Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Erotiikka tankotanssissa

Siirry alas 
+3
kristalli
annukka
Iina
7 posters
KirjoittajaViesti
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Erotiikka tankotanssissa Empty
ViestiAihe: Erotiikka tankotanssissa   Erotiikka tankotanssissa Icon_minitimeSu Huhti 20, 2008 10:55 am

tankotanssija kirjoitti:
Mä en oikein osaa nähdä noita flow-treenejä mitenkään erotiikkaan liittyvänä. Tai ketkutuksenakaan. Ite jotenkin miellän ketkutuksen jotenkin hivenen nykiväksi perseen pyörittämiseksi, ja "eroottisen" tanssimisen selkeästi erotiikkaan tähtäävänä, esim. vartalon hyväilynä käsillä tanssimisen lomassa. Tämä ei nyt siis henkilökohtaisesti kenellekään vaan ihan yleisellä tasolla mun pohdintoja, mutta mun mielestä "eroon strippareista" on aivan yhtä haitallinen ajatustapa kuin "kaikki tankotanssi on strippaamista ja ketkutusta." Siinä rajoittaa omaa ajatusmaailmaansa vain. Nimeomaan juuri kaikki sujuva liikehdintä ei mene ketkutuksen puolelle. Ja mun mielestä erotiikan tappaminen tanssista on kuin kieltäisi musiikista melodian - onhan se silti musiikkia, mutta ei yhtä kaunista. Eri asia onkin sitten tähtääkö tanssi suoraan seksuaalisuuteen ja erotiikkaan, vai onko erotiikka mukana tanssin osana.

Tämä on aiemmin linkitettykin, mutta tässä https://www.youtube.com/watch?v=Ini-qLYsLYA on loistava esimerkki sujuvasta ja eroottisestakin tanssista, ilman sitä "ketkutusta" ja pintapuolista seksuaalisuutta.

Anteeksi Tanja kun nyt tästä alan vaahdota sinun ketjussasi... Ehkä tälle keskustelulle pitäisi tehdä oma topikkinsa?

Sarvista härkää. Kaikki ketkutukseen, sujuvaan tanssiin, eroottiseen tanssiin, sensuelliin tanssiin liittyvät pohdiskelmat ja kinaamiset tänne rendeer
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Erotiikka tankotanssissa Empty
ViestiAihe: Vs: Erotiikka tankotanssissa   Erotiikka tankotanssissa Icon_minitimeSu Huhti 20, 2008 2:51 pm

Loistavaa tankotanssija Razz että,laitoit ketjun tänne Razz Toi Oblivion on kyllä aivan unelma esimerkki,sensuellista ja kauniista tanssista:) I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
kristalli
intermediate inverter
intermediate inverter
kristalli


Viestien lukumäärä : 137
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 24.01.2008

Erotiikka tankotanssissa Empty
ViestiAihe: Vs: Erotiikka tankotanssissa   Erotiikka tankotanssissa Icon_minitimeSu Huhti 20, 2008 9:44 pm

Tämä on itseasiassa tosi hyvä aihe keskustella mun mielestä, ihan senkin takia että voi miettiä omaa suhdettaan erotiikkaan, 'ketkutukseen', tai ihan tankotanssiin ja tanssiin yleisesti. Toivottavasti kinata ei tarvitse Wink

Ekana (pakko vaan sanoa), mulla ei ole mitään strippaamista vastaan, todellakaan, päinvastoin, tykkään käydä katsomassa erilaisia tanssijoita tankobaareissa...sieltä tämä koko homma on munkin osalta lähtenyt liikkeelle! Wink

Olen ihan täysin samaa mieltä: Oblivious:n tanssi tangolla on todellakin siis loistava esimerkki siitä, kuinka juuri se puhtaus ja FIILIS, se että on täysillä mukana siinä mitä tekee onkin yhtäkkiä sitä kaikista eroottisinta, aivan niinkuin Iina sanoit. Kaunista kerrassaan. Ilman hiventäkään eroottisuuden tavoittelua, täydellä tunteella. Ja se nyt on vaan yksi tyyli ja tapa, mutta liippaa läheltä juuri sitä mitä tarkoitan sillä 'erotiikan karsimisella' (ja sekin nyt vaan on sanavalinta...hmm). Ja se erotiikan karsiminenhan tarkoittaa vain oman liikkumiseni työstöä ja omaa suhdettani tanssiin nyt tällä hetkellä, en suinkaan halua muuttaa muita, ei ei eiiiiiii! Sitäpaitsi erilaisia tyylilajeja on kiva kokeilla. Joskus on hyvinkin eroottislatautuneella päällä, toisinaan keho vie vaan jonnekin, erilaisia liikeratoja, kaikki hyviä omassa laadussaan.

Sanavalintani ovat ehkä olleet jotenkin huonoja, tällain kirjoittamalla ilman kontaktia on vaikea joskus saada itsensä ymmärretyksi. Kaikenlainen rikkaus kunniaan, tyylejä on niin monta kun on tanssijaa ja musta on ihanaa katsella teitä kaikkia hottiksia. Omaa kehonkieltä voi kehittää soljuvaksi ja ihanaksi, oman itsen näköiseksi ja mikäs sen ihanampaa. Kaikki tanssi on ihanaa, tapahtuu se tangolla tai ilman. Se vaan, että tanko toistaiseksi (muualla kun sirkuksessa) liitetään johonkin halpaan ja syntiseen on mun mielestä asia, jonka eteen meidän kaikkien kandee tehdä osuutemme ja näyttää miten älyttömän upea laji tässä on olemassa! Ja niinkuin varmaan moni muukin, olen minäkin joutunut, jopa omalle miehelle kerta toisensa jälkeen selittelemään, että EI, en halua ruveta riisumaan vaatteita yleisesti joka paikassa siksi, että tanko kiinnostaa välineenä...se siis harmittaa...

Flow on meille jokaiselle oman näköinen asia ja ymmärrän todellakin kyllä, että se ei liity mitenkään suoranaisesti erotiikkaan vaan liikkuvuuteen. Flowta kehiin.

Ihanuuksia teille!
I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
-Hanna-
Superman
Superman
-Hanna-


Viestien lukumäärä : 947
Ikä : 42
Location : Helsinki
Registration date : 15.02.2008

Erotiikka tankotanssissa Empty
ViestiAihe: Vs: Erotiikka tankotanssissa   Erotiikka tankotanssissa Icon_minitimeMa Huhti 21, 2008 11:51 am

Minusta tankotanssin ihanuus ja vahvuus on juuri siinä, että sitä voi tehdä niin monella tavalla! Voi tehdä "ketkuttaen" tai eroottisesti, akrobaattispainotteisesti tai vaikkapa show-tanssin tai klassisen baletin liikkeitä hyödyntäen. Ja kaikki muodot ovat minusta ihan yhtä sallittuja ja tervetulleita... Very Happy
Kun vaikka youtubesta katselee joidenkin jenkkien videoita, siellä vaikuttaisi minusta olevan vallalla juuri tämä "ketkutus"-meininki: kosketellaan omaa vartaloa, pyöritellään lantiota, hierotaan vartaloa tankoa vasten ja levitellään reisiä. Ja kuten sanottu, ihan sallittua minusta, kukin tyylillään! Ehkä omaa sydäntä lähempänä on kuutenkin hieman "siveellisempi" tanssi... Omaa tyyliä en vielä ole ehtinyt etsimään kun olen vasta keskityynyt perustekniikkaan ja ekoihin vaikeampiin invertteihin, eikä kotonakaan vielä ole omaa tankoa. Veikkaan kuitenkin että baletti-vaikutteista tulee olemaan Wink ...
Olen samaa mieltä Kristallin kanssa siitä, että olisi mukava saada ihmiset näkemään tankotanssi hieman monipuolisempana lajina, ei ainoastaan erotiikkaan liittyvänä. Vain mielikuvitus on rajana!
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Erotiikka tankotanssissa Empty
ViestiAihe: Vs: Erotiikka tankotanssissa   Erotiikka tankotanssissa Icon_minitimeMa Huhti 21, 2008 9:13 pm

Hei, se olisi aivan mahtavaa,jos pidätte Workshopin flowsta Razz Olisi hienoa päästä Tankotanssijan oppiin ja näkeen livenäkin...Jipii sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Erotiikka tankotanssissa Empty
ViestiAihe: Vs: Erotiikka tankotanssissa   Erotiikka tankotanssissa Icon_minitimeTi Huhti 29, 2008 8:35 pm

Kolibrin kanssa samaa mieltä että pole dancen hienouksiin kuuluu juuri tyylien moninaisuus. Ymmärrän kyllä tosi hyvin että jos tausta on ollut vaikka erotiikan parissa ja haluaa muihin hommiin syystä tai toisesta, niin erotiikka pole dancessa saattaa osua väärään hermoon ja häiritä. Kun taas jos tausta on esim suhteellisen epäeroottisessa toimistotyössä Smile niin erotiikka tankotanssissa voi olla todella tervetullutta vaihtelua elämään ja antaa kanavan vapauttaa sisäinen jumalatar ja sitä rataa. Minä ainakin ymmärrän tosi hyvin molemmat näkökulmat (ja itse edustan tuota jälkimmäistä), mutta jaksan ihmetellä sitä suvaitsemattomuutta jota kummankin koulukunnan edustajat aina välillä harjoittavat ihan omaksi ilokseen tietyllä tavalla tanssivia ihmisiä kohtaan. Eri asia on jos kyseessä on oma työ. Silloin ymmärrän kyllä aiheen sensitiivisyyden aiheuttamat ongelmat oikein hyvin.
Takaisin alkuun Siirry alas
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Erotiikka tankotanssissa Empty
ViestiAihe: Vs: Erotiikka tankotanssissa   Erotiikka tankotanssissa Icon_minitimeTi Huhti 29, 2008 10:33 pm

Minä olen poikatyttö eikä eroottisuus tankotanssissa itselle oikein kolahda. Minua ei häiritse yhtään, jos muut vetää vähän tai paljonkin sensuellimmalla tyylillä kuin minä teen, mutta itse en vaan koe sitä omaksi jutukseni. Siitä flow-kurssista juttelin mieheni kanssa, että pitäskö lähtä käymään, niin mies totesi vaan, että mihin ihmeeseen sinä sellaista enää tarvitset. Joo, mies kyllä tuntee minut. Ei ole minun lajini sensuelli naisellinen tanssi, mutta minä olen jäänytkin joiltain osin leikki-ikäisen tasolle ja pöljäilen vaan tankoni kanssa, miten huvittaa. Ja siltikin osa tuttavapiiristä pitää tankoharrastustani niin pervona, että oli pakko läväyttää jälleen blogi ainakin joksikin aikaa salaiseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Erotiikka tankotanssissa Empty
ViestiAihe: Vs: Erotiikka tankotanssissa   Erotiikka tankotanssissa Icon_minitimeKe Huhti 30, 2008 12:27 pm

Ite halusin ensin vähentää ketkutusta kun sitä on töissä tarpeeks, mut sit aattelin että mitä sitten, teen just niitä liikkeitä mitä luonnostaan tulee!

Sitä en vaan ymmärrä edelleenkään että joku pitää tätä lajia jotenkin pervona jne.. ihan tasan sama asia kun mikä tahansa telinevoimistelu! Onko se sitten pervoa pyöriä vaakarekissä jossain olumpialaisissa..

No tuli mieleen joku American Talent tms jakso, jossa joku nainen tuli esittämään tankotanssia akrobatialajina ja tuomarit tyrmäs sen heti koska ne on nähny sellasta strippiluolissa jo tarpeeks. No ehkä se esiintyjä ois voinu laittaa sukkanauhasukkien, korkkareiden ja babydoll-mekon sijaan jonkun nätin jumppa-asun ja jättää pari ketkutusta pois niin se olis ollu uskottavampi.

Jos olisin ite menny Talenttiin niin olisin varmaan kaikilla yksityiskohdilla korostanu urheilullisuutta albino

Mutta yleensä, liiallinen jyrkkyys erotiikan karsimisessa voi vaikuttaa sille että tällä lajilla on jotain ongelmia asian suhteen, joten itse olen neutraali jos multa jotain kysytään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Erotiikka tankotanssissa Empty
ViestiAihe: Vs: Erotiikka tankotanssissa   Erotiikka tankotanssissa Icon_minitimeKe Huhti 30, 2008 3:34 pm

Se oli Britain's Got Talent ja se nainen ei kyllä oikeesti tehnyt mitään, mitä ei tissibaareissa näkisi. Ja korkkarit ja babydoll ehdottoman väärä veto, erotiikankin voi show-meininkiin ottaa mukaan toki, mutta tuo nyt oli lähinnä koomista.

Porukalla seuraavaan Nelosen Talenttiin? Laughing

P.S. Rekillä pyöriminen on vielä pervompaa kuin tankotanssi koska ne tytöt on alaikäisiä. *huoh* Pervoa saa mistä tahansa lajista jos sillä silmällä katsoo.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Erotiikka tankotanssissa Empty
ViestiAihe: Vs: Erotiikka tankotanssissa   Erotiikka tankotanssissa Icon_minitimeTo Toukokuu 01, 2008 11:37 am

Joo, tehään ryhmäesitys! Voi olla että tunneille on tunkua sen jälkeen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Erotiikka tankotanssissa Empty
ViestiAihe: Vs: Erotiikka tankotanssissa   Erotiikka tankotanssissa Icon_minitimePe Toukokuu 02, 2008 10:12 am

Ei mikään paskempi idea jos ne X-staget tulee ulos kohtapuoliin... Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content





Erotiikka tankotanssissa Empty
ViestiAihe: Vs: Erotiikka tankotanssissa   Erotiikka tankotanssissa Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Erotiikka tankotanssissa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Tankotanssissa edistyminen?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: