Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!

Siirry alas 
+12
LaraK
Miia
sarppa
annukka
tinga1911
Carnivora
Sanni
kristalli
Ashta
Iina
Kirsi
tasuni
16 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 9:23 pm

Kaikki flow-workshoppia kaivanneet nyt kuulolle! Tulin juuri tänään Lu Nagatan, kuuluisan japanilaisen tankotanssijan http://www.lupoledance.com/ELu.htm workshopista Tukholmasta. Workshop oli tosi hyvä ja hyödyllinen ja mulla on mustelmat sitä todistamassa Very Happy . Tunnin jälkeen me jäätiin Nellen eli Tukholman polekoulun omistajan ja Lun kanssa jamittamaan ja tekemään kaiken maailman double & triple-trikkejä tangolle kuten allaolevista kuvista näkyy. Lu ilmoitti tulevansa mielellään Suomeen opettamaan jos oppilaita ehtii haalia näin lyhyellä varoitusajalla (hänellä on lento takaisin Tokioon 6.5.), ja Iina ja minä alettiin heti järjestää workshoppeja Tampereelle ja Helsinkiin. Vain yksi eli vapunjälkeinen viikonloppu siis käy, ja alustava ajatus aikataulusta ja aiheista olisi seuraava:

Lauantai 3.5. Helsinki

19:00 Jatkotaso 75 min
20:30 Spin-transitio-flow workshop (kaikki tasot) 75 min

Sunnuntai 4.5. Tampere

15:00 Alkeistaso 90 min
17:00 Jatkotaso 90 min

Hinta riippuu vähän Lun matkakuluista ja oppilaiden määrästä, mutta pyörisi tuossa 15 - 20 euron tienoilla per tunti, lyhyemmät tunnit tietty vähemmän kuin nuo Tampereen pitkät - Tampereella kun on oman studion luksus niin ei tarvii tinkiä tuntien pituuksista. Helsingissä jos osallistuu molempiin workshoppeihin olisi yhteishinta luokkaa 25 euroa. Nää on siis summittaisia lukuja, emme voi luvata täsmällisiä ennen kuin kuulemme Lun lentojen/lautan hinnat ja voimme arvioida oppilaiden todennäköisen määrän. Tuntien jälkeen halukkaat voivat jäädä jammailemaan 22:30 asti Helsingissä ja Tampereella myös tunniksi, pariksi.

Joten alustavia ilmoittautumisia otetaan vastaan, mitä pikemmin saamme Iinan kanssa kuulla, sitä varmemmin voidaan panna homma pyörimään!


(PS Nelle on myös innoissaan tulossa Suomeen pitämään workshoppeja jossain lähitulevaisuudessa!)



***********************************


Nelle, minä ja Lu

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! PICT0014

Nelle ja minä

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! PICT0017

Lu ja minä

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! PICT0023
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 9:39 pm

Mä jo kerkesin säikähtää et ei pirussa 3.5.!! Hirveen iso tentti sillon mut onneks noi oli vasta illalla Smile Mikä toi jatkotaso on? Onko mahdollista olla paikalla noissa molemmissa esim? Mä oisin ainakin tosi kiinnostunu ja ehdottomasti tulossa ainakin flow kurssille! Ja siis Helsingissä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 9:50 pm

Shocked Missä koulussa on tentit lauantaisin?

Mutta tosiaan ilmoitelkaa tänne halukkuutta noille Tampereen kursseillekin ketkä mukaan haluaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Ashta
Superman
Superman
Ashta


Viestien lukumäärä : 783
Ikä : 39
Location : Tampere
Registration date : 03.01.2008

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 9:50 pm

Ääh, just tona viikonloppuna on katutanssien SM-kisat ja oon siellä kilpailemassa, lauantaina jos päästää finaaliin joukkueen kanssa ni ei oo mitää mahkuja keretä tonne ja sunnuntaina taas en oo vielä tampereella Sad voiko sinne lauantaina vaan sitte tulla jos kerkee vai tarviiko varailla etukäteen ? Ku mä en tosiaan voi vielä tietää miten me pärjätään siellä kisoissa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tankopantteri.blogspot.com/
kristalli
intermediate inverter
intermediate inverter
kristalli


Viestien lukumäärä : 137
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 24.01.2008

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 9:51 pm

Krista ilmoittaa itsensä ja Riian kanssa Treelle. Jatkotasoon kait?
Mahtiksia kuvia ja hyvän näkönen meininki.
Alkopa innostaa jo heti!
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 9:54 pm

Meidän koulussa on tentit lauantaisin.. Monta ihanaa perjantaita menny viime hetkessä lukiessa ja jotenkin viikonloppuki tuntuu hirmu paljon lyhemmältä ku lauantaiaamupäivä menee tentissä.. Kaikki vihaa sitä systeemiä mut eipä sitä oo muutettu ainakaan mun neljän vuoden aikana.. Evil or Very Mad

Joo, ja tosi hienot kuvat tuolta Very Happy Oon tainnu nähä noiden kahden tytön yhteiskuvia jossain aiemminkin! Siistiä Very Happy


Viimeinen muokkaaja, Kirsi pvm Ti Huhti 22, 2008 9:55 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 9:54 pm

Hii, tosi hyvä kellonaika! cheers

Täällä olisi yksi osallistuja Helsinkiin, spin-transitio-flow -osioon, mahdollisesti myös siihen aiempaan (riippuen vähän sisällöstä, ts. olenko riittävän edistynyt). Jeii! sunny
Riittääkö ilmoittautuminen tässä, vai haluatko Tanja pm:nä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 10:05 pm

Mä tässä heti jo aloin kysellä että mikä riittää jatkotasolle Helsinkiin ja kuulemma riittää jos osaa kiivetä ja invertoida ite! (Joku varmaan vielä varmistaa tän tiedon jotta tulee luotettavampi lähde kun mä..) Eli eiköhän me Sanni päästä molemmat myös tohon jatkoon!

Mä ilmottaudun siis molempiin, ehdottomasti! Smile

Off topic, ne Vertical Dancen DVD:t on tosi kivat, oon löytäny ihan uuden innon tankoiluun! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Carnivora
basic inverter
basic inverter
Carnivora


Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 38
Location : Tampere
Registration date : 15.04.2008

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 10:07 pm

Mä oon ehdottomasti mukana Tampereella alkeistason tunnilla!
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 10:09 pm

Jatkotasolle voi tulla jos pystyy invertoimaan eli nousemaan tangolle pää alaspäin ja jos pystyy kiipeämään tangolle ja istumaan/seisomaan siellä. Mitään ihmetemppuja ei tarvitse osata, mutta jatkotunnista ei kannata maksaa jos näihin ei vielä pysty. Silloin on parempi mennä flow-tunnille jossa ei tarvitse osata kuin vähän spinnata!

Jos tulijoita on paljon, otetaan yksi tanko alas ja jätetään kuusi tankoa pareittain käytettäviksi ja yksi opettajalle. Näin maksimiosallistujamääräksi Helsingissä saadaan 12. Tukholmassa jaettiin tangot myös kahden kesken ja silti olin totaalisen raato tunnin jälkeen. Kädet tärisivät kauttaaltaan ja oikea pohje oli krampissa...mutta minä olenkin vanha ja raihnainen... Very Happy

Ja juu, tässä ilmoittautuminen riittää, pistän listaa tässä kohta alkamaan ja jatkan sitä uusia vastauksia saadessani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 10:12 pm

Oukei, sitten ilmottaudun ehdottomasti molempiin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
tinga1911
intermediate inverter
intermediate inverter
tinga1911


Viestien lukumäärä : 106
Ikä : 36
Location : Tampere
Registration date : 17.01.2008

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 10:17 pm

Tampereen alkeistasolle tulen ehdottomasti vaikka sitten pää kainalossa! Very Happy Meikäläisen pitäisi olla parantunut jo tohon mennessä hyvin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.freewebs.com/tinga1911
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 10:18 pm

Byhyy mulla on la iltavuoro:(,mutta yritän hetimiten vaihtaa sen ja siis ilmoittaudun alustavasti molempiin!! ja luulempa,että voin kertoa parin pvän sisään,että saanko vaihdetuksi..jos en niin luulen pääseväni lähtemään kuitenkin kahdeksalta (jos saan jonkun tuuraan pari tuntia..),ilmottaudun siis Helsingin workshoppiin!!Tampereelle ei mitään mahkuja,koska su on sama juttu:( On tosi julmaa,jos en pääsekään mukaan No Ihan armoton hepuli tuli..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 10:28 pm

Muuten kauniita kuvia ja kaunilta näytätte myöskin I love you flower
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 10:34 pm

Annukka, siis vain jälkimmäiseen? Jos kahdeksalta pääset?
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 10:36 pm

Alustavasti molempiin:) Osaan kertoa varmemmin huomenna,kun näen ketä ei oo töissä tai jos joku vaihtais aamunsa minun iltaan..pidetään peukkuja bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
sarppa
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 27.01.2008

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 10:38 pm

oisin tulossa tampereelle alkeisiin
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 10:46 pm

mä tuun ehdottomasti noihin helsingin molempiin workshoppeihin! ihanaa hei jee! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeTi Huhti 22, 2008 10:49 pm

Ja Tampereelle sunnuntaina tulossa

Alkeiskurssi:
Karni
Tinga
Sarppa

Jatkokurssi:
FaeryMe
Kristalli

Näitäkin päivitetään jahka ilmoittautumisia tulee.


Viimeinen muokkaaja, tankotanssija pvm Ke Huhti 23, 2008 9:30 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeKe Huhti 23, 2008 9:12 am

Hei Tanja!!!
Pääsen niihin molempiin...Jipii ja iso 'huraa!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
kristalli
intermediate inverter
intermediate inverter
kristalli


Viestien lukumäärä : 137
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 24.01.2008

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeKe Huhti 23, 2008 10:00 am

Mietittiin just että mikähän meininki, oliskohan ihan pönttöä tulla molempiin? Jos alkeiskurssi ei siis tuu kauheen täyteen? Molemmista varmaan sais jotakin. Mitä Iina tuumit?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeKe Huhti 23, 2008 10:15 am

Mun puolesta voi tulla molemmillekin jos tuo alkeiskurssi ei tule turhan täyteen. Ensi viikon puoliväliin mennessä olen omat oppilaat saanut kaikki kiinni niin sittenhän sen näkee Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeKe Huhti 23, 2008 12:21 pm

Ihanaa kun tämmöisiä tilaisuuksia järkätään Smile Mä olen tallinnassa lauantaina, mutta jos tuo nyt on lukkoon lyöty tilaisuus niin vaihdan laivan aikaisempaan. Eli siis osallistun siihen Helsingin jatkokurssille... Mahtavaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeKe Huhti 23, 2008 1:15 pm

Hei Iina, pistä mutkin siihen jatkotunnille Tampereelle (heitän kuitenkin Lun sinne autollani ja haluan nähdä uuden studiosi!) mikäli tilaa jää. Jos ei jää, tyydyn katsomaan ja videoimaan, silläkin lailla oppii tosi paljon. Eli meikäläinen varapaikalle!

Mahtavaa että näin paljon on kiinnostuneita! Enää homma riippuu vain matkalipuista, jos niistä tulee järjettömän kalliit niin järjestäminen ei kannata, mutta eiköhän sekin järjesty.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitimeKe Huhti 23, 2008 2:16 pm

Mä oisin kanssa kiinnostunut noista Helsingin kursseista, mutta päivä taitaa olla aika huono... Tentti silloin on varmasti ja illalla ehkä töitä. Äääh...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!   Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lu Nagatan workshop Tampereella ja Helsingissä 3. - 4.5.!!!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Mariana Baumin workshop Kirkkonummella ja Tampereella

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tapahtumat ja Workshopit-
Siirry: