Spin around the pole
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Spin around the pole

Suomalainen forum kaikille tankotanssin ystäville. (Päästäksesi lukemaan ja kirjoittamaan kaikille aihealueille sinun on rekisteröitävä käyttäjätunnus itsellesi.)
 
PääsivuPääsivu  Harrastuspaikat  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Platform-kengät

Siirry alas 
+39
piija
shadow87
iku69
haltom
Jenni H
LaraK
Elegia
tiko
sateenkaari_lapsi
nasu
kaho88
Saila
wilmiina
Mortianna
angela
hansi
-Hanna-
Em Kay
_essi_
merqus
Foxmagon
Marie
eledra
jossukka
Samira
Ashta
Henna.C
Jenni
Ish
Robyn
Cherrie
npeltoni
rieetta
Superspin
celya
Kat Da
Nanna H.
AdminSusie
Iina
43 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
KirjoittajaViesti
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeTo Maalis 03, 2011 7:26 am

Kiitos vastauksista! En kyllä ainakaan tietääkseni tunne ketään, jolla tällaset kengät ois, enkä oo myöskään löytänyt Helsingistä yhtäkään kauppaa, jossa ois ton tyyppisiä kenkiä. Jotain plattareita löytyy, mutta ei sellasia kun mä haluan. (kukahan fiksu perustais Helsinkiin sellasen kaupan, missä näitä myydään)

Taidan siis ottaa sen riskin,että tilaan noi 38,5, koska nehän on mahfdollista palauttaa, tosin postimaksut pitää sit maksaa ite. Ja Mortianna: ihanat kengät ja ihanat sääret! Smile

edit: tilaus lähti vetämään ja mun pitäis saada mun kengät 7-10 päivässä Smile Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeTo Maalis 03, 2011 9:10 am

^Mä oon muuten miettinyt just tota, siis että onko Helsingissä sellaisia kauppoja, jotka myyvät Pleaserin kenkiä, onko kellään tietoa? Tilasin kyllä ekat Pleaserini jo netistä (eikä kenkiä kuulu, vaikka tilaus lähti jo 2,5 viikkoa sitten, mrrr! Evil or Very Mad ), mutta oishan niitä kiva käydä kokeilemassa ja hiplailemassa livenäkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeTo Maalis 03, 2011 5:28 pm

eikö seksikaupat myy scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
tiko
intermediate inverter
intermediate inverter
tiko


Viestien lukumäärä : 123
Ikä : 48
Location : Helsinki
Registration date : 03.02.2010

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimePe Maalis 04, 2011 5:32 pm

Oletteko tarkistaneet Mortician valikoiman? Niiden nettikaupassa on ainakin ollut vaikka millaisia kenkiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Elegia
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
Elegia


Viestien lukumäärä : 273
Ikä : 38
Location : Lappeenranta
Registration date : 23.11.2010

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimePe Maalis 04, 2011 5:49 pm

Morticialla tosiaan on vaikka mitä ihanuuksia.. I love you Kengistä vaatteisiin. Kattelin aikani kuluksi sieltä vähän valikoimaa, niin tällä hetkellä oli muutamat ihan hyvännäköiset plattarit ja yhdet upeat saappaat. Laadusta en sitten kenkien osalta osaa sanoa, vaatteiden (varsinkin korsettien) osalta on ollut aikamoista onnenkauppaa minkälaista laatua saa. Johonkin korsettiin on voinut olla todella tyytyväinen, kun taas toisesta huomaa ettei ole ihan sieltä laadukkaimmasta päästä. Mutta kenkien osalta tällaista ongelmaa ei taida olla, varsinkin jos lähinnä vain tankoillessa niitä käyttää..
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeSu Maalis 06, 2011 7:24 pm

Kiitos vinkistä, ton Mortician voisi käydä katsastamassa! Oon nimittäin kuolannut Bordellon kenkiä, mutten uskalla sovittamatta niitä ostaa, kun olen kuullut, että voivat olla tosi pientä kokoa.

Niin ja tiedoksi, että en voi kyllä tätä nettikauppaa suositella (josta siis tuolla aiemmin kyselin):
http://www.exoticdancewear.co.uk/
Tilasin kengät ja kun niitä ei alkanut kuulua, laitoin meiliä. Ei vastausta. Laitoin uuden meilin. No siihen sain vihdoin, melkein kolme viikkoa kenkien tilaamisen jälkeen, vastauksen, että valitettavasti mun valitsema malli on myyty loppuun! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Ja siis tähän niiltä meni kolme viikkoa ja vaati kaksi kyselymeiliä. Tarjoutuivat sentään kyllä lähettämään jotkut toiset kengät ilman lisäkuluja. Joten katotaan nyt, kuinka tässä käy. Rolling Eyes Huvittavinta/ikävintä/ouduinta on, että ne mun tilaamat kengät on edelleen tuolla nettisivuilla kaupan myös siinä mun valitsemassa koossa. cyclops
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeSu Maalis 06, 2011 7:50 pm

mun niiiiiiiin tekis mieli ostaa parit plattarit mut perhana ku ei oo rahaa..

http://www.jagerstore.co.uk/Pleaser-TEEZE-06-14233 en oo ennen tällasist kauheesti välittäny mut nyt haluisin tollaset scratch
+ monet muut.. en edes enempää ala linkittää ku tulis paritkymmenet kengät Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeSu Maalis 06, 2011 10:01 pm

Mä pahoin pelkään että mä jossain vaiheessa sorrun kyllä tilaamaan itselleni tuommoiset: http://www.katesclothing.co.uk/Bordello-Black-and-Red-Polka-Dot-Peep-Toe-Pump-Pla-p/tee25brsat.htm

Vielä kun liityin postituslistalle, niin saan 10% alennusta ensitilauksesta! IIIIIH! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeSu Maalis 06, 2011 10:08 pm

Mortianna, noi on niiiiiin ihanat!!! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeSu Maalis 06, 2011 10:44 pm

No on! Siis ihan yli söpöt! Sitten yhellä sivustolla on semmonen punapalloinen korsetti, niin vähänkö se sopis ton kanssa yhteen! Äää!
Takaisin alkuun Siirry alas
wilmiina
Superman
Superman
wilmiina


Viestien lukumäärä : 675
Ikä : 41
Location : Tampere
Registration date : 10.03.2009

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeSu Maalis 06, 2011 11:00 pm

aaaaaaaaaaargh...
noi bordellon melkeen kaikki teezet on niiiiiiiiiiiiin ihania että menee taju!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.myspace.com/randomaccidentsband
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeSu Maalis 06, 2011 11:28 pm

^ Komppaan täysin! Mä en kyllä osais kävellä sellasilla joissa ei oo remmiä! Kulkisin kadulla ja kengät jäis jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
LaraK
hangin in pole with one leg only
hangin in pole with one leg only
LaraK


Viestien lukumäärä : 453
Location : Helsinki
Registration date : 08.04.2008

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeTi Maalis 08, 2011 9:31 am

Tiedoksi vaan kaikille, että kuluttajavirasto varoittaa mm Joyboots-kenkäkaupasta... Aattelin laittaa tänne, kun muistelin, että jotkut on tilannu tuolta kenkiä.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Varo%20n%C3%A4it%C3%A4%20verkkokauppoja!/art-1288374272825.html
Takaisin alkuun Siirry alas
http://larakandthecity.blogspot.com/
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeTi Maalis 08, 2011 9:37 am

Joo, mä sain monta vuotta kaikki tilaukseni tuolta joybootsilta tosi sujuvasti ja hyvin, nyt viimeisimmät maksoin ennakkomaksulla marraskuussa ja ei oo kenkiä kuulunut. Nythän Joyboots hakee uutta yrittäjää ja sulkivat maaliskuun alussa, ainakin viime tiedon mukaan.

Mä oon onneks vaan 63 € tappiolla, että ei ollu tällä kertaa sentään isompi tilaus.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Mortianna
Superman
Superman
Mortianna


Viestien lukumäärä : 1498
Ikä : 34
Location : Hellsinki
Registration date : 28.07.2009

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeTi Maalis 08, 2011 11:51 pm

Tietääkö muuten kukaan onko nuo Bordellon Teeze -kengät mukavia jalassa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ish
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 2611
Location : SEINÄJOKI
Registration date : 10.11.2008

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeKe Maalis 09, 2011 10:29 am

Mä voin sanoa että epämukavimmat mitä kokeillu. Mutta se on tottumiskysymys.Kotona siivoaa ne jalas niin hyvin tottuu. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeMa Maalis 14, 2011 12:35 pm

Mun pleaserit tuli ja ne mahtuu mun jalkaan! (pikkuvarpaan viereinen varvas tosin musertuu sinne muovin sisään..) Ehdin jo huolestua ja lähettää tiedustelun tilaukseni etenemisestä kun sinne jagerstoreen oli tullut tällanen teksti "The site is currently down for maintenance. Please excuse the dust, and try back later." ja kaikki kengät otettu pois myynnistä. Mut tänään ne kuitenkin tuli!! I love you

Tässä vielä eritätin huonolaatuinen kuva niistä:

Platform-kengät - Sivu 5 Pleasers

Takaisin alkuun Siirry alas
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeMa Maalis 14, 2011 1:04 pm

Oih, oon niin kade noista sun kengistä, Sini! I love you Mun kengät ei oo tulleet vieläkään. Sad Mut siis uskaltaakohan tuolta Jaegerstorestakaan enää tilata???
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeMa Maalis 14, 2011 1:40 pm

Mä tilasin maaliskuun alussa ja toistaiseksi ei oo tilausta näkyny. Sinällään tilasin muutaman parin että siinä voikin kestää. Mutta mielenkiintoista on tämä: Yritin kahdella kortilla kun eka ei suostunut toimimaan, ja molemmille tileille on ilmestynyt ylimääräinen 1,02 euron katevaraus jonka jälkeen Nordea on kuolettanut ainakin toisen kortin ja ilmeisesti toisenkin epäilystä vääriin käsiin joutumisesta.

Vähän tässä nyt jännityksellä odottelen että tuleeko kenkiä ikinä vai saako alkaa selvittelemään korttimaksun peruutusta. Hyvä kuulla että on ainakin sulle tullut perille Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeMa Maalis 14, 2011 2:01 pm

^No ei kyllä kauheen houkuttelevalta kuulosta Iina sunkaan kokemukset. Siis oikeesti mistä enää uskaltaa tilata? Tahtoo omat plattarit, mut alkaa iskeä epätoivo. Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
hansi
Superman
Superman



Viestien lukumäärä : 547
Ikä : 32
Location : Helsinki
Registration date : 10.12.2009

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeMa Maalis 14, 2011 3:38 pm

-


Viimeinen muokkaaja, sini pvm Ke Elo 10, 2011 10:34 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Saila
Superman
Superman
Saila


Viestien lukumäärä : 1166
Ikä : 35
Location : Turku
Registration date : 27.05.2008

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeMa Maalis 14, 2011 4:21 pm

toivottavasti ton jagerstoren kans nyt ei tapahdu samaa kun joybootsilla. oon parit kengät sielt tilannu ja hyvin molemmat tuli. lisäks nopeesti vastannu mun kyseilyihin. toivottavasti saatte tilauksenne, kertokaa miten kävi ku just aattelin et tilaisin jotkut kengät sieltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeMa Maalis 14, 2011 5:58 pm

Joo mä veikkaan kans et tossa on kyse isosta tilauksesta jossa pari erikoismallia mitä ei varmana ole suoraan varastossa... Ja pitänee toi nordean tilanne ottaa nordean kanssa esiin bounce Perkeleet, vähän hankalaa kun firman kortti ei oo ton oston jälkeen toiminu ja esim. ajanvarauksen ja musiikkipalvelun maksut ei oo sit menny läpi. Ei sitä korttia kukaa pölliny oo ku yritin kenkiä ostaa eikä onnistu. Hmph.

Päivitän täällä tilanteen, toivottavasti positiivisessa mielessä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
Iina
Superman
Superman
Iina


Viestien lukumäärä : 2793
Ikä : 40
Location : Tampere
Registration date : 05.12.2007

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeMa Maalis 21, 2011 1:18 pm

Kengät oli lähteny postiin jo 9. 3. mutta jostain syystä tuota seurantakoodia ei oltu mulle toimitettu. Ilmeisesti myöskään jagerstore ei ollu laittanu mun puhelinnumeroa fedexille, sillä kun vihdoin sain sen seurantakoodin paketti oli pyöriny jo pari päivää toimittamattomana fedexin varastossa.

Soitin perjantaina fedexille ja paketti tuli kotiin tänään. Tilasin 10 paria kenkiä, paketissa oli 7 paria ja yhdessä paketissa oli väärät kengät. Paketissa siis luki että size 8 black patent mutta sisällä oli size 9 black PU. Eli 6/10 toistaiseksi saatu ja kunnossa, odottelen lisää infoa muista Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.tankotanssi.fi
nasu
intermediate inverter
intermediate inverter
nasu


Viestien lukumäärä : 185
Location : Espoo
Registration date : 29.08.2008

Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitimeMa Maalis 21, 2011 3:34 pm

^No ei sit ihan napakymppitouhua, mutta pääasia, että oot saanut ainakin osan tilauksestasi. Noiden nettisivut on näköjään edelleen "down for maintenance", mahtavatkohan enää auetakaan. Ja hei pakko kysyä, tilasitko Iina 10 paria kenkiä itsellesi? Smile

Mun tilausepisodi ton Exoticdancewearin aka Nitelifen kanssa jatkuu. Kengät tilattu siis helmikuun puolivälissä Englannista eikä niitä näy edelleenkään. Viime viikolla tuli sitten luottokorttilasku, jossa ne oli kyllä muistettu veloittaa. Razz Laitoin sinne sitten tulikivenkatkuisen viestin, että on se nyt prkl kun kenkiä ei toimiteta eikä viesteihin vastata (olen lähettänyt n. sata meiliä sinne) mutta laskut lähtee, että en todellakaan aio maksaa ja reklamoin teistä luottokorttiyhtiölle. Ja kas, siihen sitten tulikin vastaus heti seuraavana päivänä ja nyt kengät kuulemma on ihan varmasti lähetetty. Että saas nähdä. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Platform-kengät - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Platform-kengät   Platform-kengät - Sivu 5 Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Platform-kengät
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 7Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 Similar topics
-
» Platform workshop @ RTP 20.2.2010
» Platform workshop maaliskuu RTP

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Spin around the pole :: Välineet-
Siirry: