Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Urheilurintaliivit

Siirry alas 
+7
Saila
anpa
Neneth
SaMaJA
Tiu
AnskuN
Lumikki
11 posters
KirjoittajaViesti
Lumikki
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 7
Location : Hyvinkää
Registration date : 29.01.2012

Urheilurintaliivit Empty
ViestiAihe: Urheilurintaliivit   Urheilurintaliivit Icon_minitimeLa Toukokuu 05, 2012 2:10 am

Ovatko hyvännäköiset tai muotoiset urheilurintsikat täysin mahdottomia löytää?

Tavalliset Lindexiltä bongatut urheiluliivit ovat halvat ja päällä mukavat, tukevat kyllä, mutta latistavat muutenkin minimalistisen b-kupin poveni lättänäksi pannariksi ja olisi kiva joskus löytää sellaiset joissa ei näyttäisi ja tuntisi oloaan pieneksi pojaksi Rolling Eyes .

Valikoimaa löytyy nykyään vaikka kuinka, varsinkin netistä tilaamalla mutta alusvaatteen tilaamisessa on se paha puoli ettei niitä useinkaan saa palauttaa. Se on aikamoinen riski kun hinnat kuitenkin saattavat olla aika huikeita. Sovittaminen kaupassa olisi fiksumpaa, mutta en millään löydä kauppoja joissa olisi hyvä valikoima.

Olen kuullut huhuja että topattujakin sporttiliivejä nykyään olisi jossain olemassa. Ja hyvin istuvia, kivan värisiä, ja kuosisia.

Kertokaapa siis hyvistä löydöistä!
Takaisin alkuun Siirry alas
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

Urheilurintaliivit Empty
ViestiAihe: Vs: Urheilurintaliivit   Urheilurintaliivit Icon_minitimeLa Toukokuu 05, 2012 7:52 am

Mulla ei ole tissejä nimeksikään (b-kupista ei ole tietoakaan), mutta tankoilun myötä olen päässyt eroon tästä kriiseilystä kun on ollut aika vaikea välttää tuota pienissä vaatteissa peilin edessä keikkumista ; ) Nykyään viihdyn ihan mikä tahansa riekale päällä, ja mun kroppa on yksinkertaisesti sellainen kuin se on.

Jos nyt kaikesta huolimatta etsit topattuja urheilurintsikoita, niin mulla on yhdet tosi kevyesti topatut rintsikat, joiden nimi on Nike Definition Bra. Ne istuu musta tosi hyvin. En ole varma, että tehdäänkö juuri tuota mallia enää, mutta Nike Swooshia olen joskus testannut sovituskopissa, ja se on istuvuudeltaan ihan vastaava. Näitä Niken rintsikoita myydään esim. Intersportissa, joten ei välttämättä tarvitse tilata sokkona netistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiu
intermediate inverter
intermediate inverter



Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.10.2010

Urheilurintaliivit Empty
ViestiAihe: Vs: Urheilurintaliivit   Urheilurintaliivit Icon_minitimeLa Toukokuu 05, 2012 10:12 am

Nikellä on mun mielestä hyviä urheilurintsikoita etenkin tankoilukäyttöön. Tangolla riehuessa ei kuitenkaan ihan samalla tavalla tarvitse tukea kuin vaikka juostessa. Mun mielestä parhaimmat Niken urheilurintsikat on just noi Swooshit. Ne eivät ole mitään rumiakaan, kun on kaikkia kivoja värejä. Tosin itselläni on c-kuppi, joten en osaa sanoa mitä tekee pienemmille rinnoille, mutta itselläni ainakin nostaa ihan mukavasti eikä litistä.

Niin joo ja Nikellä on kans sellanen mallisto, jossa ne olkaimet on sellaset ohuet, jotka menee ristiin takaa. Ne ei tue juuri ollenkaan, mutta jos rinnat haluaa esille niin ei ole pelkoakaan, etteikö näin tapahtuisi. Väritkin ovat ihan nättejä ja nimenomaan tuo malli on sellanen naisellisempi. Mun mielestä tuo malli käy ihan hyvin tankoiluun etenkin jos on pienemmät rinnat niin ei varmaan tunnu epämukavaltakaan. Itselläni tulee ne päällä jo vähän tukala olo, mutta kotona oon kyllä niillä treenaillut. Very Happy

Ja siis onhan näitä kauppoja vaikka mitä! Stadium, Intersport, Stokka, Sokos jne. Kyllä niistä urheilurintsikoita löytyy aivan varmasti, kun vaan lähtee etsimään. Very Happy Ja jos ei itse löydä niin aina voi pyytää myyjän apua.
Takaisin alkuun Siirry alas
SaMaJA
basic spinner
basic spinner
SaMaJA


Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 37
Location : Helsinki
Registration date : 23.08.2011

Urheilurintaliivit Empty
ViestiAihe: Vs: Urheilurintaliivit   Urheilurintaliivit Icon_minitimeLa Toukokuu 05, 2012 2:37 pm

Itse suosin ShockAbsorberin uhreilurintsikoita ja ei ne minusta yhtään pahan näköisiäkään ole. Itsellä on kuppi F tai G ja ympärys 65, niin tahtoo välillä olla haastavaa sopivien urheilurintsikoiden löytäminen. Suomessa vaan tahtovat olla kalliita, mutta jahka löytää sopivan mallin ja koon, niin ulkomailta saa tilattua joistain paikoista jopa alle puoleen hintaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Neneth
intermediate inverter
intermediate inverter
Neneth


Viestien lukumäärä : 131
Location : Espoo
Registration date : 03.11.2011

Urheilurintaliivit Empty
ViestiAihe: Vs: Urheilurintaliivit   Urheilurintaliivit Icon_minitimeSu Toukokuu 06, 2012 11:33 am

Tämä on nyt sit vaan tällanen älä-tee-samaa-virhettä-ku-minä -kommentti Laughing Mä ostin GoExposta ShockAbsorberin urkkaliivit, semmoset pinkit jotka oli tosi tukevat päällä ja kivan näkösetki. Ongelma piilee siinä, että ne on sellaset toppi-malliset, joissa on olkaimilla hakaskiinnitys tuolla yläselässä (vaikee selittää, joten tässä pari kuvaa).

Urheilurintaliivit _smaller
Urheilurintaliivit _smaller

EI TOIMI TANGOLLA MILLÄÄN TAVALLA!
Vähän väliä aukee noi kiinnitykset ja on muuten sairaan haastavaa pukea ja ottaa pois ku on nihkee tai hikinen. Lisäks noi hakaset on semmosessa paikassa, ettei itse yllä laittaan niitä kiinni, joten kaveri joutuu hommiin Laughing

Juoksulenkillä kyllä ihan mahtavat!
Takaisin alkuun Siirry alas
anpa
basic spinner
basic spinner
anpa


Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 02.05.2012

Urheilurintaliivit Empty
ViestiAihe: Vs: Urheilurintaliivit   Urheilurintaliivit Icon_minitimeSu Toukokuu 06, 2012 11:36 am

Mulla on pakko hehkuttaa ShockAbsorberin urheilurintsikoita! Mulla on elämän aikana ollu yhet urheilurintsikat, koska nää on vaan aivan loistavat! Yläasteella ostin, elikkä ainaki sellasen 10 vuotta (piti pari kertaa laskee uusiksi kun en meinannu uskoa) on ollu aktiivisessa käytössä (mm. taekwondoa) ja vieläkin on todella hyvässä kunnossa. Siskolla on sattumoisin kans sama malli käytössä ja seki on rakkaudessa. Tuntuu hyviltä ja kestää katseen. (toppimalli, eli ei mitään irtoilevia kiinnityksiä) *hehkutus, hehkutus*

Topatuista en tiiä mitään, mutta sanoisin kans että kantsii urheilurintaliivit ettiä tollasista "paremmista" paikoista (urheiluliikkeet stokka jne), niistä luulis löytyvän valikoimaa joka makuun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Urheilurintaliivit Empty
ViestiAihe: Vs: Urheilurintaliivit   Urheilurintaliivit Icon_minitimeLa Toukokuu 12, 2012 6:52 pm

kävin tänään sovittamassa noita shokkeja. ei oo kyllä ajateltu tuota kiinnitystapaa mun mielestä

Urheilurintaliivit 750003-0426_2?$ProductLarge$

miten ihmeessä noi ylemmät hakaset kuuluisi laittaa kiinni? mä en osannu pukee noita päälle sitten ollenkaan niin että olis noi ylemmät hakaset itse saanut kiinni confused

eikä noi tuntunu niin tukevilta kuin hehktutetaan.. ehkä joku toinen malli olis tukevampi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Riesa
intermediate spinner
intermediate spinner
Riesa


Viestien lukumäärä : 51
Ikä : 38
Location : Oulu
Registration date : 12.01.2012

Urheilurintaliivit Empty
ViestiAihe: Vs: Urheilurintaliivit   Urheilurintaliivit Icon_minitimeLa Toukokuu 12, 2012 8:40 pm

Runsaammaan poven omaaville suosittelen kaverini kauppaa www.lumingerie.fi.

Sieltä varsinkin http://www.lumingerie.fi/PublishedService?pageID=3&action=view&groupID=317&OpenGroups=317,424,341,312,null, löytyy ENELL-mallisto, jos haluaa että rintavarustus ei hölly esim juostessa tai muussa hytkyvässä lajissa tongue . Itse käytän ( D-kupin bosat... ) enellejä tankoillessa ja on tukevat! Tosin enell-liivien hakaset edessä kannattaa topilla suojata niin ei vahingossa naarmuta tankoa. Jotku jostain syystä ällöää noita useita hakasia enelleissä, mut eipä tuossa mene kun puoli minuuttia ku on liivit päällä. Eikä rupee tissit roikkuun ainakaan sit sen takia, että on pitänyt huonoja urkkaliivejä.

Ja niin...Lumingerien liivejä saa tilata, kokeilla kotona ja palauttaa jos ei sovi. Ja palvelu pelaa, ja jos ei pelaa niin mä voin käydä murisemassa sitten naapurissa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Urheilurintaliivit Empty
ViestiAihe: Vs: Urheilurintaliivit   Urheilurintaliivit Icon_minitimeLa Toukokuu 12, 2012 8:44 pm

Mulla on just noi Sailan testaamat liivit. Laitan molemmat hakaset kiinni kun liivit on lantiolla ja siitä kiepasautan ne ylös. Ja ovat tukevat kun valitset koon oikein. Pyydä myyjä avuksi. Niiden pitää olla pirun napakat ja pukeminen oli hankalaa ennen kuin opin tekniikan. Nyt se ei oo hankalaa ollenkaan.

Mä ostin vuosikausia vääränkokosia liivejä. Kerran sitten Rovaniemen Triumphin myyjä ei suostunut myymään mulle yhtä toppimallia. Ammattilainen näki et koko ei ollu oikea. Mulla on ympärysmitta rinnan alta tosi pieni ja kuppikoko taas tosi iso. Noi liivit on mulle ihan parhaat. En oo löytäny niistä mitään muuta huonoa kuin sen et ne on aika arvokkaita. Mulla on niitä kolmet.

Ei hypi tissit silmille enää!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Urheilurintaliivit Empty
ViestiAihe: Vs: Urheilurintaliivit   Urheilurintaliivit Icon_minitimeLa Toukokuu 12, 2012 11:11 pm

pitänee käydä sovittamassa asiantuntijan kera.. olin meinaan nyt ihan prismassa noita koittamassa, kun ajattelin että tilaan sitten briteistä halvemmalla..
Takaisin alkuun Siirry alas
kottarainen=)
intermediate inverter
intermediate inverter
kottarainen=)


Viestien lukumäärä : 103
Ikä : 45
Location : hki
Registration date : 14.04.2011

Urheilurintaliivit Empty
ViestiAihe: Vs: Urheilurintaliivit   Urheilurintaliivit Icon_minitimeLa Toukokuu 12, 2012 11:54 pm

mulla on casall in .ne on ollu kyl huippuhyvät.tais olla intersportista..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Herkkupurkki
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Herkkupurkki


Viestien lukumäärä : 331
Ikä : 49
Location : Helsinki
Registration date : 13.06.2010

Urheilurintaliivit Empty
ViestiAihe: Vs: Urheilurintaliivit   Urheilurintaliivit Icon_minitimeSu Toukokuu 13, 2012 8:00 am

Mee Saila jonnekkin missä on asinatuneva myyjä. Munkin kuppikoko meni heittämällä ihan uusiksi! Yhtäkkiä olinkin hoikka ja isotissinen!! =) Helsingissä sain hyvää palvelua Sokoksella.

Takaisin alkuun Siirry alas
iku69
Superman
Superman
iku69


Viestien lukumäärä : 845
Location : Tornio
Registration date : 27.01.2011

Urheilurintaliivit Empty
ViestiAihe: Vs: Urheilurintaliivit   Urheilurintaliivit Icon_minitimeSu Toukokuu 13, 2012 8:36 pm

Hei, Kannattee käydä alusvaateliikkeissä tsekkaan tilanne, saa ammattilaisen apua ja myyjät tosiaankin täälläkin ammattilaisia. Sanoo mikä koko on hyvä.
Valmistajista riippuen koot vaihtelevat. Ei kannate tissihommissa tuijottaa vaan kokoa, tämä mulle menny 100 vuotta, otan sen Very Happy

Vielä kun valitsee jonku puljun, joka ollu useamman vuoden samalla omistajalla pystyssä !!
Wink
Itse ostin täällä alusvaateliikkeestä omat urheilu liivit ja ovat hyvät. Maksavat hiukan mut kannattee satsata.

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Urheilurintaliivit Empty
ViestiAihe: Vs: Urheilurintaliivit   Urheilurintaliivit Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Urheilurintaliivit
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: