Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Hong Kong

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

Hong Kong Empty
ViestiAihe: Hong Kong   Hong Kong Icon_minitimePe Helmi 14, 2014 9:29 am

Testataan nyt tätäkin kautta: onko joku treenannut Hong Kongissa? Etsin hyvää studiota, jossa olisi mieluiten joku paikallinen guru opettamassa tai vaihtoehtoisesti vain hyvää kattokorkeutta, jossa voisi treenata itsenäisesti. Tunteeko joku tankoilunimiä Hong Kongista, ketä voisin yrittää tavoittaa tai onko Hong Kongissa ylipäätään kansainvälisen tason tankoilijoita?

Mulle suositeltiin http://www.poleparadisestudio.com , mutta en ainakaan youtuben perusteella ihan vakuuttunut tämän paikan tasosta.

Tämän lisäksi löysin http://www.poledivas.hk , jonka lukujärjestyksessä ainakin on "super advanced"-tunnit.

Youtuben perusteella taitavin ohjaaja, kenet onnistuin löytämään, on Melody Rose, joka tanssinut Bobbi's studiolla Australiassa ja tyyli on erittäin australialainen Wink Ehkä menen Melodyn studiolle poikkeamaan avoimin mielin..
Takaisin alkuun Siirry alas
OonaK
Superman
Superman
OonaK


Viestien lukumäärä : 691
Ikä : 40
Location : Hki
Registration date : 09.01.2010

Hong Kong Empty
ViestiAihe: Vs: Hong Kong   Hong Kong Icon_minitimeLa Helmi 15, 2014 9:26 pm

Noi on ainoat mitä itse tiedän. Taso ei ole hyvin korkea siellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.gymi.fi
AnskuN
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only



Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 06.03.2012

Hong Kong Empty
ViestiAihe: Vs: Hong Kong   Hong Kong Icon_minitimeTi Helmi 18, 2014 8:04 pm

Olin tänään Hong Kongissa Melody Rosen studiolla advanced-tunnilla, ja se osoittautui positiiviseksi yllätykseksi. Studiolla on 38mm tangot, jotka on ainoastaan pyörivät eli kaikki tunnit tehdään pelkällä pyörivällä tangolla. Tämä oli ehdottomasti paras pyörivän tangon tunti, jolle olen koskaan osallistunut. Opetus meni multa kyllä ihan ohi kun kaikki oli kiinaksi, mutta hyvin se tunti sujui niinkin, että seurasin vain muiden perässä. En saanut tosin mitään henkilökohtaista palautetta koko tunnin aikana, se jäi vähän harmittamaan.

Temput oli mulle aika helppoja, mutta kaikki kombot oli ihan uusia, ja sain tunnilta aika paljon tuoreita ideoita sekä omaan treeniin että ohjauksiin.

Nettisivujen perusteella kuvittelin, että tunnit olisivat seksikkään tyylin tankotanssia, mutta positiiviseksi yllätykseksi ei tarvinnut ketkutella ollenkaan Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hong Kong Empty
ViestiAihe: Vs: Hong Kong   Hong Kong Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hong Kong
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Harrastuspaikat-
Siirry: