Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ongelmia, X-pole !

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
attolinnA
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 19.07.2012

Ongelmia, X-pole !  Empty
ViestiAihe: Ongelmia, X-pole !    Ongelmia, X-pole !  Icon_minitimeTo Heinä 19, 2012 9:14 pm

Eli siis olen selaillut paljon kaikkia aihealueita täältä ja osaan vastauksia löytänyt ja osaan en.
Perustaustatiedot nyt tähän alkuun heti Smile Olen tanssia siis harrastanut 12 vuotta, hiphoppa, balettia, showtanssia ja pääasiassa tuota tanssillista voimistelua. Olen siis valmiiksi notkea, ja lihaksia löytyy ja nyt päätin sitten tähän tarttua tähän tankoihastukseeni. Wink Olen tilaamassa siis 45mm kromista staattista X- pole sport tankoa, tämän sain suurinpiirteen selvitettyä mikä voisi olla paras. Mutta kuinka kauan krominen sitten lämpenee? Kokemuksia tästä .

Kuitenkin, tässä on nyt muutama ongelma. Monet ovat kirjoittaneet, mihin kattoihin tuo X-pole on paras asentaa, ja mulla on myös siihen kattoon liittyvä ongelma, mutta lisäksi vielä sähkö/lämmityspaneelit katossa. Ohuita, leveitä levyjä siis siellä katossa. Niissä on siis välejä, mutta en tiedä yhtään missä. Omakotitalo, rakennettu 20 vuotta sitten, ei mitenkään voi kukaan täällä asunut muistaa missä ne paneelit sijaitsee.

Lisäksi, voiko tankoa asentaa muun kun kannattelevan tukipuun kohdalle, että voinko sen tuohon keskelle huonetta siis laittaa. Jos en , miten tämänkin saisin selville? Ainiin, katto on kyprokkikatto, kuulema saattaa pieni painautuma jäädä siitä, tätä en koe haitaksi.
Eli miten voin selvittää, että mihin siis voin tangon asentaa näiden kattoparrujen ja paneeleiden rajoittamissa olosuhteissa?
Jostain laitteesta täällä puhuttiin joka saattaa selvittää jotain noista?

Juu ja anteeksi tietämättömyys ja tyhmät kysymykset, olen ihan oikeasti tietämätön pale
Takaisin alkuun Siirry alas
Retu
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Retu


Viestien lukumäärä : 374
Registration date : 15.07.2011

Ongelmia, X-pole !  Empty
ViestiAihe: Vs: Ongelmia, X-pole !    Ongelmia, X-pole !  Icon_minitimeMa Heinä 23, 2012 3:15 pm

Hei,

Tanko kannattaa asentaa kantavan rakenteen kohdalle jotta se ei pääse löystymään ja irtoamaan. Nuista sähköpaneeleista yms en osaa sanoa mitään ku en ees tiiä mitä ne on. Koputtelemalla sä varmaan löydät sellasen kohdan missä on tukirakenne kohta. Ääni on kipakampi eikä kaiu siinä rakenteen kohdalla...vaikee selittää miltä se kuulostaa Neutral Toinen aihtoehto on sitten tietty että purkaa sitä kattoa vähän siitä kohtaa mihin on tangon suunnitellu laittavansa. Se on ehkä paras vaihtoehto jos ei halua rikkoa paikkoja tai itseään.

Lisää aiheesta löydät täältä http://spinaround.niceboard.org/t362-mista-tiedan-mihin-tangon-voi-sijoittaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://retaraven.blogspot.com/
 
Ongelmia, X-pole !
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» ongelmia kuvien kanssa
» Pito-ongelmia kotitangossa
» NORDIC POLE EVENT Pole Dance Showcase Oulussa la18.4 su19.4
» Pole Dancing Syllabus /Pole Dancing Advancement and Accredit
» Rock the pole vs. pole 4 fit

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: