Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Handspring

Siirry alas 
+3
Siny
Martta
Nuu
7 posters
KirjoittajaViesti
Nuu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 03.08.2011

Handspring Empty
ViestiAihe: Handspring   Handspring Icon_minitimeLa Huhti 13, 2013 3:02 pm

En ainakaan löytänyt aloitettua ketjua tästä aiheesta, siispä tässä sitä tulee Laughing

Millä tavalla olette aloittaneet handspringin harjoittelun? Onko jotain tätä liikettä "tukevia" liikkeitä olemassa, joita olisi hyvä tehdä esim. tasapainon parantamiseksi tms.
Itse olen harjoitellut handspringiä tähän tapaan: https://www.youtube.com/watch?v=CsiaC_XLk4E
ja siis kertaakaan en ole itse päässyt ihan ylös asti Sad Nyt on potkuteltu vauhtia alhaalta jo sen verran pitkään, että rupeaa hermo menemään tämän kanssa Laughing

Apuva, auttakee.

edit: Siis tuo Variation 1 on se tapa, jolla olen sitkeästi harjoitellut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Martta
Superman
Superman
Martta


Viestien lukumäärä : 645
Ikä : 38
Location : Jyväskylä
Registration date : 21.03.2011

Handspring Empty
ViestiAihe: Vs: Handspring   Handspring Icon_minitimeLa Huhti 13, 2013 4:13 pm


Osaatko jo ayshan ylhäältä käsin, toukasta tms? En itsekään vielä handspringia osaa, mutta monilla auttaa se kun opettelee alastulon ensin, niin että reitti on jo tuttu kun lähtee handspringia tekemään Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Siny
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 35
Location : Tampere
Registration date : 10.09.2008

Handspring Empty
ViestiAihe: Vs: Handspring   Handspring Icon_minitimeLa Huhti 13, 2013 4:58 pm

Törmäsin eilen tämmöseen: https://www.youtube.com/watch?v=AmbZS_46LaQ
En tiedä onko fiksuja neuvoja, en ite edes kuvittelle lähteväni tekee tuollasta mutta ainahan sitä voi koittaa jos jostain noista ois sulle apua Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 03.08.2011

Handspring Empty
ViestiAihe: Vs: Handspring   Handspring Icon_minitimeSu Huhti 14, 2013 5:29 pm

Kiitos kiitos kiitos, juuri tälläisiä vinkkejä kaipasinkin. Ayshaa on harjoiteltu yläkautta ihan muutamia kertoja. Jatkan siis tämän treenausta ja noita tipsejä tuosta videosta cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
SydänSydän
intermediate inverter
intermediate inverter
SydänSydän


Viestien lukumäärä : 123
Registration date : 28.02.2012

Handspring Empty
ViestiAihe: Vs: Handspring   Handspring Icon_minitimeMa Huhti 15, 2013 2:20 pm

Itelläni ei ollut missään vaiheessa toivoakaan päästä yläkautta ayshaan (ei tyhmä pää ymmärtänyt miten ihmeessä sen tasapainon muka löytää Laughing ) mutta tein kans kauan tätä hyppimistä, kunnes yks kaunis kerta se vain onnistui! joten kai se on vähän ihmisestä kiinni miten pystyy parhaiten ayshat kesyttämään Smile tsemppiä treenailuun!
Takaisin alkuun Siirry alas
enbou666
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 35
Location : Pori
Registration date : 14.04.2013

Handspring Empty
ViestiAihe: Vs: Handspring   Handspring Icon_minitimeMa Huhti 15, 2013 3:36 pm

meikäläisellä käy aina nii ku toukkaan pääsee ni sitte en tiiäkkää enää yhtää mitä tehdä Very Happy siinä sitte tönötät hetken mietiskellen kunnes luikertelee alas. Mut joo, ite kans oon aloittanu treenaamisen tolla pomppimisella. Ku tuntuma alkaa löytyä ni sitte vaa polvet rintaa vasten ja siitä puskee kirosanojen saattelemana itsensä ylös! Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Nepu
Superman
Superman
Nepu


Viestien lukumäärä : 545
Ikä : 33
Location : etelä-suomi
Registration date : 21.02.2011

Handspring Empty
ViestiAihe: Vs: Handspring   Handspring Icon_minitimeMa Huhti 15, 2013 11:15 pm


Kun jalka heilahtaa niin samantien lantio ja katse kohti kattoa, sitten puristaa niin pirusti käsiä, keskikroppaa ja kaikkia muitakin mahdollisia lihaksia Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Nuu
basic spinner
basic spinner



Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 03.08.2011

Handspring Empty
ViestiAihe: Vs: Handspring   Handspring Icon_minitimePe Huhti 19, 2013 11:09 am

Tänään taas harjoittelin tuota potkimista ja sitten tuon juutuup-pätkän innoittamana kokeilin valmiiksi vatsa kohti kattoa pompata matalalta tuolilta ylöspäin. Kerran onnistuinkin, vahingossa Shocked Mutta pääsääntöisesti mulla oli kait ihan liian vähän vauhtia, koska lähdin pyörimään hyvin herkästi takaisin päin ennen kun pääsin oikeaan asentoon. Tai voihan olla, että juuri tuo jokaisen lihaksen hillitön puristus unohtui Very Happy Varmaan tarvis treenailla myös ihan pelkästään lantion nostoa, koska se tuntuu jäävän jotenkin jälkeen Rolling Eyes Tai sitten mun ahteri vaan painaa liikaa Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Jennn
intermediate inverter
intermediate inverter
Jennn


Viestien lukumäärä : 159
Ikä : 36
Location : Hämeenlinna
Registration date : 28.03.2012

Handspring Empty
ViestiAihe: ..   Handspring Icon_minitimeLa Syys 07, 2013 9:52 am

Mä aloitin harjoittelun kanssa maasta ja vatsa kattoa kohden,ei siis mitään jalanheilautuksia ja kääntymisiä sekoittamassa. Ohjaaja antoi vielä vinkin, että ajattele, että potkaiset ulkojalkaa pään yli taakse ja pidä sisäjalka koukussa niin kevyempää, onnistu melkeen heti näillä neuvoilla... Onnea harjoitteluun!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Handspring Empty
ViestiAihe: Vs: Handspring   Handspring Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Handspring
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Tankotemput ja pyörähdykset-
Siirry: