Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 kiinteä vai pyörivä tanko?

Siirry alas 
+2
Kirsi
christina
6 posters
KirjoittajaViesti
christina
basic spinner
basic spinner
christina


Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 35
Location : Jyväskylä
Registration date : 25.05.2008

kiinteä vai pyörivä tanko? Empty
ViestiAihe: kiinteä vai pyörivä tanko?   kiinteä vai pyörivä tanko? Icon_minitimeSu Toukokuu 25, 2008 3:52 pm

kumpaa suosittelette?
paras olis varmaan sellainen jossa on molemmat ominaisuudet, mutta ajattelin nyt kuitenkin kysyä. kun suomesta sais ainakin kiinteän tangon, mutta en sitten tiedä saako x-polea suomesta?
Tulis vähän halvemmaksi kun tilata ulkomailta....
Onko kiinteällä tangolla pyöriminen vaikeaa? Question
Takaisin alkuun Siirry alas
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

kiinteä vai pyörivä tanko? Empty
ViestiAihe: Vs: kiinteä vai pyörivä tanko?   kiinteä vai pyörivä tanko? Icon_minitimeSu Toukokuu 25, 2008 4:09 pm

suomesta saatavat ns. tarpeeksi hyvät tangot ovat staattisia eli ei pyöri.. varmaan moni suosittelee heti sulle että ota x-pole (tästä on joku topikki jo missä on perustelut sen puolesta ja joku puolustelu kans halvempia vastaan)

x-polesta saa siis sekä staattisen että pyörivän, sen korkeutta voi muutella, kattoa ei tarvitse porailla että se on varmaan paras tanko jos siihen vaan on varaa.. nyt kun punnan kurssi on alhaalla niin muistelen että ihmiset on saanu sitä olikse vähän päälle 250e:llä ja briteistä tosiaan tilataan..

mulla itellä on tommonen anti-shopin punanen tanko 150e.. se on staattinen ja tosiaan jos muutan ni pitää toivoa että kattokorkeus on sama tai vähemmän koska pidempäähän tosta ei saa.. mäkin hankin jossain vaiheessa kyllä x-polen ja tosi moni keillä toi anti-shopin tanko on ni hankkii jossain vaiheessa x-polen.. mutta julma totuus on että joskus 150e on helpommin repästävä budjetista kun 280e..

staattisella tangolla ei oo vaikea pyöriä ja se on varmaan syytä opetella joka tapauksessa vaikka enimmäkseen pyörivää käyttäisi.. kaikki tankotunnit pidetään staattisella tangolla (ellei tampereella oo myös spinny-tunteja?) joten on ihan hyvä oppia pyörimään myös staattisella Smile

toiv tää vastas jonkin verran.. muut varmasti lisää omia mielipiteitään Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

kiinteä vai pyörivä tanko? Empty
ViestiAihe: Vs: kiinteä vai pyörivä tanko?   kiinteä vai pyörivä tanko? Icon_minitimeSu Toukokuu 25, 2008 4:56 pm

X-pole ei tulisi Suomesta tilattuna halvemmaksi koska:

-Suomen arvonlisäverokanta on korkeampi kuin Britannian
-Postikuluja tulisi kahdet, ensin ison lähetyksen tuominen Englannista Suomeen ja sitten vielä jälleenlähetys ostajalle. Postikulut kun eivät painavilla esineillä ns. bulkkitilauksella halpene.

Siksi X-polet kannattaa tilata Englannista eikä niitä kukaan ole vielä Suomessa ottanut myyntiin. Koska Suomesta käsin myynti tulisi kalliimmaksi, saati sitten, että maahantuoja olisi vioista jne. vastuussa. Voittomarginaalin saavuttamiseksi jälleenmyyntihinta Suomessa lienisi huomattava.

Halvin Suomesta saatava tanssikäyttöön sopiva tanko on postikuluineen vähintään 174 euroa (itse en ole antishopin punaista tankoa tilannut, mutta sivuilla on hinta 149 euroa + pitkän paketin toimituskululisä 25 euroa, plus lisäksi vielä normaalit postituskulut). X-pole Englannista Suomeen toimitettuna maksaa kaikkine kuluineen n. 250 euroa. Eli n. 75 euron hintaerolla ja huomattavalla laatuerolla, en näe maata, josta tanko postitetaan, minään ongelmana.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

kiinteä vai pyörivä tanko? Empty
ViestiAihe: Vs: kiinteä vai pyörivä tanko?   kiinteä vai pyörivä tanko? Icon_minitimeSu Toukokuu 25, 2008 5:12 pm

Tuon Anti-shopin yhteishinnaksi tuli tosiaan 149+25 euroa..ei muita kuluja päälle ja toimittivat lähimpään siwaan.Itse olen loppukesästä kylläkin tilaamassa x-polea..kröhöm,koska alkuun tilasin halvemman, syystä,jos ei tankoilu kiinnostaisikaan(jolloin huijasin itseäni,koska olen täysin koukussa tähän lajiin:).) Olen samaa mieltä molempien yläpuolisten tekstien kanssa..Hintaero ei ole päätä huimaava ja aina laatuun kannattaa satsata Very Happy jos on mahdollista säästää esim kuukausi enemmän niin suoraan vaan x-pole tilaukseen:):)Mutta kyllä,alkuun kannattaa varmasti harjoitella staattisella toiminnolla..
Olen ollut tyytyväinen tuohon Anti-shopin tankoonkin..x-polella en ole kokeillut kuin pari spinniä,mutta toivon asian korjaantuvan piakkoin,(wink,wink MissMia I love you )
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Nina
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Nina


Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 37
Location : Järvenpää
Registration date : 17.03.2008

kiinteä vai pyörivä tanko? Empty
ViestiAihe: Vs: kiinteä vai pyörivä tanko?   kiinteä vai pyörivä tanko? Icon_minitimeSu Toukokuu 25, 2008 9:08 pm

Mä rakastan anti-shopin punaista tankoa, vaikka X-pole onkin tilattu... Mä todella toivon, että saadaan tangot aseteltua silleen, että niitä pystyy käyttämään vuorotellen molempia. Tietty jos on muuttamassa tai jotain, ni sitten anti-shopin tanko on vähän huono, kun korkeutta ei voi säädellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
christina
basic spinner
basic spinner
christina


Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 35
Location : Jyväskylä
Registration date : 25.05.2008

kiinteä vai pyörivä tanko? Empty
ViestiAihe: tanko   kiinteä vai pyörivä tanko? Icon_minitimeMa Toukokuu 26, 2008 3:40 pm

kyllä vaan..mulla ei tulis anti shopista edes postitus kuluja koska se on täällä ihan koti nurkilla tuo liike.. eli siis kumpikin kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. jos ottaa sen anti shopin tangon niin pitää vaan varautua sitten myöhemmin siihen et haluaa kuitenkin x-polen.
anti shopissa on myös se musta tanko, jossa ei punaiseen tankoon liene muuta eroa kun väri.. sittenhän siel on se leikki tanko jota nyt ei voi tietenkään harkita, ellei halua jäädä pyllyn pyöritys tasolle Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

kiinteä vai pyörivä tanko? Empty
ViestiAihe: Vs: kiinteä vai pyörivä tanko?   kiinteä vai pyörivä tanko? Icon_minitimeMa Toukokuu 26, 2008 7:09 pm

Musta tanko on hiukka kalliimpi ja paksumpi(49mm muistaakseni) ja punainen on taas 43mm..Eli siinä on niiden erot Razz oletko päässyt ollenkaan tangolle vielä,koska tärkeäähän on myös tangon paksuus..jos olet tosi pikkuruinen niin varmaan tuo 43mm on parempi.Mutta jos kykenet paksummalla tangolla spinneihin,istumaan ja kiipeämään niin varmasti hyvä on se paksumpikin flower
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Kirsi
intermediate inverter
intermediate inverter
Kirsi


Viestien lukumäärä : 186
Ikä : 41
Location : Helsinki
Registration date : 15.01.2008

kiinteä vai pyörivä tanko? Empty
ViestiAihe: Vs: kiinteä vai pyörivä tanko?   kiinteä vai pyörivä tanko? Icon_minitimeMa Toukokuu 26, 2008 7:10 pm

christina, käsittääkseni antishopin punasella ja mustalla tangolla on myös läpimittaeroa..? punainen on ohuempi ja musta paksumpi ellei kumpaakin saa nykyään eri levysenä.. joillekin on helpompi tanssia ohuemman tangon kanssa ja joillekin paksumman.. mulle on ohuempi helpompi kun sormet saa tangon ympäri spinnatessa ja kiivetessä.. paksumpien tankojen kannattajien argumetteja en muista.. joku muu jatkakoon..
Takaisin alkuun Siirry alas
annukka
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
annukka


Viestien lukumäärä : 458
Ikä : 47
Location : Helsinki
Registration date : 26.02.2008

kiinteä vai pyörivä tanko? Empty
ViestiAihe: Vs: kiinteä vai pyörivä tanko?   kiinteä vai pyörivä tanko? Icon_minitimeMa Toukokuu 26, 2008 7:14 pm

Tohon Kirsin kommenttiin,että molempi mulle parempi..Tykkään RTP:n paksuista(50mm) tangoista,koska niillä totuin alun alkaenkin tekeen liikkeitä..Tykkään myös ohuemmasta samoista syistä kuin Kirsikin...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://annukantreenit.blogspot.com
Kat Da
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Kat Da


Viestien lukumäärä : 392
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 21.12.2007

kiinteä vai pyörivä tanko? Empty
ViestiAihe: Vs: kiinteä vai pyörivä tanko?   kiinteä vai pyörivä tanko? Icon_minitimeMa Toukokuu 26, 2008 7:33 pm

Kyllä molempia tarvii! Ja mulla on 45mmx-pole. Paksumpi voi olla parempi reisipidoissa ja mietinkin että pitäiskö mun toisen tangon olla eri materiaalia vai eri paksuutta...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





kiinteä vai pyörivä tanko? Empty
ViestiAihe: Vs: kiinteä vai pyörivä tanko?   kiinteä vai pyörivä tanko? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
kiinteä vai pyörivä tanko?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mun tanko <3
» Pole4fit-tanko

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: