Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Winnipeg, Kanada

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Minnah
basic spinner
basic spinner
Minnah


Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 39
Location : Brussels
Registration date : 21.03.2013

Winnipeg, Kanada Empty
ViestiAihe: Winnipeg, Kanada   Winnipeg, Kanada Icon_minitimePe Maalis 29, 2013 11:35 pm

Täytyy vinkata treenipaikkani, jos joku muukin forumilainen joskus tänne Pohjois-Amerikan keskipisteeseen eksyy Smile

Eli olen nyt kolmisen kuukautta treenaillut täällä Tara Meyerin opetuksessa hänen omistamallaan VogueFit- studiolla http://www.vogue-fit.com ja todellakin olen tyytyväinen valintaani. Taitoni ovat kehittyneet hurjasti, tosin treenikertojakin on ollut kolme kertaa viikossa ja vielä muutama lihaskuntotreeni salilla päälle, joten olisin lähennä masentunut jos tulostakin ei olisi syntynyt Wink

Treenaustapa on hieman erilainen siitä, mihin Suomessa ehti tottua - eteneminen uuden opettelussa/kokeilussa on verkkaampaa ja se alkuun ehkä hieman turhauttikin, mutta nyt olen kyllä vain kiitollinen tästä tyylistä, koska koen perustaitojeni ja myös voimieni olevan paljon vahvemmalla pohjalla uuden oppimista ajatellen. Kaikenkaikkiaan olen nyt harrastanut tankoilua n. 7kk ja esim. vasta tällä viikolla tein ekaa kertaa perusinvertin - mutta; sehän menikin molemmin puolin ihan heittämällä, koska ennen sitä harjoiteltiin hartaasti mm. V-invertti. Olen ainakin käsittänyt, että Suomessa nämä opetettaisiin toisin päin, mutta toki voin olla väärässäkin - ja tietysti mulla ei ole kokemusta kuin yhdestä salista tätä ennen, joten kovin syvästä kokemuksesta ei voi puhua Smile

Täällä olen myös enemmän ajatellut ns. tankoilun sensuellimpaa puolta, koska mm. jokaisen tunnin päätteeksi viimeisenä biisinä jokainen saa keksiä omia freestyle-moovssejaan. Vielä 3kk sitten olin aivan pökkelö niiden suhteen, mutta nyt sekin alkaa jotenkuten sujua - ainakin huomaa aina musiikkia kuullessaan ajattelevansa minkälaisia pyörähdyksiä tämänkin tahtiin voisi tehdä Very Happy Kaikki käymäni tunnit ovat siis sisältäneet sopivana sekoituksena niin perusliikkeiden opettelua, lihaskuntoa kuin koreografioitakin.

Lisäksi studiolla on ollut kuukausittain erilaisia workshopeja vierailevien opettajien johdolla, helmikuussa kävin Amy Guionin vetämällä tunnilla ja opin kyllä 1,5h aikana valtavasti uutta. (Tässä yksi Guionin esiintyminen, joka sai ainakin omat silmät tippumaan päästä: https://www.youtube.com/watch?v=w6qphBdNciw)

Tässä kuussa olisi pitänyt olla Flying Lauran vetämä workshop, mutta hän ei sitten kaikkien suureksi harmiksi päässytkään paikalle (tässä kuitenkin myös Lauran esiintyminen, joka mielestäni oli todella huikea: https://www.youtube.com/watch?v=XmZfT9zNShc).

Todellakin siis suosittelen VogueFitiä, Winnipegistä löytyy muitakin studioita, mutta paikallisten kanssatankoilijoiden juttujen mukaan olin onnekas valitessani juuri tämän. Täällä me ollaan oltu kuin yksi suuri treeniperhe ja Tara muistaa aina kaikille hehkuttaa, miten hänellä on oppilas Suomesta ja se herättää valtavaa ihastusta - Oonalla on täällä hirvittävä määrä faneja Smile

Jep, sori kauhean pitkä vuodatus - jos tämä kuitenkin jotakuta joskus auttaa treenipaikan valinnassa, niin my work is done! Ehdottomasti suosittelen treenaamisen kokeilemista myös ulkomailla jos on vain mahdollisuus; uusien kavereiden ja oppien lisäksi itsellä on reppu täyttynyt myös motivaatiosta Smile Tässäpä vielä loppuun myös opettajani Tara Meyerin esiintyminen: https://www.youtube.com/watch?v=q2AEm6w-CBk

Cheers!

-Minna

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Winnipeg, Kanada
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Harrastuspaikat-
Siirry: