Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Läheti facebook kutsun..

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Läheti facebook kutsun.. Empty
ViestiAihe: Läheti facebook kutsun..   Läheti facebook kutsun.. Icon_minitimeTi Toukokuu 06, 2008 11:08 pm

Hei olen pahoillani,lähetin teille kaikille facebook tuttaville kutsun addicted to pole dance ryhmään,kun olin siitä niin innoissani..Siinä oli sanat poledance ja burlesque joten intoonnuin lukematta ryhmän kuvausta tarkemmin.Eli jos ryhmä loukkaa jotain jollain tapaa..mee aar sou sori No No itse kuitenkin liityin ja kiva on käydä katselemassa ryhmän kuvia ja saada inspiraatiota.. flower
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Läheti facebook kutsun.. Empty
ViestiAihe: Vs: Läheti facebook kutsun..   Läheti facebook kutsun.. Icon_minitimeKe Toukokuu 07, 2008 7:11 am

mä otin sen kutsun vastaan sen kummemmin lukematta siitä ryhmästä.. mikä siinä on loukkaavaa tai voisi olla..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Läheti facebook kutsun.. Empty
ViestiAihe: Vs: Läheti facebook kutsun..   Läheti facebook kutsun.. Icon_minitimeKe Toukokuu 07, 2008 9:09 am

Tuo alla oleva kuvaus on sitten polestarsin Burlesque-tunteja koskeva mainosteksti Wink

Lainaus :
The emphasis here is on teaching some different forms of burlesque for use at home. It incorporates burlesque routines using props, lap dancing and striptease. It is the perfect compliment to pole dancing as well as an interesting course on its own. Polestars will teach you key tricks to unleash your inner godess and ooze sex appeal!

Mutta tuo ei siis ole yhteisön kuvaus. Eihän tuossa mitään muuta vikaa näy kuin tuo selkeä polestarsin mainostaminen, muuten ihan asiallinen yhteisö.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Läheti facebook kutsun.. Empty
ViestiAihe: Vs: Läheti facebook kutsun..   Läheti facebook kutsun.. Icon_minitimeKe Toukokuu 07, 2008 11:20 am

höpö Annukka Smile No worries sunny
Sitäpaitsi, jos kutsu/ryhmä jotakuta loukkaa, niin senhän voi vaan ohittaa. Leikkiähän se vaan on, koko naamakirjatouhu Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Läheti facebook kutsun.. Empty
ViestiAihe: Vs: Läheti facebook kutsun..   Läheti facebook kutsun.. Icon_minitimeKe Toukokuu 07, 2008 2:40 pm

Heh,ajattelin vaan,jos jotkut eivät pidäkkään siitä ryhmästä,mainoksesta ja ideasta tms... clown Pelästyin,että mitä tulikaan lähetettyä lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Läheti facebook kutsun.. Empty
ViestiAihe: Vs: Läheti facebook kutsun..   Läheti facebook kutsun.. Icon_minitimeKe Toukokuu 07, 2008 9:59 pm

Jaaaa.. Tommonen kuvaus Smile Mä itse asias joskus aiemmin jo kattellu läpi noita poleryhmiä facessa mut sit aattelin et meen jäseneks vaan yhteen ja otin sit sen Facebook Pole dancers.. Eka olin siinä Vertical Dance Forum Appreciation Societyssa mut siellä ei oo melkeen ketään Shocked Jonkun ahkeran pitäs tehä meille joku oma ryhmä sinne? Spin around the pole Appreciation society Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Läheti facebook kutsun.. Empty
ViestiAihe: Vs: Läheti facebook kutsun..   Läheti facebook kutsun.. Icon_minitimeKe Toukokuu 07, 2008 10:32 pm

Minä ahkera laitoin suomalaisille tankotanssijoille groupin pystyyn ja kaikille mun ystävälistalla olleille kutsut... Saapi laittaa kutsua kavereille eteenpäin, ryhmä on avoin, ja lisätkää ihmeessä tonne kuvia niin ei ole mun pärstä siellä ekana heti sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Läheti facebook kutsun.. Empty
ViestiAihe: Vs: Läheti facebook kutsun..   Läheti facebook kutsun.. Icon_minitimeKe Toukokuu 07, 2008 10:38 pm

Jee, kiva kun teit tommosen! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Läheti facebook kutsun.. Empty
ViestiAihe: Vs: Läheti facebook kutsun..   Läheti facebook kutsun.. Icon_minitimeKe Toukokuu 07, 2008 11:12 pm

I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Sponsored content





Läheti facebook kutsun.. Empty
ViestiAihe: Vs: Läheti facebook kutsun..   Läheti facebook kutsun.. Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Läheti facebook kutsun..
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: