Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Urheiluvammat

Siirry alas 
+118
laurus
Cristine16
ollu
nita
OonaK
hiekkis
Malin
W_devil
hheidii
minorvok
mujuvaa
iitaliina
Paprika
eika
Tazze
BLAAAAACK
Neneth
Polecat
zayah
AnskuN
SaMaJA
marraskuu
Päivi
lilith84
yonski
Caralee
Tiiku
Tiu
Nexu
iku69
Mortianna
hpl
erika
Retu
sonkos
Manares
Vekexxx
Nepu
Pandakarhu
shadow87
maya.s
Elegia
Martta
Goldie
Herkkupurkki
Unya
annakatariina
jolla
SusannaR
Nahkis
pineapple
Jenni H
Ivanka
salama
Farang
liisan
neitinopsa
nasu
Inila
Nina
Ewy
Lotta.
Jutta
Johanna
Marie
Eeva
angela
karti
LaraK
Em Kay
Hiirenvirna
Zahrain
piija
tiko
Olgimax
FemmeFatale
Hennu/Henriikka
downthepole
Maris^
hemuliini
Razz
Dahlia D.
maimiau
Iiris
wilmiina
Jenni
Sonja
tankomau
sluippa
Ish
christina
vesi
Foxmagon
papaija
Henna.C
Kati
Samira
merqus
celya
pikkukissa
Carnivora
Lissuwursti
kajakki
Cherrie
annukka
Ashta
JonnaK
miukattus
-Hanna-
Kirsi
Miia
Sanni
nekuliini
Kat Da
Nanna H.
AdminSusie
tasuni
Iina
122 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Seuraava
KirjoittajaViesti
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeTi Joulu 14, 2010 5:09 pm

Tajuan mitä tarkotat, mutta tuo termi on mulle uus, itte aatellu sitä lähinnä "laskeutumisena ja sukeltamisena " lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
hemuliini
Superman
Superman
hemuliini


Viestien lukumäärä : 1067
Ikä : 41
Location : Porvoo
Registration date : 10.08.2009

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeKe Joulu 15, 2010 9:19 am

Kiitos vastauksista!
Toivottavasti kyse ois tosta liiasta treenistä, niin lepo jeesais. Kiitti marie tosta pakaran hierontavinkistä, se voi hyvin olla että on pakara ois tosi juntturassa.

Tarkennan nyt vielä, että ihan vain muutaman kerran tein kunnon rankat venyttelyt salitreenin päälle (ja salitreenissä olin tehnyt myös jalkoja kunnon painoilla) ja sillä hetkellä spagu meni ilman suurempia vaikeuksia. Kyllähän mä siis tiesin, että tätä ei suositella heti treenin päälle, mutku mutku... Rolling Eyes
No, tää venyttämättömyys on tullut nyt vasta jälkeenpäin, eli esim. nyt oon tehnyt venyttelyt tanssitunnin tai kävelylenkin päälle, ja ei mee pohjaan, ei ees lähelle. Lisäksi istuen V-asennossa en enää saa jalkoja auki kun vajaat 90-astetta! Siis joskus saan, joskus en, eikä mitään logiikkaa liittyen saman tai edellisen päivän treeneihin. Rassaavaa.. Evil or Very Mad Mutta tosiaan, treenaan kyllä aika paljon, n.10h viikossa; kunnon jalkatreeni salilla, 3x tankoa, tanssitunti, lenkkeilyä.. Ehkä mun jalat on vaan rasittuneet ja siksi junttaroivat? I don't know..

Tänään taas salia, joten ei pääse testaamaan mikä on spagutilanne. Huomenna lepopäivä ja silloin pääsen yrittämään. Voi kun venyisin taas normaalisti..
Ja ehkä saan joululahjaksi hierontaan lahjakortin, se on sitten viimonen toivo. santa
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeKe Joulu 15, 2010 9:49 am

Kiinnostaisi myös kuulla vinkkejä. Mulla spagut menee vain kunnon lämmittelyllä, mutta oudointa on, että mun parempi jalka on vaihtunut. Eli kun ekaa kertaa sain spagun about 1,5 vuotta sitten, sain sen vasen jalka edessä ja se oli mun parempi puoli. Nykyään on toisin päin eli oikea jalka edessä venyy paljon paremmin. Olen myös huomannut, että mulla on joku perusjumikiristys vasemman jalan takareidessä, mikä varmaan tähän on syynä, mutta en vielä ole keksinyt, millä sen saisi pois...

Mulla muuten talvi vaikuttaa ikävästi notkeuteen eli talvella venyn huonommin, koska on kylmä ja koska olen enemmän töissä ja teen istumatyötä. Viikko toimistossa istumassa tietokoneen äärellä kiristää etenkin takareidet ja selän kivasti. Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeKe Joulu 15, 2010 2:29 pm

Nasu: Invertoitko aina vasen jalka edeltä? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeKe Joulu 15, 2010 2:48 pm

Tarkista nasu myös miten seisot, siis ihan normielämässä (eikä vain urheillessa) Very Happy Minä seison aina niin, että paino on vasemmalla jalalla, sen sijaan että olisi tasaisesti molemmilla. Fyssari mulle tosta joskus motkotti, ja olen yrittäny kauheesti skarpata..
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeKe Joulu 15, 2010 9:45 pm

Heh, totta, yleensä tulee invertoitua vasen jalka edellä, etenkin ennen, nykyään menee varmaan vähän tasaisemmin, mutta enpä oo asiaa edes ajatellut. Smile Ja voisi varmaan tosiaan kiinnittää huomiota tohon seisomiseen ja muuhun normielämään, tiedän ainakin, että mulla on taipumus yliojentaa polvet seistessä.
Takaisin alkuun Siirry alas
neitinopsa
intermediate inverter
intermediate inverter
neitinopsa


Viestien lukumäärä : 156
Ikä : 35
Location : Vantaa
Registration date : 13.09.2010

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeTi Tammi 18, 2011 7:03 am

Nyt kun selkä on parantunut, niin molemmat ranteet sano poks. Taidan puristaa tankoa liikaa Sad Olisikohan kapeammasta tangosta apua tähän?
Takaisin alkuun Siirry alas
Lotta.
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Lotta.


Viestien lukumäärä : 369
Ikä : 38
Location : Helsinki
Registration date : 05.04.2010

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeTi Tammi 18, 2011 7:18 am

neitinopsa kirjoitti:
Nyt kun selkä on parantunut, niin molemmat ranteet sano poks. Taidan puristaa tankoa liikaa Sad Olisikohan kapeammasta tangosta apua tähän?

Voi höh Sad Tai entäs vaikka stressipallo, ootko kokeillu?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeTi Tammi 18, 2011 9:41 am

Kapeempi tanko on hyvä ensiapu, samaten pitoavut jos teet trikkejä (ei tartte puristaa niin lujaa kun on ihan tahmassa muutenkin ja tietää, että pysyy). Powerball on hyvä pidemmän aikavälin suunnitelma niin saa puristusvoimaa ja ranteita kehitettyä turvallisesti Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
neitinopsa
intermediate inverter
intermediate inverter
neitinopsa


Viestien lukumäärä : 156
Ikä : 35
Location : Vantaa
Registration date : 13.09.2010

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeTi Tammi 18, 2011 1:20 pm

Pitää kokeilla noita ja jos vaikka vaihtaisin ton mun tangon kapeempaan ja johonkin muuhun, kun kromiseen Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
liisan
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 23.12.2010

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: ei niinkään vammat, mutta..   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 19, 2011 11:42 am

En nyt oikein tiedä kuuluuko tämä vammakategoriaan, mutta sen verran kipeetä tekee että laitetaan paremman puutteessa tänne:D

Olen käynyt tankotanssitunneilla nyt muutaman kuukauden. Luulisi jotenkin, että keho tottuu tähän joskus, mutta ilmeisesti ei? Taas viime tunnin jäljiltä vasemmassa pohkeessa on kaksi pesäpallon kokoista mustelmaa, samoin kun sisäreidestä löytyy n 15 cm pitkä 3 cm leveydeltään oleva sinimustakaunotar. Molemmat h**vetin kivuliaita. Oikeassa jalassa taas jalkapöydässä pesäpallon kokoinen mustelma (joka syntyy aina jo kesken tunnin, muut mustelmat yleensä näkee kaikessa kauneudessaan vasta seuraavana päivänä). Tämän lisäksi oikeassa jalassa satunnaisia mustelmia, mm polvitaipeessa varsin iso ja kivulias yksilö.

Ymmärsin tämän kaiken aluksi. On luonnollista, että jalat osuu tankoon ja mustelmia muodostuu. Kuitenkin vanhana kilpaurheilijana, ja kahta hyvin erilaista lajia valmentaneena uskaltaisin väittää, että vammat on yleensä merkki siitä että tekee jotain väärin? Täten esitänkin kysymykseni: teenköhän minä jotain väärin? Tiedostan että mustelmat sun muut on hyvin yksilöllisiä, mutta hauskin juttu tässä on se, että nämä ovat minun ekat mustelmat vuosiin. Normaalisti olen se ihminen kelle ei tule mistään iskusta yhtään mitään jälkiä. Mainittakoon, että mustelmani pahenevat käytännössä joka tunnilla. Varmaankin johtuu siitä, että vanhat jäljet ei parane kunnolla (?). Lajiin täysin hurahtaneena toivon etten ole ikuisesti tuomittu tähän kipuun ja rumiin jalkoihin, luvatakaa edes joku että nää lähtee joskus pois..
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 19, 2011 12:49 pm

Yleensä mustelmia tulee, kun ei kontrolli riitä vielä tehtäviin liikkeisiin. Jos teet lähinnä spinnejä kokeile ottaa vähemmän vauhtia ja tehdä liikkeet hallitummin. Minkään näköisiä "törmäyksiä" ei tunnin aikana pitäisi tulla. Polvitaivemustelmat tulee usein tangon väärästä paikassa - useimmissa liikkeissä joissa tanko näyttää olevan polvitaipeessa on tanko oikeasti enemmän pohkeen ulkosyrjää tai takareittä vasten, varsinaisesti polvitaipeeseen tanko otetaan hyvin harvassa liikeessä.

Jalkapöytään tulee usein mustelmia virheellisestä kiipeämistekniikasta. Katso, että puristat polven sisäpintaa tankoa vasten, ja kannat suuren osan painosta polven sisäsyrjällä. Jalkapöytä on tankoa vasten melko kevyesti vain estämässä jalkan lipsahtamista tangon ohi kun polvea painetaan tankoon. Jos paino on jalkapöydällä ja tanko on sisäreittä, ei polven sisäsyrjää vasten, tulee usein todella rajuja mustelmia jalkapöytään.

Kun käyt seuraavaksi tunnilta kerro ohjaajallesi mustelmistasi ja pyydä häntä kiinnittämään erityistä huomiota tekniikkaasi ja mustelmien ehkäisyyn. Mustelmat ovat toki osa lajia, mutta eivät, kuten monet tuntuvat ajattelevan, välttämätön ja jatkuva osa joka "vain kuuluu lajiin." Huolellisella tekniikalla mustelmat ovat vältettävissä, ja vaikka toki uusia asioita opetellessa tulee aina uusia mustelmia kun harvoin tekniikka on kerrasta kohdallaan, niin ainakin vanhoissa liikkeissä mustelmien pitäisi parin kerran jälkeen lakata. Ei se että keho tottuu, vaan että oppii Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 19, 2011 12:52 pm

hmm, teenköhän mäkin invertoidessa jotain väärin ku mul on jatkuvasti vasemmas kädes mustelma just siin kohas mihin tanko tulee Very Happy
sellasii pienii pilkkui.. vaikee selittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 19, 2011 12:56 pm

Yleensä ensikertalaisilla on tanko invertoidessa joko kainalossa tai puolittain hauista vasten. Sit kun mennään ylös ja tanko luiskahtaa kohdalleen tai kainaloon tulee ruhjeita. Tätä on vaikee selittää ja näyttäessäkin vaikeahko hahmottaa, mutta pidon pitäis olla linjalla KYLKI - KYYNÄRVARSI. Rintakehä on kokonaan tangon takana ja lantio kokonaan tangon edessä, sisäkäden kyynärvarsi on kiedottu tangon ympäri ja ulkokäsi on heti sisäkäden päällä noin oman otsan korkeudella. Vyötärö pitää paikkansa ja edes ylösalaisin kääntyessä tanko ei luiskahda kylkiluiden yli kainaloon vaan pysyy vyötäröä vasten, rintakehä ja lantio yhä samoilla puolilla tankoa kuin aloittaessa. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 19, 2011 3:10 pm

Wau, Iina kiitos!!! I love you Musta tuntuu, että vihdoin tajusin, mitä mä teen väärin invertoidessa!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 19, 2011 3:32 pm

ok eli mullakin on tanko varmaan liikaa kainalossa.. tähän tyyliinkö pitäis olla? kohdassa 1:45 lähtien

Takaisin alkuun Siirry alas
Farang
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 19.11.2009

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 19, 2011 4:54 pm

Mä saan mustelmia koko ajan ja tosi herkästi. Usein aamulla heräilen ja huomaan yöllä riehuneeni itseni taas mustelmille. Baari-ilta näkyy seuraavana koko kropassa pieninä mustelmina. Lisäksi mulla mustelmat kestävät viikko tolkulla.

Kun aloitin tankotanssin, niiin näytin pitkäänaivan törkeälle ja opettajatkin ihmettelivät kuinka voin aina olla niin pahasti mustelmilla. Eikä se ollut pelkästään kolhimisesta, istunnasta ja takanojasta sisäreisissä saattoi olla kymmeniä pieniä mustelmia Smile Kun tekniikka kehittyi niin mustelmatkin alkoi jäädä ja nykyään niitä tulee vain uusista liikkeistä ja varsinkin jos joku "uusi ihoalue" altistuu. Ja nykyään tosi harva mustelma tulee treeneistä, hankin niitä muuten sitten elämässä ihan riittävästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeKe Tammi 19, 2011 11:40 pm

Saila, toi ois aika perfect jos toi ei hyppäis ylös vaan nostais jalat rintaan ja sit katsois ylös ja kallistais haballa taakse Smile Asento on hyvä, mitä hupparilta näkee. Käsivarret just sillee ku yritin selittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
maimiau
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
maimiau


Viestien lukumäärä : 400
Ikä : 34
Location : Tammela, Tre.
Registration date : 13.06.2009

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeTo Tammi 20, 2011 7:46 am

tuli tästä sellanen olo et aika paljon on parannettavaa ihan perusasioissa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://parassiskomaailmassa.wordpress.com/
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeTo Tammi 20, 2011 10:54 am

Hassua, mä löysin ton Sailan laittaman videon just viikonloppuna. Smile Totesin, että haluan oman invertointitekniikan nyt kuntoon, koska esmes ilmainvertit ei suju vieläkään kovin hyvin, niin ja vasemmalta puolelta invertoiminen on edelleen aika tahmeeta. Mua ainakin jeesasi tuon hahmottaminen, että lantio tulee selkeesti tangon eteen ja hartiat tangon taakse. Toinen juttu on se, että tilttaa kunnolla eli laskee yläkroppaa alas. Homma kevenee huomattavasti. Mut treeniähän se vaatii. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
liisan
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 23.12.2010

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeTo Tammi 20, 2011 1:27 pm

kiitos vastauksista, niin mä vähän arvelinkin että jonkun täytyy olla pielessä.. no pitää tänään erityisesti kiinnittää huomiota noihin juttuihin ja sormet ristiin että jalat ei oo enää viikonloppuna näin kirjavat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Eeva
intermediate inverter
intermediate inverter
Eeva


Viestien lukumäärä : 140
Ikä : 39
Location : Helsinki
Registration date : 28.07.2009

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimePe Helmi 04, 2011 9:31 pm

Missä täällä olikaan juttua lapa ongelmista? Nyt en löydä mistään..

Tuntuu että olen hajottanut, tai jumittanut vasemman lapani. Juuri kun luin täältä aiheesta ja päätin että nyt pitää laittaa invertointi tekniikka kuntoon ja treenata molempia puolia yhtä paljon, ettei itselle sattuisi mitään vammoja.
TAI sitten vain kuvittelen koko jutun, kun aihe on pyörinyt päässä viimeiset pari päivää. Toivotaan niin. Very Happy

Kipua ei siis tunnu, vain paineen tunne. Ja hartioita taakse vetäessä/ pyöritellessä saattaa pienesti vihlaista.
Takaisin alkuun Siirry alas
salama
basic inverter
basic inverter
salama


Viestien lukumäärä : 36
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.07.2010

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimePe Helmi 04, 2011 10:19 pm

Eeva: tuolla vitutus-ketjussa oli viimeisimmät lapakeskustelut, myös tässä vammaketjussa on jonkin verta. Jos sulla nyt tuntuu painetta/kipua niin kannattaa pitää parantelutauko ja käydä vaikka rauhallisesti salilla jotta selkä ei jumahda kokonaan, selän parantelulle liike tekee hyvää. Mutta itse oon yksi noista lapansa pitemmäksi aikaa paskanneista, ei ole helppo vaiva ollenkaan. ELi nyt jos se varoittelee niin voisi varmaan olla pieni lepo paikallaan ja sit palata tekniikan harjoitteluun? Arvailisin, näin mallikkona mutta saman kokeneena Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimePe Helmi 04, 2011 11:26 pm

Yhdyn edelliseen puhujaan!
Mullakin teki pitkän riesan tuo lapanen aikoinaan, kun se ensin "meni vaan vähän" ja meinasin että kyllä se siitä, enkä kuunnellu kropan varotuksia.. NO, ei se siitä, ja sehän oli useemman kuukauden tankoilukatko sitte väistämättä sillon Evil or Very Mad Vaati muutaman osteopaattisession ja sitkeetä varovaista kuntoutusta, että sain sen takasin ruotuun.
Joten, ota iisisti jonkin aikaa, keskity vaikka venyttelyyn sen aikaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitimeMa Helmi 07, 2011 1:03 pm

Mäkin sain joulun alla kuumeilun takia perutun osteopaattiajan vihdoin varattua sunny Eri osteopaatille kuin millä yleensä käyn ihan kokeilun vuoksi.

Josko toi pyörtyileminenkin helpottaisi, on ollu niskat niin jumissa, että sormet puutuu, ja hauisnostojen jälkeen tehdyt venytykset meinaa viedä tajun. Sain myös kinesioteippaukset käsivarsiin, saa nähdä kuinka vaikuttaa tai vaikuttaako. Ensi viikolle uusi aika tilanteen tarkistukseen.

Mulla on siis toinen jalka pikkuisen lyhyempi, lantio vinossa, sit puolestaan rintaranka kierossa toiseen suuntaan ja selässä lievä skolioosi Very Happy Josta sit aiheutuu koko ajan toispuoleista jumia sinne tänne. Kaikki on tosi pientä heittoa jota ei oikeen millään voi korjatakaan, vähän viat siellä täällä tasapainottaa toisiaan kun kroppa pyrkii tasapainoon. Ei kai mistään urheiluvammasta voi puhua, mutta kyllä aika paljon urheilua vaikeuttavasta ongelmasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content





Urheiluvammat - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 14 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Urheiluvammat
Takaisin alkuun 
Sivu 14 / 24Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 24  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: