Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?

Siirry alas 
+10
henna
tasuni
Adelle
Iina
Nina
Carnivora
AdminSusie
Sanni
annukka
Kirsi
14 posters
KirjoittajaViesti
Hanna
Vierailija




Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeSu Huhti 20, 2008 6:15 pm

Olen normaalipainoinen, mutta siellä ylärajalla enkä kovin hyvässä kunnossa. Teitä muita kun katselee, niin olette tosi hoikkia ja solakoita. Onko kaltaiselleni mitään iloa tulla tunneille, vai olenko vain tiellä? Haittaako tukeva olemus oppimista?
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeSu Huhti 20, 2008 6:28 pm

Mä oon itekin vähän tukevampi tyttö ja kun alotin niin mulla oli vielä parin vuoden ajalta tosi iso tauko liikunnassa ja ehkä se ihan pikkusen vaikuttaa siihen etenemisnopeuteen.. Tottakai jos on todella hoikka ja vahva niin oppii varmaan paljon nopeammin monet voimaa vaativat liikkeet mutta muuten kyllä tää laji sopii kaikenkokoisille tytöille ja kunto kasvaa siinä treenatessa Smile Eli rohkeasti mukaan vaan.. Tällä foorumille kieltämättä edustus on aika huikeaa, kaikki ovat tosi viehättäviä ja hoikkia, mutta jos menee katsomaan esim. vertical dance -foorumia niin on todella mukava nähdä kuinka siellä kaikenkokoiset, ikäiset ja kuntoiset harrastavat innoissaan tätä lajia Very Happy Suosittelen!
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeSu Huhti 20, 2008 7:05 pm

Hei ilmanmuuta,mukaan vaan Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeSu Huhti 20, 2008 8:22 pm

Kokeilemaan sieltä jos kerran kiinnostaa! Smile En mitenkään päin osaa kuvitella tilannetta, jossa joku olisi tunnilla "tiellä".. kaikkihan me siellä oppimassa ollaan, kuka minkäkinnäköisenä ja -tasoisena. Ja harvassa varmaan ne, jotka täysin tyytyväisiä ovat omaan olemukseensa, tai kuntoonsa, tai, tai, tai... Rohkeasti sekaan vaan, taatusti olet lämpimästi tervetullut Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
AdminSusie
Admin
Admin
AdminSusie


Viestien lukumäärä : 341
Ikä : 45
Location : Salo
Registration date : 05.12.2007

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeSu Huhti 20, 2008 10:03 pm

Tankotanssi ei aseta KOKO eikä ikärajoituksia.

mä olen oiva esimerkki siitä.
kun mä aloitin tankotanssin mä olin REILUSTI ylipainoinen.
ensimmäisellä tankotunnilla mä painoin suunnilleen 95 kiloa ja jaksoin hädin tuskin pitää itseäni tankoa vasten.
Siitä on nyt reilu puolivuotta.
Tankotanssi oli mun "paluulippu" takaisin liikunnan ILON pariin.
Nykyään mä jopa juoksen tuntitolkulla vaivatta.
ja olen ensi kertaa varmaan vuosikymmeneen normaali painoinen!

Kuvat ja videot puhukoot puolestaan.

MÄ lämpimästi suosittelen tankotanssia!
Se on kiva ja mielenkiintoinen kuntoilumuoto, ja kuntoilu kammoisille (sellainen joka mä olin) tankotanssi on sopivan "ei-liikunnanllinen" harrastus.

UGH! olen puhunut jälleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://spinaround.niceboard.net
Carnivora
basic inverter
basic inverter
Carnivora


Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 15.04.2008

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeSu Huhti 20, 2008 10:32 pm

Ite oon ylipainoinen, ja ihan selkeästi meidän tunneilla isoin. Ei oo ainakaan vielä tullut valituksia Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeSu Huhti 20, 2008 11:26 pm

Mä puolestani olen lähempänä ali- kuin ylipainoa, mutta kunto mulla on niin huono, että portaat on mahdoton kävellä ylös hengästymättä, mutta tankotanssissa ei ole tullut kunnon kanssa samanlaista kuolemaa kuin melkein kaikissa muissa liikuntalajeissa. Eli tunnille vaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeSu Huhti 20, 2008 11:57 pm

Mä aloitin tankotanssin ylipainoisena, tupakoivana alkoholin suurkuluttajana. Enpä ole mitään noista enää. Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Adelle
basic spinner
basic spinner
Adelle


Viestien lukumäärä : 23
Location : Helsinki/London/Dallas
Registration date : 07.12.2007

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeMa Huhti 21, 2008 6:53 pm

Itse olen ylipainoinen, vielä aika huonokuntoinen ja kieltämättä jännitti paljon ekan kerran kun menin tunnille. Mutta rento ilmapiirii tunnilla poisti jännityksen tosi nopeasti. Rohkeasti mukaan vaan!!! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/adellefromhell
TEK
Vierailija




Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeMa Heinä 21, 2008 5:24 pm

Itsekin yritin löytää pitkästä aikaa liikkumisen ilon tankotanssista. Innostuin lajista ja kyselin lisätietoa Helsinkiläisestä tankotanssia ohjaavasta paikasta. Eipä kiinnostanut heidän infoaan vastata kyselyihin vaikka toistamiseen varmistin että sähköposti meni perille.

Meni maku koko hommasta. Onko Helsingissä useampia paikkoja missä lajia voisi aloitella?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeTi Heinä 22, 2008 9:00 am

Kotona, studion lisäksi. Sitten lähimmät paikat ovat Tampereella, Tukholmassa ja Pietarissa. Tämä kun ei ole mikään kauhean yleinen laji, ainakaan vielä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeTi Heinä 22, 2008 9:34 am

Hei vierailija, RTP:n omistajat ovat parhaillaan ulkomailla ja palaavat vasta tämän viikon lopulla. Siksi varmasti et saanut vastausta! Älä ihmeessä vielä luovuta, tule kokeilemaan mille tahansa tek1-tason tunnille milloin vain. RTP:n nettisivuilla voit rekisteröityä ja varata itsellesi tunnin. Tek1-tuntien idea on että niille voi tulla ensikertalainenkin koska vain, sanot vain tunnilla että sulla ei ole aiempaa kokemusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
henna
basic inverter
basic inverter
henna


Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 36
Location : Helsinki
Registration date : 22.07.2008

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: re: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeTi Heinä 22, 2008 5:13 pm

Ajattelin minäkin viimein rohkaista itseni ja lähteä kokeilemaan tankotanssia... rabbit
Olen ollut jo pitkään lajista kiinnostunut, mutta lihaskuntoni ei ole mieletön ja notkeutta havainnollistaisi aika hyvin sana "rautakanki", joskin peruskunto muuten on kyllä lenkkeilyn ansiosta ok.

Mutta keskustelusta päätellen kaikki muutkaan tankotanssijat eivät ole koko ikänsä tansseja harrastaneita fitnesshirmuja... Rolling Eyes
(Eihän...?)
Onkos täällä muuten ketään muita ensikertalaisia ulossa Rock The Poleen intensiivikurssille 3. elokuuta...?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://onthepole.wordpress.com
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimePe Heinä 25, 2008 10:34 am

No ei todellakaan olla kaikki fitnesshirmuja! Mun alkutilannetta ja perusluonnetta vois kuvata sanalla sohvaperuna. Koordinaatiota ja perusnotkeutta mulla on ollut aina luonnostaan mutta ei minkäänlaista kestävyyttä tai yläkropan voimaa, puhumattakaan tanssillisuudesta. Ne on kehittyneet ihan tän lajin kanssa ja itämaisen tanssin ja salsan ansiosta. Kaikki löytää tankoilusta sellaisia puolia jotka on itselle vaikeita ja toisaalta sellaisia jotka sujuu helpommin. Jos olet rautakanki mutta sulla on hyvä peruskunto, veikkaan että akrobaattinen osuus sujuu suhteellisen helposti mutta tanssillinen puoli ja notkeus vaatii enemmän työtä. Tanssitaustaisilla taas sitten toisinpäin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimePe Heinä 25, 2008 10:55 am

Mä olin tupakoiva sohvaperuna ennen tankotanssin aloittamista... Sulavuutta about virtahevon verran ja Johanna Tukiainen on nykytilassaan vielä tosi freesin näkönen siihen verrattuna, miltä mä näytin aikanaan I love you Mutta pohjalta pienikin (tai virtahepo) ponnistaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Timetraveller
pole beginner
pole beginner



Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 30.07.2008

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeKe Heinä 30, 2008 12:35 pm

Enya, minä olen tulossa tälle kurssille! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Tiiutti
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 30
Ikä : 35
Registration date : 04.09.2008

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeTo Syys 04, 2008 8:20 pm

Eli kariseeko kilot tiehensä? Kaikilla näyttää kyllä kropat olevan aikas hyvässä kunnossa ja vatselihaksetki näköjään saanu kyytiä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeTo Syys 04, 2008 9:06 pm

No ei se kilojen karistaminen oo siitä pelkästä tankoilusta kiinni, se on kokonaisuudesta kiinni. Jos treenaat tangolla ja syöt oikein ni varmasti kilot karisee Wink mut jos ahdat pelkkiä herkkuja tankoilun lisäks ni en uskois laihtumista tapahtuvan (herkuista tulee nimittäin herkästi enemmän niitä kaloreita ku kuluttaa).
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
kristalli
intermediate inverter
intermediate inverter
kristalli


Viestien lukumäärä : 137
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 24.01.2008

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeTo Syys 04, 2008 9:34 pm

Missä pietarissa on tankokoulu?? Onko linkkiä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitimeTo Syys 04, 2008 10:24 pm

Mä en tiedä muuta kuin että siellä on koulu koska https://www.youtube.com/user/ayoungwolf tämä siellä tanssii. Kysy häneltä? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sponsored content





Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Empty
ViestiAihe: Vs: Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?   Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Entä jos on... vähän tukeva ja huonokuntoinen?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Venyttelyt ja spagaatti

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Lajista kiinnostuneille-
Siirry: