Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!

Siirry alas 
+7
Kirsi
Kat Da
Iina
Nina
annukka
Miia
tasuni
11 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeKe Toukokuu 21, 2008 10:19 pm

Jes jes JES, mulla on tyomatka Pariisiin 4. - 7.6. ja PoleDance Parisin intermediate-tunti osuu sopivasti ekan paivan iltaan!! Kysyin heilta paasenko tunnille ja se kuulemma onnistuu!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Omistaja on innoissaan etta tunnille tulee ulkomainen tanssija, ja kuulostaa oikein mukavalta muutenkin.

Sitten 7. - 14.6. lomalle Sardiniaan, ei paha vai kuinka... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeKe Toukokuu 21, 2008 10:45 pm

Ääk ihanaa! Mahtuisinko matkalaukkuusi ? Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeKe Toukokuu 21, 2008 10:53 pm

Voi onnen tyttöä I love you Jos Miia menee matkalaukkuun,niin mä voin tulla sitten vaikka käsveskaan;)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeKe Toukokuu 21, 2008 11:06 pm

Joo me ollaan Annukan kanssa tarpeeksi pieniä, että mahduttaisiin hyvin! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeKe Toukokuu 21, 2008 11:09 pm

Niin vaikka molemmat siihen matkalaukkuun lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeTo Toukokuu 22, 2008 11:01 am

Ou, vähän ihanaa! Aika kiva työmatka sulla, sanoisinko...
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeTo Toukokuu 22, 2008 11:17 am

Mua vähän harmittaa etten mä löytänyt noita sivuja ennen mun reissua, mutta onpahan sulle iloa pole dance parisin tunneista sentään! Tuskin mä englanniksi oisin siellä pärjännytkään Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeTo Toukokuu 22, 2008 1:13 pm

Oliskohan Thaimaassa tunteja.. Ei ehkä sillä alueella mihin meen, mutta on kuukausi aikaa etsiä vaikka lähimantereelta. Kiva, en muuten yhtään ajatellut että matkan takia tulee TAAS kuukauden tauko! Pitää siis keksiä jotain muutakin jumppaa ku sukellus tai lihakset iskee jumiin heti ensi harkoissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeTo Toukokuu 22, 2008 1:34 pm

KCleo, jos yhtään helpottaa ni mulle tulee kohta 6kk tauko tankoiluun ellen löydä jotain järkevän kuulosta koulua Etelä-Afrikasta.. Kuukausi on kuitenkin vaan kuukausi ja tulee helposti täälläkin Smile

On kyllä tosi hienoa kun Tanja reissaa näillä eri maiden tankoilutunneilla ja kursseilla! Jos siellä on myös joku guru kuten Lu ni hekin sitten tietävät myös miettiä Suomea yhtenä maana jos vetävät workshoppeja Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeTo Toukokuu 22, 2008 7:56 pm

Jeiiiii, onpas kiva juttu Very Happy Tuothan taas tuliaisia..? Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
kristalli
intermediate inverter
intermediate inverter
kristalli


Viestien lukumäärä : 137
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 24.01.2008

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeTo Toukokuu 22, 2008 10:53 pm

En mäkään ihan kauheesti tilaa vie...ja Pariisi on ihan lempparikaupunki... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimePe Toukokuu 23, 2008 10:04 am

Kirsi kirjoitti:
KCleo, jos yhtään helpottaa ni mulle tulee kohta 6kk tauko tankoiluun ellen löydä jotain järkevän kuulosta koulua Etelä-Afrikasta.. Kuukausi on kuitenkin vaan kuukausi ja tulee helposti täälläkin Smile
Kirsi, ootko sä töihin menossa sinne vai muuten vaan? Mä haluisin kanssa kauheesti päästä käymään joskus Etelä-Afrikassa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimePe Toukokuu 23, 2008 2:35 pm

Nina, mä lähen vaihto-oppilaaksi sinne yhdeksi lukukaudeksi Smile Alunperin tahdoin Australiaan mutta niin moooni muukin.. Ausseissa ois tosin tää tankoilu ollu enemmän pinnalla.. Mua lähinnä nyt kun lähtö lähestyy ni vähän jännittää ku ite pitää hankkia kämppä ja auto ja kaikki mut eiköhän se siitä järkkäänny Smile Mitäs sä opiskelitkaan, mäkin vähän sotken teitä mut toinen oli tutalla ja toinen luki historiaa..? Oletko ite miettiny vaihtoa? Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimePe Toukokuu 23, 2008 3:25 pm

No mua ainakin jännittäis ihan pirusti... Ite oon vaihdon kanssa siinä tuloksessa, etten edes harkitse, koska ton koulun kanssa menee niin kauan muutenkin, kun opettajan opinnoista tulee vielä vuosi lisää. Ja mä oon siis se, joka lukee historiaa... Mutta luulisi, että E-Afrikassakin jossain pääsee tankoilemaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
nekuliini
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
nekuliini


Viestien lukumäärä : 364
Ikä : 43
Location : Siikajoki
Registration date : 21.12.2007

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeSu Toukokuu 25, 2008 7:14 pm

Wau. Kuulostaa hienolta. Varmasti tulee mukava reissu.
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimePe Toukokuu 30, 2008 1:46 pm

Joo tietty tuon tuliaisia! Ollenkaan kaikkia Lulta opittuja juttujakaan ei ole vielä käytetty, oon säästelly erityisesti yhtä mahtikomboa tek3-tunnille Twisted Evil ... sinne on kyllä mulla ittellänikin aika paljon "kivoja" komboja... hahaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeTo Kesä 05, 2008 8:47 am

No niin, väsyneenä mutta onnellisena raportoin Pariisista että eilinen tunti oli mahtava. Meitä oli vain kolme oppilasta, joten ehdittiin puhua ja puhua (lähinnä englanniksi, jota Mariana puhuu loistavasti, I might add!) ja temppuilla ja temppuilla, ja kaksi tuntia venyi ihan huomaamatta kolmeksi Smile. Sain kaksi sivua muistiinpanoja taas ja ratkaisuja itseäni vaivanneisiin ongelmiin, ja pystyin vielä auttamaan heitäkin hiukan joissain liikkeissä (Aysha, jatkettu perhonen ja Jade). Olen tosi tyytyväinen, sillä opin konstit juuri niihin muutamaan juttuun joita en itse ole oikein hiffannut, ja sain muutaman aivan uudenkin idean jotka toteutan omilla tunneillani heti kun olen sisäistänyt ne itse! Matskua riittää kaikille tunneille (tek2, tek3 ja spinni2).

Kaupan päälle kävi ilmi että argentiinalaissyntyinen opettaja Mariana on Suzie Q:n henkilökohtainen ystävä (no samaan tapaan kuin minä olen Jamillan henkilökohtainen ystävä Very Happy eli tunnetaan, ollaan treenattu ja viestitellään silloin tällöin) ja on kutsunut hänet studiolleen opettamaan syksyllä. Mariana on myös treenannut Englannissa ja aikoo kutsua Katie Coatesin Vertical Dancesta myös. Molemmat pitäisivät Master Classin Pariisissa ja Suzie Q:n toivoisin voivani houkutella Suomeen pitämään myös alkeis- ja keskitason tunteja meille Helsingissä ja Tampereella. Jos on matkustanut Australiasta asti Pariisiin niin kai sitä voi pyrähtää Suomeenkin! Susie on avaamassa myös omaa studiota Sydneyhin joten nyt siellä on Bobbin alkuperäisen lisäksi jo kaksi muuta huippustudiota, Jamillan ja Suzie Q:n.

(Jos joku EI VIELÄ TUNNE näitä maailman huipputankoilijoita niin informoin että Jamilla voitti Australian mestaruuskisat 2005 ja Susie Q tuli toiseksi 2006. Molemmat ovat aloittaneet Bobbin studiolla opettajina ja, kuten edellä sanoin, avanneet sittemmin omat koulut Sydneyssä.)

Marianan itsensäkin kutsuin Suomeen syksymmällä kunhan oman studion perustamiskiireet ovat häneltä vähän ohi. Eli nyt meille on tulossa käymään ainakin Nelle Tukholmasta, Mariana Pariisista, ja mahdollisesti vielä Suzie Q Australiasta!!! Jos siis saadaan tarpeeksi oppilaita korvaamaan matkakustannukset...ja saadaanhan me, saadaanhan?? JEEE!!!

Alla tosi tärähtänyt kuva meistä. Mariana-opettaja on toinen oikealta.

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! PICT0015
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeTo Kesä 05, 2008 12:22 pm

Hei upeaa sunny sunny Minä ainakin olen inessä!!!!Kivaa olisi saada taas uusia workshoppeja I love you Mukava kuulla,että olet ilmeisestikin nauttinut ajastasi Pariisissa ja mukavaa oloa ja rentoutumista Sardiniassa!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeMa Kesä 09, 2008 9:56 pm

Jes odotan jo tek 3 tunteja intopinkeänä Very Happy Ja tottakai me saadaan oppilaita niin paljon et tulee matkakustannuksen yms täyteen, workshoppeja on taas saatava!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
tasuni
Superman
Superman
tasuni


Viestien lukumäärä : 1994
Ikä : 50
Location : Helsinki
Registration date : 07.12.2007

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeMa Kesä 16, 2008 9:50 am

Jee mäkin odotan tek3-tunteja aivan innoissani ja workshoppeja ja jameja myös. Pitää vähän kysellä miten ihmiset on kesällä paikalla kun voitaisiin pyytää Nelle nyt kesän aikana käymään täällä ja nää muut sitten syksyllä. Mutta tänäänhän me nähdään ainakin osan porukasta kanssa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeMa Kesä 16, 2008 2:26 pm

Hei, kertokaa sitten, mitä tänään tunnilla teitte... Me päästään Marin kanssa vasta ensi viikolla, kun tänään on kauan odotettu Bon Jovin -keikka... Aina kaikki menee päällekäin. Se on ihan ok, että vapaa-aika häiritsee töitä, mutta siinä vaiheessa, kun vapaa-aika alkaa rassaamaan vapaa-aikaa, alkaa ärsyttää... Hamph.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sanni
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Sanni


Viestien lukumäärä : 440
Location : Kerava
Registration date : 17.01.2008

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeMa Kesä 16, 2008 7:14 pm

Haha Nina, just tossa junamatkalla pohdin miten ärsyttävää on kun muu elämä haittaa muuta elämää lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Miia
Superman
Superman
Miia


Viestien lukumäärä : 1145
Ikä : 36
Location : Lahti
Registration date : 07.12.2007

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeTi Kesä 17, 2008 10:09 am

tek3:lla kertailtiin pikkasen juttuja ja harjoiteltiin vähän käsilläseisontoja, oletan, että niitä on tulossa lisääkin? toivottavasti ainakin! Ja alettiin tekee tosi hauskaa reggeaton koreografiaa, mä tykkäsin, alku ainakin vaikutti ihanan pirteelle ja vauhdikkaalle. Justiinsa tässä ajattelin, että miten mä jaksan odotella ensi maanantaihin asti seuraava tuntia..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://mypartnerincrime-pole.blogspot.com/
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeTi Kesä 17, 2008 10:12 am

reggaetonkoreografiaa? Very Happy kuulostaa _tosi_ hauskalta.. oliko tek3:sessa paljon porukkaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitimeTi Kesä 17, 2008 11:20 am

Eilinen tek3 tunti oli kyllä todelle kiva, mulla osa noista liikkeistä ei vielä ihan sulavasti suju... kuitenkin kiva juttu on se että tuntuu että homma edistyy ja uusia liikeitä ylipäätä oppii Very Happy Ja tosissaa toi reggaeton oli odotettua hauskempaa, siinä on tosissaan pirteä meno! Meitä ei ollut tunnilla eilen kuin neljä, eli sinne varmaan mahtuu vielä!?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Sponsored content





Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Empty
ViestiAihe: Vs: Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!   Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!! Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Jippii, Pariisiin PoleDance Paris -koulun tunnille 4.6.!!!!!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: