Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Urheiluvammat

Siirry alas 
+118
laurus
Cristine16
ollu
nita
OonaK
hiekkis
Malin
W_devil
hheidii
minorvok
mujuvaa
iitaliina
Paprika
eika
Tazze
BLAAAAACK
Neneth
Polecat
zayah
AnskuN
SaMaJA
marraskuu
Päivi
lilith84
yonski
Caralee
Tiiku
Tiu
Nexu
iku69
Mortianna
hpl
erika
Retu
sonkos
Manares
Vekexxx
Nepu
Pandakarhu
shadow87
maya.s
Elegia
Martta
Goldie
Herkkupurkki
Unya
annakatariina
jolla
SusannaR
Nahkis
pineapple
Jenni H
Ivanka
salama
Farang
liisan
neitinopsa
nasu
Inila
Nina
Ewy
Lotta.
Jutta
Johanna
Marie
Eeva
angela
karti
LaraK
Em Kay
Hiirenvirna
Zahrain
piija
tiko
Olgimax
FemmeFatale
Hennu/Henriikka
downthepole
Maris^
hemuliini
Razz
Dahlia D.
maimiau
Iiris
wilmiina
Jenni
Sonja
tankomau
sluippa
Ish
christina
vesi
Foxmagon
papaija
Henna.C
Kati
Samira
merqus
celya
pikkukissa
Carnivora
Lissuwursti
kajakki
Cherrie
annukka
Ashta
JonnaK
miukattus
-Hanna-
Kirsi
Miia
Sanni
nekuliini
Kat Da
Nanna H.
AdminSusie
tasuni
Iina
122 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Seuraava
KirjoittajaViesti
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeTi Toukokuu 20, 2008 10:13 pm

ei ole tenniskyynerpää onneksi! Smile kiltti rokotuslääkäri jolle mulle oli jo valmiina aika tänään kattoi samalla mun kättä ja sanoi että oon vaan venäyttäny ranteeni ja et ei muita rajoitteita kun että älä tee mitään mikä sattuu.. ja nyt kun mulla on ollu tuki ranteessa tän päivän ni koko ajan pikkusen parempi olo Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeKe Toukokuu 21, 2008 7:08 am

No hyvä! Very Happy Tenniskyynärpää on aika v-mäinen ja pitkäkestoinen vaiva nimittäin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeKe Toukokuu 21, 2008 2:03 pm

Nää urheiluvammat alkaa olla jo yleinen vitsaus harrastajilla. Juuri sain viikon sairaslomaa, tulehduskipulääkkeitä ja kipugeeliä. Raivostuttaa, kun on niin paljon kaikkea mitä haluaisi kokeilla, mutta ei pysty. Sad (Aina salaa saatan kyllä vähän pyörähtää tangolla) Mutta ehkä parempi pitää viikko etäisyyttä tankoon ja töihin nyt, kuin monta viikkoa joskus myöhemmin..
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeKe Toukokuu 21, 2008 2:15 pm

Razz No en lääkäriin ole mennyt vielä(!)Mutta viikko sitten alkanut selkäkipu ei ole oikein ottanut laantuakseen..Kyljessä on sellainen olo,että joku olisi laittanut kylkiluiden väliin kuplamuovia ja on ikäänkuin puristava kipu..Hmmmff..Kaikki tunnit olen nyt perunut ja kotona lepäilen mobilaattia selkä täynnä Mad Kiukku on äärimmäinen,koska lomaa on jäljellä tämä viikko ja en ole saanut mitään uutta aikaiseksi tämän vaivan takia.. scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeKe Toukokuu 21, 2008 10:09 pm

Voi itku miten sietamatonta. Todella otan osaa Annukan vaivaan ja oon iloinen etta Kirsin on menossa ohi. Mulla repas kanssa selasta viime viikonloppuna yhen kerran kun yritin yhta hankalaa ylosmenoa perhoseen ihan rattivasyneena, mutta onneks, onneks jai siihen. Mutta ihan selvasti toi vasen lavanalusta jatkuvasti muistuttelee itsestaan ja pitaa mut varovaisena - tammi-maaliskuun tunneilla nimittain rupesin ylimielisesti taas tulemaan inverted V:sta alas samaa tieta kuin mennaan ylos, ja nain se sitten oli taas johtaa samaan vaivaan. Se on vaan uskottava etta ma en tee sita enaa ikina ja silla siisti! Naa teidan suht pitkakestoset vaivat viela lisaa mun paattavaisyytta. Haluan pysya kunnossa!
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeKe Toukokuu 21, 2008 11:04 pm

Juu selkävaivat on kyllä vitsaus ja rannevaivat varmasti myös..onneksi olen niiltä säästynyt..Nyt illalla selkä on antanut jo "elon merkkejä" parempaan suuntaan ja viikonloppuna matkustan Kuopioon mamman hoiviin ja ah,saunomaan..että luulisi vaivan olevan ohi ensiviikon alkuun cheers ja koska tankoa ei voi mukaan ottaa, niin olen kuin pakkolomalla sitten lol! Ja jos selkä on kunnossa ensiviikolla, niin jumankauta on luvassa hikiset treenimeiningit!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeKe Toukokuu 21, 2008 11:07 pm

Voi toivottavasti Kirsi ja Annukka tulisitte nyt pian kuntoon Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
miukattus
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 40
Location : Espoo
Registration date : 23.02.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeLa Toukokuu 24, 2008 9:30 pm

Tosiaan nuo kädet mullakin vaan vaivaa vieläkin. Tää tankoilu on ihan sairasta näemmä Laughing Kaikki paikat kaikilla vaan hajoilee.
Juttelin noista käsistä yhden työkaverin kanssa, joka harrastaa telinevoimistelua ja hän sanoi kanssa kärsineensä samanlaisesta vaivasta, jos joutui paljon roikkumaan rekillä. Tosin kuulemma ei ole enää pitkään aikaan vaivannut. Hiukan mietiskeltiin niin tosiaan vaikuttaisi olevan samaa vaivaa kun penikat jaloissa.
Viikon verran melkein aina täytyy pitää paussia, että kädet kestää, tosin ne kestäisivät vallan mainiosti rääkkiä useammin, ellei töissä pitäisi nostella joka päivä raskasta tavaraa. Ootellaan, kärsitään ja kasvatetaan itsekuria Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeSu Toukokuu 25, 2008 1:06 pm

vähän OT, mutta peruin just mun varauksen huomiselle tunnille.. tanjan tunnille on nyt sit ainakin yks vapaa paikka.. ranne on vieläkin kipeä enkä voi riskeeraa että menis pahempaan kuntoon kun pe ja la isot tentit, kyseessä kuitenkin mun kirjotuskäsi
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeSu Toukokuu 25, 2008 3:20 pm

Voi ei! Yritä,Kirsi,parantua pian I love you !!!Minun selkä ei ole enää kipeä..Vuhuuuu!!!Katselen huomisen tekniikan aikana sitten,että onko todentotta parantunut..Kyllä saunalla on ihme vaikutus lihaksiin!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeSu Toukokuu 25, 2008 3:51 pm

kiva kuulla että sun selkä voi paremmin Annukka Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
kajakki
intermediate spinner
intermediate spinner
kajakki


Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 42
Location : Tampereen seutu
Registration date : 03.05.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimePe Kesä 13, 2008 1:59 pm

Minulla on nyt parin viime tunnin jälkeen ollut sormet kipeänä. Tai tarkemmin sanottuna vasemman käden nimetön, pikkurilli ja keskisormi puolesta välistä ylöspäin. Kun tämä kipuilu kerran ilmenee tuntien jälkeen, niin olen ajatellut, että se varmaankin johtuu tankoilusta. Onko muilla ollut vastaavaa ja onko helpottanut ajan kanssa? Sitäkin olen miettinyt, että onkohan otteessa vikaa - voiko oireilla noin?

Todennäköisesti kyse on vaan siitä, että minulla ei ole tarpeeksi voimaa vasemassa kädessä - eikös? tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
Cherrie
Superman
Superman
Cherrie


Viestien lukumäärä : 770
Ikä : 36
Registration date : 27.04.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimePe Kesä 13, 2008 2:02 pm

Mulla oli sama homma aluks. Nimetön puutui ja sormenpäät ihan kipuisia! Mutta meni kyllä sittemmin ohi. En tiedä mistä johtuu, tottumuskysymys vai kädenasennossa vika. Saattanee johtua myös liiallisesta puristamisesta, ainakin itellä helpotti kun ei rystyset valkosena ja hampaat irvessä puristanu tankoa! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimePe Kesä 13, 2008 2:26 pm

Voi johtua ihan siitäkin, että puristaa niin kovaa. Joka tapauksessa kävisin lääkärillä tarkistamassa, ettei ole esimerkiksi karpaalitunnelisyndroomasta kyse. http://www.katajanokanfysiatriasema.com/Rannekanavasyndrooma.html

Voi olla toki vain voimien puutteestakin kiinni, eli jos ei voima oikein riitä tulee helposti puristettua vähän liian kovaa, mistä sitten seuraa kipuja. Mutta lääkäriin, hus hus.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
kajakki
intermediate spinner
intermediate spinner
kajakki


Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 42
Location : Tampereen seutu
Registration date : 03.05.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeSu Kesä 15, 2008 9:13 am

Kiitos vastauksista. Täytyy tarkkailla tuota kättä. Lääkäriin olen menossa muissa asioissa kesäloman aikana, joten samallahan sitä kysyisi tuosta kädestäkin siellä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Lissuwursti
intermediate inverter
intermediate inverter
Lissuwursti


Viestien lukumäärä : 146
Ikä : 32
Location : espoo
Registration date : 06.03.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeTo Kesä 19, 2008 9:40 pm

jep... eka kerta tänään kun tulin suoraan päälaki edellä alas. Ja vielä liikkeestä missä oon onnistunu monest aijemmin ilman mitää ongelmia! nyt mul on vieläki iha hutera ja sellanen outo olo, vasen puoli selästä ihan lukossa.. täytyy varmaan jättää ainaki pariks viikoks tankoilu kokonaan, en ihan oikeesti pysty liikkuu ees kävellen kunnolla... oikeesti pelästyin niin paljon ku ihan pää suoraan edel alas vaa.. mut tyylil sentää!
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeTo Kesä 19, 2008 9:57 pm

Kuten sanoin jo toisaalla, että hush hush lääkäriin heti!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeTo Kesä 19, 2008 10:52 pm

Voi ei..aivotärähdys??!!!Miian sanoin Lääkäriin ja heti!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Lissuwursti
intermediate inverter
intermediate inverter
Lissuwursti


Viestien lukumäärä : 146
Ikä : 32
Location : espoo
Registration date : 06.03.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeTo Kesä 19, 2008 11:43 pm

ääääää en haluu.. meen sit vasta ku on jotai sillee oikeesti ongelmii. nyt päätä vaa vihloo ja terveysneuvonnast sano et mutsin pitää kaks kertaa yö tulla kattoo oonko elossa :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimePe Kesä 20, 2008 8:49 am

mun mielestä se on jo kyllä ongelma jos tuut päälles alas siinä voi mennä niskat ja pää. luultavasti se on aivotärähdys kuten annukka sano mutta silti lääkäriin että ne saa tarkastettua ettei ole mitään muuta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimePe Kesä 20, 2008 10:55 am

Shocked pale Luin tän nyt vasta... apua, toivottavasti oot käyny siellä lääkärissä!!! Tuu nyt hyvä nainen ilmottelee että oot ok Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Lissuwursti
intermediate inverter
intermediate inverter
Lissuwursti


Viestien lukumäärä : 146
Ikä : 32
Location : espoo
Registration date : 06.03.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimePe Kesä 20, 2008 3:08 pm

jees iha kunnossa ollaan, kerran oksensin mut sen jälkee ei oo ollu mtn. Nyt on vaa oikeesti munan kokonen kuhmu päässä :'DD ja selkäki tuntuu jo paremmalta mut en nyt varmaan viikkoon ainekaan tuu tunneille kuitenkaa.. plääh Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 24, 2008 11:20 am

No tunnillehan se tuli heti maanantaina. Mutta onneksi lepäili suuren osan ajasta. Toivottavasti voit jo paremmin! Hurjalta kuulostaa... Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Lissuwursti
intermediate inverter
intermediate inverter
Lissuwursti


Viestien lukumäärä : 146
Ikä : 32
Location : espoo
Registration date : 06.03.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 24, 2008 10:00 pm

toi selkäkipu säteilee vasempaan lonkkaan/lantioon kävely sattuu.. mitähän sille vois tehä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitimeTi Kesä 24, 2008 10:07 pm

Mee nyt hyvä likka näyttäytymää lääkärille
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
Sponsored content





Urheiluvammat - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Urheiluvammat   Urheiluvammat - Sivu 3 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Urheiluvammat
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 24Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: