn_
intermediate inverter
intermediate inverter
Eowyn_


Viestien lukumäärä : 108
Ikä : 38
Location : Hämeenlinna
Registration date : 31.10.2010

Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilijoita Hämeenlinnasta??   Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Icon_minitimeTo Joulu 22, 2011 9:26 am

Sieltä se lähtee!! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Jenny. Y
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 29.12.2011

Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilijoita Hämeenlinnasta??   Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Icon_minitimeTo Joulu 29, 2011 2:01 pm

Täällä myös yks hämeenlinnalainen just kakkostasolle siirtynyt Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Eowyn_
intermediate inverter
intermediate inverter
Eowyn_


Viestien lukumäärä : 108
Ikä : 38
Location : Hämeenlinna
Registration date : 31.10.2010

Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilijoita Hämeenlinnasta??   Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Icon_minitimePe Joulu 30, 2011 1:18 pm

Jee hienoa!! Smile cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Polecat
intermediate spinner
intermediate spinner
Polecat


Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 23.11.2009

Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilijoita Hämeenlinnasta??   Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Icon_minitimeLa Helmi 11, 2012 10:16 am

Mä myös ilmoittaudun tänne Hämeenlinnalaisten joukkoon vaikka koti löytyy Hyvinkäältä.
Hämeenlinnassa on opiskelut ja tankotunnit. Tällä hetkellä vaan kerran viikkoon pystyn tunneilla käymään, mutta ehkä tähän tulee muutosta vielä joskus.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoilijoita Hämeenlinnasta??   Tankoilijoita Hämeenlinnasta?? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankoilijoita Hämeenlinnasta??
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: