Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Uutena täällä huutelen.

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
SydänSydän
intermediate inverter
intermediate inverter
SydänSydän


Viestien lukumäärä : 123
Registration date : 28.02.2012

Uutena täällä huutelen. Empty
ViestiAihe: Uutena täällä huutelen.   Uutena täällä huutelen. Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 2:58 pm

Tosiaankin rekisteröidyin vasta tossa hetki sitten ja tää kyseinen keskustelu pomppas ekana esille tuolta viestien valtamerestä.
Ite oon kans aika toivoton noitten temppujen kanssa (perse painaa liikaa) mut spinnit on mun juttu ja tämän viestiketjun ansiosta sain niiiiiiiin paljon uusia ideoita joten kiitos siitä Laughing

Ite oon kokeillu kehitellä kans uusia spinniyhdistelmiä niitten lisäks mitä tunneilla opitaan ja lemppariks on muodostunu selkeesti reverse grapistä karuselliin
tai taka ja etuheilahdusten kautta takakoukusta karuselliin (jos joku ymmärtää yhtään mitä yritän selittää Razz )

Sit kattelin tuossa Evgeny Greshilovin World Pole Dance Championshipsissä esittämää koreoo jossa kohdassa 3.14 tulee spinni jossa toinen käsi on lattiassa (en tiedä onko kyseisellä liikkeellä jotain "oikeaa" nimeä Shocked ) jota oon yrittäny opetella...mutta ei vaan tähän pieneen kaaliin mee miten käden saa oikealle korkeudelle, että toinen yltäisi maahan...tähän mennessä harjottelun tuloksena on ollu vaan joko ilmassa tehtyä samaa liikettä kun on ote liian korkealla tai vaihtoehtoisesti pään jääminen jumiin tangon ja käden väliin kun yrittää könytä liian alhaalta läpi Razz Joten jos jollain on jotain hyvää vinkkiä miten sen sais tehtyä sillain kivasti ja sulavasti ni saa kertoa! Mun aivokapasiteettini ei oo riittänyt löytämään vastausta Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Uutena täällä huutelen. Empty
ViestiAihe: Vs: Uutena täällä huutelen.   Uutena täällä huutelen. Icon_minitimePe Huhti 13, 2012 7:08 pm

Tarkotat roundabouttia. Näin superlyhyesti ja nopeesti pari juttua.Lähe hakemaan ensin hitaasti sitä liikerataa. Lattialla olev käsi toimii mulla paremmin kun on leveenä. Sisäjalka kiertää suorana ulkokautta. Kun menee hitaasti hyvin voit lähteä hakemaan nopeutta ja viemään sitä ilmaan.Toivottavasti autto ees jotain, jos ei voin joskus vääntää tutoriaalin kuinka sen itse teen ja opetan.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Uutena täällä huutelen.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Tavoitteesi?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: