Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Brodeeratut treenipyyhkeet

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
helipsu
intermediate inverter
intermediate inverter
helipsu


Viestien lukumäärä : 168
Ikä : 44
Location : Vantaa
Registration date : 17.07.2012

Brodeeratut treenipyyhkeet Empty
ViestiAihe: Brodeeratut treenipyyhkeet   Brodeeratut treenipyyhkeet Icon_minitimeLa Syys 08, 2012 7:16 pm

Foorumia selailassani näin polecatin tekemän treenipyyhkeen ja aloin sitten etsimään, löytyisikö jostain päin Suomea yritys, jolta voisi tilata itselleen pyyhkeen. Löysin googlettamalla www.pyyhekauppa.com verkkokaupan, jolla oli eri kategorioittain kuvia. Laitoin yrittäjälle sähköpostia ja kysyin, että onnistuisiko omasta kuvasta tehty brodeeraus ja hän otti haasteen mielenkiinnolla vastaan Smile
Brodeeratut treenipyyhkeet Pyyhe ja tässä lopputulos Smile
Kysyin yrittäjältä Sinikalta, että saanko mainostaa häntä täällä ja hän antoi luvan, eli jos hänelle toimittaa mustavalkoisen siluetti kuvan, jota hänen ei tarvitse enää käsitellä, hän ei pyydä kuvan käsittelystä mitään, mutta jos kuvaa on muutettava vastaamaan haluttua lopputulosta, maksaa se kuvankäsittely kustannukset eli 40€. Olen toimittanut hänelle kaksi kuvaa, joista toinen komeilee tuossa pyykeessä ja toinen tässä:
Brodeeratut treenipyyhkeet Tankoprodeeraus2
Jos käyttää näitä + oma nimi brodeeraus, ei maksa kuin pyyhkeen hinnan + postikulut
ja jos toimittaa itse suoraan yhtä helpon siluetti kuvan, ei maksa kuin pyyhkeen hinnan + postikulut, mutta jos toimittaja joutuu muokkaamaan kuvaa, ottaa hän kuvan käännöstä tuon 40 egeä, jonka tuossa jo mainitsin.

Mä olen kyllä valmis muokkaamaan itse kuvani siihen muotoon, että hänelle lähettäessä en maksa muuta kuin pyyhkeen tai kylpytakin normaalin hinnan Smile Ja suosittelen kyllä lämpimästi hänen palvelujaan, en muista milloin viimeksi olisin Suomessa saanut yhtä hyvää palvelua I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lifebyheli.blogspot.fi/
 
Brodeeratut treenipyyhkeet
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: