Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta?

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
gRauuu
basic inverter
basic inverter
gRauuu


Viestien lukumäärä : 34
Ikä : 28
Location : Helsinki
Registration date : 02.08.2012

Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta? Empty
ViestiAihe: Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta?   Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta? Icon_minitimePe Marras 02, 2012 3:56 pm

Olen pahoillani jos tästä asiasta on täällä puhuttu jo, mutta en nähnyt vastaavaa aihetta joten päätin pyöräyttää oman koska tää asia on ollut mun mielessä jo pitkään Razz

Elikkäs, kunhan kummastelen tässä, miksei tankotanssistudioilla voitaisi myydä ns. "oheistuotteena" tankotanssissa käytettäviä varusteita esim. grippiapuja, vaatteita, puhdistusaineita... Itellä ainakin kynnys lähteä ettimään niitä vartavasten jostain netistä tms. on aika suuri mm. siksi etten omista nettipankkia.

Mulla on kyllä tunne että näin myös tehdään jo joissakin paikoissa mutta itse en ole vielä törmännyt sellaisiin paikkoihin. Joten, miten ois? Tankostudioiden omistajat (ja muutkin), pistättekö mietintämyssyyn? I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.stillprettycharmed.blogspot.com
kottarainen=)
intermediate inverter
intermediate inverter
kottarainen=)


Viestien lukumäärä : 103
Ikä : 45
Location : hki
Registration date : 14.04.2011

Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta?   Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta? Icon_minitimePe Marras 02, 2012 8:38 pm

joo mä oon samaa mieltä! Oona, ota gymille?=)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vertical Club
basic inverter
basic inverter
Vertical Club


Viestien lukumäärä : 37
Registration date : 24.07.2012

Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta?   Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta? Icon_minitimeMa Marras 05, 2012 12:47 pm

Hei kaikki innokkaat harrastajat,

Vertical Clubille tulee myyntiin pian iTac-, Gorilla Gold- ja Dry Hands-pitoaineita käsille. Tuotteet soveltuvat sekä liukkaille että hikisille käsille ja vartalolle.

Ilmoitamme kunhan saamme tuotteet studiollemme! Smile

Yt.,

Team Vertical Club Oy
www.verticalclub.fi
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.verticalclub.fi
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta?   Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta? Icon_minitimeMa Marras 05, 2012 12:58 pm


Myös Ready set pole täällä Jyväskylässä myy pitoapuja (Gorilla, iTac, Dry hands ja Tite grip).

Ja puhdistusaineethan saa mistä tahansa apteekista Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta? Empty
ViestiAihe: Vs: Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta?   Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankotarvikkeita tankotanssistudioilta?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Harrastuspaikat-
Siirry: