Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Uudet jamit helsinkiin...??!!!

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
FaeryMe
intermediate spinner
intermediate spinner
FaeryMe


Viestien lukumäärä : 59
Registration date : 23.01.2008

Uudet jamit helsinkiin...??!!! Empty
ViestiAihe: Uudet jamit helsinkiin...??!!!   Uudet jamit helsinkiin...??!!! Icon_minitimeMa Huhti 07, 2008 9:06 pm

Hei Tasuni !
Mulla oli niin ihunata Jamitella ja ihan varmasti niin monilla kaikilla muillakin, että uskaltaisinkohan mä toivoa uusintoja jo toukokuun ensimmäisenä viikonloppuna.?. Olisin silloin Suomessa taas ja olisi niin ihanaa toukokuukin saada ihanasti pyörimään tangon ympärillä.

Olis parasta queen
¨
Ja kiitos vielä kerran!
Takaisin alkuun Siirry alas
kristalli
intermediate inverter
intermediate inverter
kristalli


Viestien lukumäärä : 137
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 24.01.2008

Uudet jamit helsinkiin...??!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet jamit helsinkiin...??!!!   Uudet jamit helsinkiin...??!!! Icon_minitimeMa Huhti 07, 2008 10:17 pm

Satavarmasti mukana jos... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Uudet jamit helsinkiin...??!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet jamit helsinkiin...??!!!   Uudet jamit helsinkiin...??!!! Icon_minitimeTi Huhti 08, 2008 12:29 pm

Very Happy no voi hyvä ihme, en kyllä arvannut että näin valtava innostus iskisi päälle. Pelkään vähän että ei niin pian onnistu täällä Helsingissä, mutta ehkä Tampereella? Siellähän näitä on järjestelty vähän tiheämmällä tahdilla. RTP:n tiloja en pysty vuokraamaan noin vaan kun siellä on viikonloppuisin paljon polttareita ja muita yksityistilaisuuksia, ja tämänkin päivän säätämisessä meni aika kauan aikaa. Milloin tulet sitä seuraavan kerran suomeen?
Takaisin alkuun Siirry alas
tinga1911
intermediate inverter
intermediate inverter
tinga1911


Viestien lukumäärä : 106
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 17.01.2008

Uudet jamit helsinkiin...??!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet jamit helsinkiin...??!!!   Uudet jamit helsinkiin...??!!! Icon_minitimeTi Huhti 08, 2008 4:37 pm

Kyllä ne pitää joskus onnistua järkkäämään uudestaan, niin meikäläinen laittaa rahat valmiiksi säästöön matkoja varten Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/tinga1911
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Uudet jamit helsinkiin...??!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet jamit helsinkiin...??!!!   Uudet jamit helsinkiin...??!!! Icon_minitimeTi Huhti 08, 2008 6:14 pm

Varmasti jarkataan uudestaan, en vain tieda voiko ihan kuukauden valein niita pitaa. Tosin helpompi on saada paiva jarkattya lyhyella kuin pitkalla varoitusajalla, koska polttareita ilmaantuu aina enemman lahempana jotain tiettya viikonloppua. FaeryMe, enta seuraavalla kerralla kun tulet Suomeen?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Uudet jamit helsinkiin...??!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet jamit helsinkiin...??!!!   Uudet jamit helsinkiin...??!!! Icon_minitimeTi Huhti 08, 2008 10:27 pm

tinga, jos aikataulut vaan yhtään kohtaa mä olen varmaan tulossa seuraaviin autolla. Näihinkin jameihin puhuttiin josko olis mun auto otettu, mutta satuin sitten itse olemaan poissa maasta sillä hetkellä, eikä muut tytöt tainnut mitään yhteiskuljetusta järjestää. Mun vaan tosiaan pitää sit tietää hyvissä ajoin etukäteen kun on omiakin kiireitä Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content





Uudet jamit helsinkiin...??!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Uudet jamit helsinkiin...??!!!   Uudet jamit helsinkiin...??!!! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Uudet jamit helsinkiin...??!!!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» North European Championship Tukholmassa 23.1.2010
» Halloweenbileet / jamit
» Jamit Tampereella 28.6
» JAMIT 7th Heaven (TAMPERE) la 26. 3. klo 16 :)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: