Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :)

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Empty
ViestiAihe: Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :)   Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Icon_minitimeTo Tammi 02, 2014 2:22 pm

Hei! Vähän epätoivoisena täällä kyselisin, että asuuko Laajasalossa tai lähistöllä yhtään tankoilijaa, joka kaipaisi kotitreeniseuraa? Smile Oleilen täällä vielä pari viikkoa ja ois kiva treenailla jonkun kanssa. Oma tanko on varastossa tilanpuutteen takia Sad Voin myös opettaa treeniseuraa vastaan  I love you 
Takaisin alkuun Siirry alas
tints
basic inverter
basic inverter



Viestien lukumäärä : 47
Ikä : 34
Location : Helsinki
Registration date : 18.12.2010

Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :)   Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Icon_minitimeSu Helmi 02, 2014 7:27 pm

Voi hitsi, huomasin tän vasta nyt, mutta mä oisin voinut olla sun treeniseurana. Ilmottele, jos oot joskus toistekin tulossa. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://danceasfast.blogspot.com
SilverJo
intermediate spinner
intermediate spinner



Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 41
Location : 02120
Registration date : 21.06.2010

Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :)   Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Icon_minitimeKe Helmi 05, 2014 9:48 pm

Et satu kaipailemaan reeniseuraa täällä Helsingin päässä? Mä etsin epätoivoisena motivoitunutta tankoilukamua. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :)   Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Icon_minitimePe Helmi 21, 2014 7:34 pm

Mä käyn kyllä ahkerasti siellä Laajasalossa päin, mutta nyt kevään ajan vaan viikonloppuja niin tuskin ehdin silloin tankoilemaan :/ Mutta älkää unohtako mua!! Very Happy Muutan kesällä ihan pysyvästi sinne, joten sitten on taas aikaa ja tarvetta tankoseuralle!! flower 
Takaisin alkuun Siirry alas
Ewy
Superman
Superman
Ewy


Viestien lukumäärä : 965
Ikä : 35
Location : Järvenpää
Registration date : 24.09.2009

Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :)   Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Icon_minitimeTi Kesä 03, 2014 5:36 pm

Hei taas Smile Nyt kun mäkin olen virallisesti helsinkiläistynyt (pientä identiteettikriisiä pukkaa Very Happy ), niin ois tosi kiva saada treeniseuraa Smile Meidän asuntoon ei tanko mahdu ja mähän olen muutenkin nykyään tangoton, kun mun rakas X varastettiin..... Mutta jos joku asuu Laajasalossa tai lähistöllä ja kaipaa satunnaisesti treeniseuraa niin täältä löytyy! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
anjariik
intermediate spinner
intermediate spinner
anjariik


Viestien lukumäärä : 69
Registration date : 04.02.2013

Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :)   Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Icon_minitimeLa Kesä 14, 2014 8:28 am

Asun kyllä Hakaniemessä mut kyllä nyt treeniseura aina kelpais nii olis motivaatiota tehdä tuntien ohella kotonakin Smile Kotona mulla on Fitpole spin 3m korkeudessa. Tilaa ei ole ihan hirveästi (mun pitunen ei mahdu tekee kovin isosti pyörähdyksiä) mutta ihan riittävästi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Empty
ViestiAihe: Vs: Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :)   Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :) Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tankoseuraa vailla Laajasalosta päin :)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Treeni kaveria vailla :)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Yleistä keskustelua Pole Dance asioista-
Siirry: