Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Kisakokemuksia

Siirry alas 
+12
Ezeei*Roxx
Martta
hemuliini
OonaK
mujuvaa
Ashta
Nepu
AnskuN
sluippa
Jennn
Faerie
sinuski
16 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Kisakokemuksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Pole debut   Kisakokemuksia - Sivu 2 Icon_minitimePe Maalis 29, 2013 11:21 am

[quote="Ezeei*Roxx"] Oon vissiin vähän ristiriitainen tyyppi kun toisaalta haluaisin hulluna esiintyä mutta toisaalta tiiän että jännitän kovasti. Tuo quote]

Tiedän niin ton tunteen!! Ja lähetin videon, nyt sitten piinaa odotellessa kuin käy pale
... Tilasin tota Gorilla Grippiä, mutta ei välttis toimikaan mulla... Hyvin tarttuu ku käspäs paperi, mutta päästää kuitenkin hien vähän ajan päästä läpi ja sitte onkin aika mielenkiinosta kun tulee sellanen märän ja tahmeen sekotus.. Kuitenkin huomasin, että kun jonkun aikaa lämmenny käsissä niin toimii paremmin kun heti laitettuna?? Oonkohan siis ees käyttänyt sitä oikein? Eli nyt olis käsiä kuivattavat grippivinkit kultaakin kalliimmat... Dry hands oli ainakin toistaseks pole a holicilla loppu Sad Ja sekin tuntuu toimivan vaan hetkellisesti..

Mut koreo on nyt suurinpiirtein valmis ja nyt sitten vaan hiotaan, vaikka sitten vaan kavereille esitettäväks pirat

Tuuthan heti Ezeei*Roxx kertoo, että pääsitkö kun tito tulee Smile Ja oliks muita hakuvideon lähettäneitä? Olis kiva panikoidsn yhdessä I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Kisakokemuksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kisakokemuksia   Kisakokemuksia - Sivu 2 Icon_minitimePe Maalis 29, 2013 1:44 pm


Tite grip ja dry hands on parhaat kuivattavat pitoavut, Tite hyvissä ajoin etukäteen laitettuna ja tosiaan Dry Handsin vaikutus ei kestä niin kauaa eli sitä sopii lisäillä treenin aikana. Itse käytän esiintymisissä näitä kahta päällekkäin, pitää just sen muutaman minuutin minkä tarvitseekin Smile Ja voin myös lohduttaa että se hikoilu helpottaa sitä mukaa kun treeniä karttuu, tai ainakin sen kanssa oppii elämään. Noita tahmaisia eli gorillaa ja Itacia en laittais käsiin ollenkaan, ei ainakaan minun hikitassuissa ole kuin haitaksi. Sopivat paremmin vartalolle. Käsiin oon joskus käyttänyt myös mighty gripiä ja nestemäistä magnesiumia, lisäävät pitoa mutta eivät siihen hikoiluun auta.

Minä hain kanssa Debutiin mutta Highlights-sarjaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Kisakokemuksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kisakokemuksia   Kisakokemuksia - Sivu 2 Icon_minitimeLa Maalis 30, 2013 1:20 pm

Martta kirjoitti:

Tite grip ja dry hands on parhaat kuivattavat pitoavut, Tite hyvissä ajoin etukäteen laitettuna ja tosiaan Dry Handsin vaikutus ei kestä niin kauaa eli sitä sopii lisäillä treenin aikana. Itse käytän esiintymisissä näitä kahta päällekkäin, pitää just sen muutaman minuutin minkä tarvitseekin Smile Ja voin myös lohduttaa että se hikoilu helpottaa sitä mukaa kun treeniä karttuu, tai ainakin sen kanssa oppii elämään. Noita tahmaisia eli gorillaa ja Itacia en laittais käsiin ollenkaan, ei ainakaan minun hikitassuissa ole kuin haitaksi. Sopivat paremmin vartalolle. Käsiin oon joskus käyttänyt myös mighty gripiä ja nestemäistä magnesiumia, lisäävät pitoa mutta eivät siihen hikoiluun auta.

Minä hain kanssa Debutiin mutta Highlights-sarjaan.


Mitä tarkoitat suunnilleen tolla hyvissä ajoin laitettuna tite gripistä puhuessasi? Saan kaverilta sen kokeiluun, että toimiiko mulla Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Kisakokemuksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kisakokemuksia   Kisakokemuksia - Sivu 2 Icon_minitimeLa Maalis 30, 2013 1:55 pm


Sellanen puoli tuntia ennen treeniä on hyvä laittaa niin ehtii vaikuttaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Kisakokemuksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: ..   Kisakokemuksia - Sivu 2 Icon_minitimeLa Maalis 30, 2013 3:08 pm

Okra! Kiitos tiedosta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Kisakokemuksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Valituksi tulleita?   Kisakokemuksia - Sivu 2 Icon_minitimeLa Maalis 30, 2013 10:16 pm

Onks täällä kukaan saanut tuetää tulleensa valituksi??

Koko päivän ootellu tietoja, mutta pitänee tulkita, etten tullut valituksi tänä vuonna...? Sad

Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Kisakokemuksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kisakokemuksia   Kisakokemuksia - Sivu 2 Icon_minitimeLa Maalis 30, 2013 10:18 pm

Ottakaa huomioon, että tässä on nyt pääsiäiset ja muut. Tarkkaan en tiedä milloin tietojen pitäisi tulla, mutta kannattaa nyt odotella ihan rauhassa vaan ennen kuin heittää hanskat tiskiin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Kisakokemuksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kisakokemuksia   Kisakokemuksia - Sivu 2 Icon_minitimeLa Maalis 30, 2013 10:28 pm


Eipä oo postia tullut, luulen että tietoja ei ole vielä lähetetty kun ei muilta kisaan hakeneiltakaan ole mitään kuulunut. Eipä tässä hätää, mutta se on kyllä järjestäjän homma ottaa huomioon ne pääsiäiset ja muut, jos on tiettynä päivänä luvattu joku tieto julkistaa niin totta kai ihmiset odottavat että niin myös tehdään. Ei lupailla sellaista mitä ei pystytä hoitamaan. Mutta, odotellaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Skyie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Skyie


Viestien lukumäärä : 208
Location : Kuopio
Registration date : 10.03.2012

Kisakokemuksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kisakokemuksia   Kisakokemuksia - Sivu 2 Icon_minitimeLa Tammi 11, 2014 11:33 am

Onko nykyään niin, että kisoissa ja tapahtumissa suosittaisiin enemmän 45mm tankoja kuin 50mm tankoja? Aiemmin se taisi olla nuo 50mm turvallisuussyistä, mutta onko asia muuttunut?
Tuli tästä mieleen, että PoleArtissakin 45mm.
http://poledancecompetition.wordpress.com/2014/01/10/sizes-and-spaces/
Takaisin alkuun Siirry alas
http://skyie-omablogi.blogspot.com
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

Kisakokemuksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kisakokemuksia   Kisakokemuksia - Sivu 2 Icon_minitimeLa Tammi 11, 2014 10:27 pm

Ei kai missään kisoissa ole käytetty pariin vuoteen 50mm tankoja? 45mm on uusi standardi suurimmassa osassa kilpailuita, tosin Australiassa taidetaan kisata vielä kapeammillakin tangoilla.

Mä en ainakaan osaisi kisata 50mm tangolla! Mun mielestä 48mm fitpolekin on liian paksu..
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Kisakokemuksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kisakokemuksia   Kisakokemuksia - Sivu 2 Icon_minitimeSu Tammi 12, 2014 11:52 am

Joo nykyään on turvallisemmat kiinnityssystemmit olemassa, jolloin noita kapeempia tankoja voidaan käyttää, vaikka korkeutta olisikin enemmän.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Kisakokemuksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kisakokemuksia   Kisakokemuksia - Sivu 2 Icon_minitimeSu Tammi 12, 2014 12:19 pm


Mullakin on jotenkin mennyt ihan ohi tällainen uudistus, onpa kiva juttu. Itellekin jo se 48mm on vähän liikaa, 50-millisellä oon tehnyt vain ekassa Pole Debutissa ja kamalaa oli Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Skyie
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Skyie


Viestien lukumäärä : 208
Location : Kuopio
Registration date : 10.03.2012

Kisakokemuksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kisakokemuksia   Kisakokemuksia - Sivu 2 Icon_minitimeSu Tammi 12, 2014 10:48 pm

No sitä minäki ihmettelen ku oon ollu yleensä niin ajan hermolla, ja sitten tämmöstä on tapahtunu mun nenän alla Very Happy Mulla on oma tanko 50mm titaani, enkä osaa sillä oikein mitään tehä, tuntuu niin hirveeltä jöötiltä, ku metalli on muutenki liukkaampi ku toi 48mm fitpole mihin oon tottunu. Oma x-stage on 45mm kromi, sen paksuus tuntui _täydelliseltä_. Oon alkanu harkita vaihtoa tän kotitangon osalta, mitästä suotta tekemään asioita vaikeesti jos ei kerta missään enää törmää noin isoihin tankoihin. Toisaalta oon henkisesti kiintyny mun nykyseen, miten sen tohtii hylätä... Sad Ja tokihan sen kanssa kehittyy aika jäätävät puristusvoimat.
First world problems Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://skyie-omablogi.blogspot.com
Sponsored content





Kisakokemuksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Kisakokemuksia   Kisakokemuksia - Sivu 2 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kisakokemuksia
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: