Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 X-Pole Xpert - Hieman käyrä/banaani, normaalia vai pilalla

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
M4ri
basic spinner
basic spinner
M4ri


Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 35
Location : Jyväskylä
Registration date : 19.07.2012

X-Pole Xpert - Hieman käyrä/banaani, normaalia vai pilalla Empty
ViestiAihe: X-Pole Xpert - Hieman käyrä/banaani, normaalia vai pilalla   X-Pole Xpert - Hieman käyrä/banaani, normaalia vai pilalla Icon_minitimeKe Elo 29, 2012 8:47 pm

Tein nyt oman aiheen tälle, josko sais nopeammin vastauksia. Menetän varmaan yöunetkin tän takia yhyy Sad

Tiivistettynä: Onko normaalia, että tangon kaikki kappaleet ei oo millilleen suoria/spinniasetuksella ja käsillä pyörittäessä se näyttää banaanimaisen käyrältä, vai onko mun tanko pilalla heti alkuunsa?

Eli siis, sain mun tangon eilen (jee! Very Happy). Kokosin sen illalla hitaasti ja hartaasti ja huomasin, että ku pistää sen spinnihommelin päälle ja pyörittää käsillä sitä tankoa nii se vähä niiku heiluu. Tai siis näyttää, että se tanko olis hieman banaanina pale Kuitenkaan en satavarmasti oo kiristäny liikoja missään vaiheessa, ku en ees oo uskaltanu laittaa sitä kireelle nii et sitä vois käyttää.. (Voiko johtua siis siitä, että se olis ollu liian löysällä?)

Mutta siis päätin tänään purkaa tangon alkutekijöihin ja kasata uudelleen, että josko vika häviäis. Purin tangon äsken osiin ja aloin kattomaan, että onko se jotenkin käyrä. Muut osat näyttäis olevan ok, mutta A-kappale on siitä jostain keskivaiheen alapuolelta vähän käyrä!! affraid

Oonko mä oikeesti voinu hajottaa ton jo nyt? Vai onko toi joku valmistusvika?
Vai onkse ihan normaalia, että ne tangon pätkät ei oo iiiiihan prikulleen suoria? confused Paniikki iskee ku en tiiä uskallanko nyt kasata tota tai mitä sille pitäis tehä Sad
Ottaa nii paljon päähä, jos mä sen oon epähuomiossa jo hajottanu... Vaikka en tiiä miten se ois ollu ees mahollista.
Oonko vaa missannu jonku jutun ja kuvittelen omiani? Tai siis et onks jotain mitä tolle voi tehä? Kauheesti kysymyksiä, mut ku täällä ollaan melkee itku kurkussa ja paniikissa omg. Voi itku sentäs No

Kyseessä on 45mm krominen xpert. Voi apuaaaa... Seinää vasten ku kattoo sitä a-kappaletta, nii se on yläreunasta vino. Ja vaan toiselta puolelta. Ja silt puolelt, jolta se on vino niiin yläreunan ja seinän väliin jää n.3mm tilaa, kun muualta on seinässä kiinni. Mittasin jopa, ettei tartte mun huonoihin arvioihin luottaa. Onks tommonen 3mm heitto nyt yhtä kuin pilalle menny tanko vai onks se ihan normaalia? monkey
Takaisin alkuun Siirry alas
eika
intermediate inverter
intermediate inverter
eika


Viestien lukumäärä : 194
Location : Lahti
Registration date : 07.05.2009

X-Pole Xpert - Hieman käyrä/banaani, normaalia vai pilalla Empty
ViestiAihe: Vs: X-Pole Xpert - Hieman käyrä/banaani, normaalia vai pilalla   X-Pole Xpert - Hieman käyrä/banaani, normaalia vai pilalla Icon_minitimeTo Elo 30, 2012 6:00 am

Mun kolmesta tangosta ykskään ei oo ollu ihan millilleen suora, ja silti oon niillä tehny. Omasta mielestäni siis tommonen kolmen millin vänkyrä on ihan ok, eli ei sun tanko oo hajalla ja käyttökelvoton. Smile Voit kuitenki olla yhteydessä sinne mistä ostit tangon, niin saat virallisenki mielipiteen asiasta. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
M4ri
basic spinner
basic spinner
M4ri


Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 35
Location : Jyväskylä
Registration date : 19.07.2012

X-Pole Xpert - Hieman käyrä/banaani, normaalia vai pilalla Empty
ViestiAihe: Vs: X-Pole Xpert - Hieman käyrä/banaani, normaalia vai pilalla   X-Pole Xpert - Hieman käyrä/banaani, normaalia vai pilalla Icon_minitimeTo Elo 30, 2012 6:16 am

Mä mietinki, et tuskin niistä ykskään voi olla ihan prikulleen millilleen suora Very Happy Et ehkä tommonen parin millin heitto on ihan normaalia... Asentelen sen uudelleen tänään pystyyn ja katon et mitenkä suoraan sen saan. Jos kaikki näyttää iha hyvältä nii antaa olla Very Happy Jos se ei näytä hyvält ni otan yhteyttä pole a holiciin Smile Kiitos vastauksesta, helpottaa mun panikointia ku mun tanko ei ookkaan niin poikkeava muista ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





X-Pole Xpert - Hieman käyrä/banaani, normaalia vai pilalla Empty
ViestiAihe: Vs: X-Pole Xpert - Hieman käyrä/banaani, normaalia vai pilalla   X-Pole Xpert - Hieman käyrä/banaani, normaalia vai pilalla Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
X-Pole Xpert - Hieman käyrä/banaani, normaalia vai pilalla
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» HELP! (x-pole xpert)
» x-pole xpert staattisuusongelma
» X-pole Xpert ohjeet suomeksi?
» Apua X-pole XPERT tankoni on vino!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: